Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Bełchatów: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego podnośnika montażowego z koszem izolowanym na podwoziu samochodowym. Nr sprawy 2/ZP/2012.
Numer ogłoszenia: 64728 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Pabianicka 72, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 632 37 73, faks 044 632 62 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmbelchatow.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. - 100% udziałów jednostki samorządu terytorialnego (Gminy).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego podnośnika montażowego z koszem izolowanym na podwoziu samochodowym. Nr sprawy 2/ZP/2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego podnośnika montażowego z koszem izolowanym na podwoziu samochodowym o parametrach technicznych określonych poniżej. 1. Podnośnik powinien spełniać następujące wymagania techniczne: Wysokość robocza: minimum 22,00m; Wysokość podnoszenia: minimum 20,00 m; Wychylenie boczne: od 10,50 m (przy 120 kg); Udźwig kosza: minimum 200 kg; Wymiary kosza: minimum 1.4 x 0.7 x 1.1 m; kosz dwuosobowy samopoziomujący; Rotacja kosza: 2 x 90°; Sterowanie: elektro-hydrauliczne; sterowanie z pomostu i z kosza; pompa ręczna do opuszczania awaryjnego; urządzenie przeciążeniowe w koszu; włączanie i wyłączanie silnika; podwozia z kosza; skrzynka na narzędzia na pomoście; gniazdko 230 V w koszu; magnetyczna lampa ksenonowa na kabinie kierowcy, licznik roboczogodzin; lampa szperacz w koszu; urządzenia zabezpieczające przed kolizją kosza z kabiną; ciężar podnośnika wraz z podwoziem do 3 500 kg; rok produkcji: podnośnik wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 roku; podnośnik fabrycznie nowy 2. Podwozie powinno spełniać następujące wymagania techniczne: Kabina: hydrauliczne wspomaganie kierownicy, elektryczne podnoszenie szyb; Liczba miejsc w kabinie: co najmniej 3 rok produkcji: pojazd wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 roku pojazd fabrycznie nowy. 3. Zakres dostawy: przedmiot zamówienia winien być dostarczony wraz z: pełną dokumentacją rządzenia wraz z instrukcją obsługi w języku polskim; homologacją jako samochód specjalny; kompletem dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu w wydziale komunikacji; kompletem dokumentów niezbędnych do zarejestrowania podnośnika montażowego w Urzędzie Dozoru Technicznego; co najmniej 24 miesięczną gwarancją na urządzenie oraz podwozie, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia; zapewnionym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy złoży oświadczenie potwierdzające zdolność finansową i ekonomiczną pozwalającą na realizację przedmiotu zamówienia oraz gdy z załączonego oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno - prawnych, wynikać będzie, iż nie zalega on z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno - prawnych oraz innych podmiotów, w tym z płatnościami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz ZUS i płatnościami na rzecz właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zdolność finansową i ekonomiczną pozwalającą na realizację przedmiotu zamówienia. 2). Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno - prawnych oraz innych podmiotów, w tym z płatnościami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz ZUS i płatnościami na rzecz właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów: wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- załączyć do oferty jeśli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) umowa może zostać zmieniona w przypadku zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b) umowa może zostać zmieniona w przypadku wprowadzenia postanowień korzystnych dla Zamawiającego; c) umowa może zostać zmieniona w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgmbelchatow.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. ul. Pabianicka 72, 97-400 Bełchatów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. ul. Pabianicka 72, 97-400 Bełchatów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
- Dostawa samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
- Dostawa mikrobusa 9 - osobowego dla KP PSP Zambrów.
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





