eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wdrożenie rozwiązań informatycznych Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej (RSIP)



Ogłoszenie z dnia 2005-12-06

POZYCJA 64655

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: wdrożenie rozwiązań informatycznych Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej (RSIP) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Województwo Śląskie, do kontaktów: Mirosława Turalik, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078559, 2078562, fax 032 2563420, e-mail: organizacja@silesia-region.pl, www.silesia-region.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, Hanna Balion - sprawy proceduralne (032 2078165), Jarosław Wawrzyn - sprawy merytoryczne (032 2078180), Arkadiusz Liebchen - zakres informatyczny (032 2091966), ul. Ligonia 46, pok.180, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2078180, fax (032) 2572202, e-mail: geodezja@geodezja.katowice.pl, www.silesia-region.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, Hanna Balion - sprawy proceduralne (032 2078165), Jarosław Wawrzyn - sprawy merytoryczne (032 2078180), Arkadiusz Liebchen - zakres informatyczny (032 2091966), ul. Ligonia 46, pok. 180, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. nie, fax nie, e-mail: nie, www.silesia-region.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, Hanna Balion - sprawy proceduralne (032 2078165), Jarosław Wawrzyn - sprawy merytoryczne (032 2078180), Arkadiusz Liebchen - zakres informatyczny (032 2091966), ul. Ligonia 46, pok. 180, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. nie, fax nie, e-mail: nie, www.silesia-region.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie rozwiązań informatycznych Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej (RSIP). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wdrożenie rozwiązań informatycznych Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie inwentaryzacji terenów poprzemysłowych w województwie śląskim. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Województwo Śląskie, Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.63.00 - 72.26.63.00 Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zgodnie z SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 150;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 18000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: brak. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: brak. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca wykaże się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu usług o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat: 25.11.2002 r. - 24.11.2005 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Pod pojęciem usług o podobnym charakterze rozumie się prace obejmujące: a.projekty dotyczące budowy i wdrażania systemów GIS, b.projekty dotyczące budowy i obsługi baz replik danych z innych systemów, c.projekty dotyczące budowy i obsługi interfejsów wejścia/wyjścia opartych na WWW, d.wdrożenie systemów informatycznych GIS, e.budowę oprogramowania (wykorzystującego bazy danych Oracle 8i lub 9i oraz My SQL) za pomocą narzędzi Borland C++Builder 5.0 i języka PHP, narzędzi JAVA JDK 1.4 - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z tworzeniem appletów w języku JAVA oraz tworzeniem interfejsów graficznych w oparciu o komponenty SWING, f.tworzenie wielowątkowych aplikacji serwerowych na platformie Microsoft Windows, systemów informatycznych działających w technologii klient-serwer przy wykorzystaniu analizy, projektowania i programowania obiektowego oraz standardów XML i XML Schema, g.budowę oprogramowania według metodyki RAD/JAD, h.projektowanie z użyciem języka UML oraz systemu Enterprise Architect, i.budowę portali WWW umożliwiających prowadzenie zdalnego nauczania (e-learning) w dziedzinie posługiwania się systemami informacji geograficznej. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem każdej z prac wymienionych w pkt X ppkt 5a do 5i. (minimum jedną z każdego rodzaju). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, do oferty musi dołączyć dokument lub dokumenty, z podaniem wartości, dat wykonania i odbiorów usług, o których mowa w ppkt 5a do 5i i z których wynika, że usługi te zostały wykonane należycie. - Wykonawca wykaże się posiadaniem potencjału technicznego umożliwiającego wykonanie niniejszego zamówienia, tj. minimum po jednej licencji na następujące oprogramowania narzędziowe: ORACLE 9i, Borland C++ Builder 5.0 lub wyższe, Enterprise Architekt. - Wykonawca wykaże się, że spełnia wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia tj. przedstawi aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2000 w zakresie budowy i wdrażania systemów informatycznych lub inny równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego certyfikatu. - Wykonawca udzieli 3 letniej rękojmi za wady, licząc od dnia ostatecznego (końcowego) odbioru ZADANIA 2, ZADANIA 3, ZADANIA 4 przez Zamawiającego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w artykule 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt XI ppkt 1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt XI ppkt 1,3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6 a. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XI ppkt 1,2,3,4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 7.oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym), 8.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat: 25.11.2002 r. - 24.11.2005 r. usług o podobnym charakterze, spełniających warunki określone w pkt X ppkt 5, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, daty wykonania, odbiorców wykonanej usługi, wartości i krótkiego opisu usługi (zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym), 9.kserokopie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że usługi określone w pkt X ppkt 5 zostały wykonane należycie, 10.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia oprogramowań narzędziowych, jakie posiada Wykonawca zgodnie z warunkiem wymienionym w pkt. X ppkt. 6, 11.kserokopia aktualnego certyfikatu systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2000 w zakresie budowy i wdrażania systemów informatycznych bądź zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego certyfikatu / zaświadczenia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: brak. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: brak. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP\B\68\05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.01.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówka w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna: po.-pt. 10.00-14.00). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.01.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.01.2006, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, pok.180.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.