Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-21
Piechowice: Remont nawierzchni chodników ulicy Kolejowej w Piechowicach (IZP/341/1/3/09)
Numer ogłoszenia: 64737 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice , ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodników ulicy Kolejowej w Piechowicach (IZP/341/1/3/09).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont nawierzchni chodników ulicy Kolejowej w Piechowicach. CPV 45 23 31 20-6 Roboty w zakresie budowy dróg 2. Zadanie obejmuje: remont chodników na odcinku od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. 1 Maja. Ulica Kolejowa wraz z chodnikiem została zniszczona w trakcie powodzi w sierpniu 2006 r. Objęta obecnym remontem ulica posiadają spękaną ,zniszczoną nawierzchnię bitumiczną nosząca ślady wielokrotnych napraw (remontów cząstkowych), posiada liczne nierówności i wyboje. Chodnik o nawierzchni bitumicznej całkowicie zniszczony. W złym stanie. Znaczne spękania i nierówności nawierzchni chodnika. Brak odcinków nawierzchni chodnika. Odwodnienie odbywa się za pomocą wpustów ulicznych.. Parametry geometryczne remontowanego chodnika wynoszą: - długość remontowanego chodnika - dł. 545 m, Szerokość chodników - zmienna od 1,20 - 2,60 m Roboty obejmują: - roboty przygotowawcze (rozbiórki fragmentów istniejącej nawierzchni bitumicznej chodników, rozbiórkę krawężnika, rozbiórkę obrzeży), regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych oraz rozbiórkę barier ochronnych betonowych, wywóz materiałów z rozbiórki, - ułożenie krawężnika betonowego 15x30x100 na ławie betonowej - ustawienie obrzeży trawnikowych - wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika, - wykonanie chodnika z kostki brukowej beton Holland - 8 cm. - uzupełnienie nawierzchni jezdni betonem asfaltowym. - wykonanie bariery energochłonnej SP-05/4 dł.48 m. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki, stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia: a) Dokumentacja projektowa na remont nawierzchni chodników ulicy Kolejowej w Piechowicach: tj.: - Dokumentacja projektowa pn. Remont nawierzchni jezdni i chodników ulicy Kolejowej w Piechowicach - w zakresie remontu nawierzchni chodników ulicy Kolejowej, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w zakresie remontu nawierzchni chodników ulicy Kolejowej, - Przedmiar robót na remont nawierzchni chodników ulicy Kolejowej 4. Wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. W szczególności Wykonawca w ramach ceny oferty: - zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 2 egz), - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót. 6. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 80 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 7. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze Nr 10 2030 0045 1110 0000 0082 2000 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 11 (Referat Finansowy I piętro lub dołączyć do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 2 dwa zadania o wartości brutto 100.000,00 zł, każde zadanie w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy, remontu nawierzchni z kostki np. betonowej bądź kamiennej; odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) dysponują lub będą dysponowali min. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i która posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogąca wykazać się decyzją o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a także 1.5. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, 5, 5a, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87/2006, poz. 605 z póź. zm.) 1.6. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów od poprzednich Zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg. Załącznika nr 5 do SIWZ. 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają, wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49. Opłata za 1 kpl SIWZ 9,80 zł (koszt druku)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu tj. w Urzędzie Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49 - sekretariat - pok. nr 5 (I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.05.2009 r. o godzinie 10:30, w Urzędzie Miasta Piechowice, ul.Żymierskiego 49 w pok. nr 14 (II piętro).
INNE PRZETARGI PIECHOWICE
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
więcej: przetargi PIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Altanka dz 134/2
- Budowa z rozbudową ul. Działkowców w Niewodnicy Kościelnej oraz części ul. Sosnowej w Zalesianach
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki 20/61 ul. Andromedy w Osieku.
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Trakt Królewski na odcinku od km 1+247 do km 2+038 w miejscowościach Wojcieszyn, Wierzbin i Zalesie - II etap
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





