Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-24
Koszalin: Sukcesywna dostawa drukarek dla Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 64687 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa drukarek dla Politechniki Koszalińskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa drukarek dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zapisy ogólne: 1) Przedmiotem postępowania jest zakup nowych drukarek, rok produkcji 2011. Szczegółowy opis parametrów technicznych drukarek zawarty jest w załączniku nr 2. 2) Wykonawca jest zobowiązany obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt wg zasady door to door. 3) Dopuszcza się składanie ofert na równoważny sprzęt o standardzie nie gorszym niż posiada wymieniony w SIWZ - w załączniku nr 2. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art. 83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0 % stawki podatku VAT. 5) Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych drukarek, na podstawie posiadanych dokumentów. 6) Wymienione w treści załącznika nr 2 artykuły muszą odpowiadać i posiadać atesty Polskich Norm oraz jeżeli jest to wymagane atesty Państwowego Zakładu Higieny. W przypadkach artykułów, które odpowiadają rozporządzeniu Ministra Pracy, Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku w sprawach zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U.nr 49 z 2003 poz 414), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. Kserokopie certyfikatu bezpieczeństwa CE należy dostarczać z każda dostawą. Żadne koszty związane z naprawą lub wymianą urządzeń (w tym również koszty transportu) w przypadku awarii w okresie gwarancji nie mogą obciążać Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 8.5 SIWZ : - Formularz ofertowy - zawierający oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia -wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. - Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 8.5 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl /BIP/ Zamówienia publiczne- ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Remont i wymiana bram wjazdowych garażowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Bobolinie i Kołobrzegu (2 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.