Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Poznań: ZZP-2310-4/08 Zakup wraz z dostawą przedmiotów mundurowych z podziałem na 9 zadań.
Numer ogłoszenia: 64659 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, fax 061 8412744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZZP-2310-4/08 Zakup wraz z dostawą przedmiotów mundurowych z podziałem na 9 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZZP-2310-4/08 Zakup wraz z dostawą przedmiotów mundurowych z podziałem na zadania: nr 1 - ubranie treningowe - dres 1000 kpl. nr 2 - koszulka czarna z napisem POLICJA - 1100 szt. nr 3 - krawat granatowy tzw. bezpieczny 600 szt. nr 4 - szalik zimowy granatowy z frędzlami 600 szt. nr 5 - rękawiczki skórzane zimowe 900 par nr 6 - pasek do spodni z taśmy syntetycznej 800 szt. nr 7 - ręczniki frotte 5000 szt. nr 8 - kalesony długie, koszulka gimnastyczna na ramiączkach 800/400 szt. nr 9 - skarpety letnie i zimowe 2400/2400 par
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.41.21.00 - Odzież treningowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.41.21.00 - Odzież treningowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: wykażą wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 dostaw w zakresie dostaw przedmiotów umundurowania o wartości brutto każdej z nich odpowiednio dla zadania: nr 1 - 20.000,00 zł, nr 2 - 8.000,00 zł, nr 3 - 2.000,00 zł, nr 4 - 6.000,00 zł, nr 5 - 20.000,00 zł, nr 6 - 2.000,00 zł, nr 7 - 10.000,00 zł, nr 8 - 5.000,00 zł, nr 9 - 6.000,00 zł, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1 SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 zrealizowanych dostaw w zakresie poszczególnych zadań, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. 3 referencje), dla potwierdzenia warunku określonego w rozdziale IV pkt 2 ppkt 1, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek wskazany w rozdziale IV pkt 2 ppkt 1 SIWZ, 3)wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy dokumentacje materiałowo-techniczną w zakresie zadania od 1 do 5, 4)deklaracja zgodności stanowiąca zał. nr 6 do SIWZ, 5)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem ze załącznika nr 2 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie, 6)Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia na koszt własny wzorów przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 7 ( w rozmiarze określonym w zał. nr 1), celem dołączenia do oferty. Wzór stanowić będzie integralną cześć oferty. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia, jakie Wykonawcy muszą załączyć do oferty: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ,2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:a)ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela-lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielkopolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ do pobrania na stronie bip.poznan.kwp.policja.gov.pl, bądź osobiście w Sekcji dz. Zamówień Publicznych Komen dy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 10:00, miejsce: 60-844 Poznań, ul. Kochanowskiego 2a pok. 214.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubranie treningowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 1000 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: koszulka czarna z napisem POLICJA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 1100 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: krawat granatowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 600 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szalik zimowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: rękawiczki skórzane zimowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 900 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pasek do spodni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 800 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.70.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ręczniki frotte.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 5000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kalesony długie koszulka gimnastyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 800 sztuk 400 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: skarpety letnie i zimowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w ilośći po 2400 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.28.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/71/25 Modernizacja oświetlenia w auli Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz wpustów ulicznych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole.
- Modern oświetlenia wewn. i zewn, WLZ rozdzielnic wewn oraz montaż platformy dla niepełnospr i windy kuchennej w ramach zad. Realizacja zalec pokontr SANEPID-u w WCR na potrzeby Filii nr 3
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie głównej klatki schodowej oraz bocznej klatki schodowej i schodów przy tylnym wejściu do budynku przy ul. Matejki 59 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Del. w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego - 2
- Koszenie roślinności wzdłuż elektrycznego ogrodzenia pastwiska zlokalizowanego w rezerwacie przyrody Czarne Doły
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.