eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówRozbudowa systemu monitoringu wizyjnego o 3 kamery.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Żyrardów: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego o 3 kamery.
Numer ogłoszenia: 64618 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, fax 046 8553782.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego o 3 kamery..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu monitoringu wizyjnego miasta Żyrardowa o 3 kamery zlokalizowane na: 1. skrzyżowaniu ulic B. Limanowskiego i 1-go Maja - K11 (wraz z podłączeniem do ist-niejącej magistrali w ulicy Limanowskiego - w pasie drogi krajowej), 2. skrzyżowaniu ulic I. Zielińskiej i Kpt. S. Pałaca - K12 - w pasie drogi powiatowej), 3. skrzyżowaniu ulic Jedności Robotniczej i F. de Girarda - K13 - w pasie drogi gminnej), oraz: 4. budowie magistrali światłowodowej dla kamer K12 i K13 na istniejących słupach energetycznych (zgodnie z trasą wyznaczoną w projekcie), 5. ustawieniu słupów energetycznych do zamontowania kamer, 6. rozbudowa centrum monitorowania w Straży Miejskiej zapewniające odbiór i zapis sy-gnału z ww. kamer. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowią-cej integralną część SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.35.20.00 - Kable światłowodowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.56.20.00 - Kable światłowodowe Oryginalny kod CPV: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykażą, że robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem kierować będą oso-by posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowla-nego oraz posiadają aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, b. wykażą, że z należytą starannością zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze, zakresie rzeczowym i wartości jak w niniejszym postępowaniu, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy Pzp). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia -, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewiden-cji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert, b) kserokopię ważnej koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, c) oświadczenie wykonawcy o braku zaległości podatkowych we właściwym dla wykonawcy Urzędzie Skarbowym, d) oświadczenie wykonawcy o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek we właściwym dla wykonawcy Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. e) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, dostaw (wdrożonych systemów monitoringu) w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007) przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem doku-mentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (zał. nr 3), f) wykaz osób, które pełnić będą samodzielne funkcje techniczne w zakresie realizacji niniej-szego zamówienia wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego (zał. nr 4), g) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniają-cej wykonanie niniejszego zamówienia. h) wypełniony formularz oferty cenowej wraz zestawieniem materiałów, urządzeń i sprzętu nie-zbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. i) pisemne oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie jest wyklu-czony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są-dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpo-wiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardow, Pl. Jana Pawła II nr 1, Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji, pok. 31 II p.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardow, Pl. Jana Pawła II nr 1, Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji, pok. 31 II p.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.