eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowawymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie ul. POW 24



Ogłoszenie z dnia 2006-12-27

POZYCJA 64688

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie ul. POW 24 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., do kontaktów: Robert Komender, Leontyna Turska, Lucyna Milka, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, fax 034 3682461, e-mail: uzp_zgm_czest@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgm-tbs.czest.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie ul. POW 24. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie ul. POW 24 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Udzielenie na zaproponowaną stolarkę gwarancji nie krótszej niż 120 miesięcy. 2. Przedłożenie na zaproponowaną stolarkę atestów, certyfikatów bądź deklaracji zgodności na : profile, stolarkę, okucia, szyby zespolone, nawiewniki okienne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych , użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie ul. POW 24 o wartości zamówienia powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000 PLN (przed upływem terminu składania ofert). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form : - pieniadzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełniać warunki określone Art.22 ust.1 ustawy oraz: 1. złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą specyfikacją obejmującą cały zakres zamówienia . 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, 3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. wykazać , iż w latach 2002-2006 wykonał jednorazowo na rzecz jednego Zamawiającego , co najmniej raz w roku , prace o charatkerze zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000 zł netto. 5. posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 150.000 zł. 6. nie zalegać z należnościami z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zbada czy: - oferty przygotowano zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji i czy wykonawca złożył tylko jedą ofertę , - oferty złóżono w terminie określonym w Specyfikacji, - złożone zostały wszystkie dokumenty określone w Specyfikacji, - oferta została podpisana przez osoby (ę) urawnione (ą), - dokumenty składające się na ofertę zostały przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione (ą), - dokumenty składające się na ofertę zostały wystawione w wymaganych przez prawo okresach, - dokumenty składające się na ofertę zawierają informacje wymagane dla tego rodzaju dokumentów , - adresatem dokumentów jest wykonawca składający ofertę, - dokumenty składajace się na ofertę są kompletne. Wykonawcy nie spełniający warunków, jak również Wykonawcy wobec których Zamawiający stwierdzi ,że przedstawione w ofercie dane są nieprawdziwe, zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty zgodny z zał.Nr 1 do Specyfikacji. 2. Szczegółowe warumki gwarancji udzielonej przez wykonawcę na przedmiot zamówienia . Zamawiający zasrzega sobie, iż okres gwarancji nie może być krótszy niż 120 miesięcy. 3. Szczególowy opis opis techniczny oferowanej stolarki oraz montowanych elementów łącznie ze stosowanymi atestami , certyfikatami bądź deklaracjami zgodności na : profile, stolarkę , okucia , szyby zespolone, nawiewniki okienne. 4. Oświadczenie o spełnienie waruków udziału w postępowaniu , zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji. 5. Dowód wpłaty wadium. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo upoważniające osobę (y) podpisują ofertę do występowania w imieniu Wykonawców. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadzcenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 Ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarowego o niezaleganiu. 10. Wykaz obiektów , w których wykonawca zrealizował w latach 2002-2006 roboty zgodnie z przedmiotemniniejszego zamówienia . Każda z usług wykazanych w załączniku winna być potwierdzona dokumentem(referencją) zaświadczeniem, że wykonana została należycie. 11. Polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 150.000 zł. ( słownie sto pięćdziesiąt tysięcy zł.). 12. Kserokopię uprawnień budowlanych ( decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem dla pracownika wykonawcy wyznaczonego do pełnienia funkcji koerownika robót) 13.Zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót do Izby, z zaświadczenia tego musi wynikać,iż osoba ta na dzień składania ofert, posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 14, W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , dokumenty wymienione w pkt. 4,7,8,9,11, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę , a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą , w taki sposób , aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego odpłatnie lub drogą korespondencyjną za zaliczeniem pocztowym. SIWZ mozna pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.01.2007, godzina 10:00, Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.