To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-06
Kraków: Roboty remontowo-malarskie w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 64609 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46273 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6195925, faks 12 6195927.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-malarskie w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 - Przedmiotem zamówienia jest: renowacja powłok malarskich korytarzy w pawilonach A, C, D i E, klatek schodowych w pawilonie E i pomieszczeń izby zatrzymań w pawilonie D, wymiana stolarki drzwiowej oraz remont wybranych pomieszczeń, w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Wielkość /zakres/ zamówienia: A - Malowanie korytarzy: poziomu -1 pawilonu A, poziomu -1 pawilonu C, poziomu -1 pawilonu D, poziomów -1, 1, 2, 3, 4 i 5 pawilonu E poziomu, klatek schodowych w pawilonie E oraz izby zatrzymań w pawilonie D. Zakres malowania obejmuje ściany i sufity w ilości około 7 130 m2. B - Wymiana stolarki drzwiowej w wybranych pomieszczeniach na II piętrze pawilonu E W pomieszczeniach E-242-E244 i E-204 należy wymienić stolarkę drzwiową w ilości 5 sztuk, w zakresie i parametrach określonych w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. C - Remont pomieszczeń C-016 i C-017, C-027 i C-028, E-026A, E-022 Pomieszczenia C-016 i C-017, C-027 i C-028 W pomieszczeniach C-016 o powierzchni 16,6 m2 i C-017 o powierzchni 10 m2 należy wykonać remont przez połączenie pomieszczeń i przystosowanie dla potrzeb sali rozpraw, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W pomieszczeniach C-027 o powierzchni 11,3 m2 i C-028 o powierzchni 11,1 m2 należy wykonać remont przez połączenie pomieszczeń i przystosowanie dla potrzeb sali rozpraw, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pomieszczenie E-026A W pomieszczeniu E-026A, o powierzchni 19,2 m2, należy wykonać remont i przystosować pomieszczenie dla potrzeb sali rozpraw, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pomieszczenie E-022 W pomieszczeniu warsztatowym, o powierzchni 38,56 m2, należy wykonać remont polegający na podziale pomieszczenia na 3 części, wytworzeniu 2 pomieszczeń biurowych i 1 pomieszczenia warsztatowego, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. D - Dostawa i montaż ścianki aluminiowej z drzwiami przesuwnymi do dyżurki izby zatrzymań pawilon D. W pomieszczeniu dyżurki należy zamontować ściankę aluminiową z drzwiami przesuwnymi o powierzchni około 4,5 m2, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. E - Dostawa i montaż drzwi przesuwnych do dyżurki izby zatrzymań pawilon A. W pomieszczeniu dyżurki należy zamontować drzwi przesuwne o powierzchni około 2,4 m2, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2 - Wymagany okres gwarancji - 48 miesięcy. 3 - Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią wymagania minimum. 4 - Miejsce realizacji: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5 - Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. 6 - Zamawiający wymaga, aby prace wykonywane w izbie zatrzymań w pawilonie A i D były wykonywane wyłącznie po godz. 16-tej i w dni wolne od pracy dla Zamawiającego, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. 7 - Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem, będącym załącznikiem do umowy, który Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić najpóźniej na 1 dzień przed podpisaniem umowy. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że mogą zaistnieć po stronie Zamawiającego sytuacje, w których zobowiązany będzie do odstępstw od harmonogramu, w związku z czym Wykonawca gotowy będzie do elastycznego reagowania na zmiany w harmonogramie i przesuwanie frontu robót lub jego części. Zamawiający wymaga, aby remont pomieszczenia E-022 był wykonany w pierwszej kolejności i zakończył się w pierwszych 2 tygodniach realizacji umowy. Pomieszczenia C-027 i C-028 i E-026A mogą być udostępnione do remontu po zakończeniu remontu pomieszczenia E-022. Zamawiający wymaga, aby remont pomieszczeń C-016 i C-017, C-027 i C-028 i E-026A zakończył się w terminie do 7 tygodni od podpisania umowy lub krócej, w zależności od zadeklarowanego okresu wykonania przedmiotu zamówienia. 8 - Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 9 - Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 10 - Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powstałe przy prowadzeniu prac muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. 11 - Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 44.11.23.10 - Ścianki działowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ SKWARCZYŃSKI PHU BUDGREM-KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ SKWARCZYŃSKI PHU BUDGREM-KRAKÓW
- PHU BUDGREM-KRAKÓW Grzegorz Skwarczyński, ul. Lubomirskiego 7/1, 31-509 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275990,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 241080,00
Oferta z najniższą ceną: 241080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 405900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.