Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Warszawa: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do umowy nr 137-2009 z dnia 10.08.2009r. Budowa drogi ekspresowej S-2 odc. Konotopa - Puławska wraz z budową łącznika z MPL Okęcie i ul. Marynarską (S-79),Etap II-1:Droga ekspresowa S-79 na odc. od węzła Lotnisko do węzła Marynarska, Etap II-2:Droga ekspresowa S-2 na odc. od węzła Lotnisko do węzła Puławska
Numer ogłoszenia: 64572 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, faks 022 8190412, 022 3231117 , strona internetowa www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do umowy nr 137-2009 z dnia 10.08.2009r. Budowa drogi ekspresowej S-2 odc. Konotopa - Puławska wraz z budową łącznika z MPL Okęcie i ul. Marynarską (S-79),Etap II-1:Droga ekspresowa S-79 na odc. od węzła Lotnisko do węzła Marynarska, Etap II-2:Droga ekspresowa S-2 na odc. od węzła Lotnisko do węzła Puławska.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do umowy nr 137-2009 z dnia 10.08.2009r. Budowa drogi ekspresowej S-2 odc. Konotopa - Puławska wraz z budową łącznika z MPL Okęcie i ul. Marynarską (S-79),Etap II-1:Droga ekspresowa S-79 na odc. od węzła Lotnisko do węzła Marynarska, Etap II-2:Droga ekspresowa S-2 na odc. od węzła Lotnisko do węzła Puławska.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia uzupełniającego do umowy nr 137-2009 z dnia 10.08.2009r. Budowa drogi ekspresowej S-2 odc. Konotopa - Puławska wraz z budową łącznika z MPL Okęcie i ul. Marynarską (S-79),Etap II-1:Droga ekspresowa S-79 na odc. od węzła Lotnisko do węzła Marynarska, Etap II-2:Droga ekspresowa S-2 na odc. od węzła Lotnisko do węzła Puławska obejmującego następujące roboty: 1)Wykonanie ogrodzenia panelowego na granicy ogródków działkowych i pasa drogowego o wysokości 2,25 m; lokalizacja: Trasa N-S - węzeł Marynarska, ROD Sasanka - działka 14;1 obręb 2-04-05, ROD Zbarż - działka 3;1 obręb 2-06-01 2)Wykonanie odwodnienia terenu wokół budynku ekspedycji tramwajowej Służewiec Przemysłowy; lokalizacja: Trasa N-S - węzeł Marynarska 3)Wykonanie odwodnienia terenu wokół stacji transformatorowej wraz z drogą dojazdową do stacji; lokalizacja: Trasa N-S - węzeł Okęcie 4)Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Puławskiej; lokalizacja: Trasa S-2 - węzeł Puławska 5)Wykonanie dodatkowego odwodnienia ul. Mazura; lokalizacja: Trasa S-2 - ul. Mazura 6)Rozbiórka stacji transformatorowej nr 2067; lokalizacja: Trasa N-S - węzeł Okęcie 7)Przebudowa sieci telekomunikacyjnej NETIA do budynku LUXMED; lokalizacja: Trasa S-2 - węzeł Puławska 8)Przebudowa kabla 10x4x0,8 Metro; lokalizacja: Trasa S-2 9)Wykonanie robót na działkach 85;1, 85;2 i 84;2; lokalizacja: Trasa S-2 - węzeł Puławska 10)Montaż dodatkowych sworzni na wiadukcie WA-29 nad ul. Puławską Ad 1) Ogrodzenie ogródków działkowych. Konieczność wykonania ogrodzenia wynika z porozumienia zawartego w dniu 17.08.2006 r. pomiędzy Okręgowym Zarządem Mazowieckim Polskiego Związku Działkowców a Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad Oddziałem w Warszawie. W przedmiotowym porozumieniu GDDKiA Oddział WA zobowiązała się do wykonania ogrodzenia wzdłuż linii rozgraniczających inwestycji. Projektant przedstawił przebieg ogrodzenia w Projekcie Wykonawczym o łącznej długości 1171,0 m, a typ ogrodzenia został ustalony z Okręgowym Zarządem Mazowieckim Polskiego Związku Działkowców. Z uwagi na wysokość ogrodzenia 2,25 m Zamawiający zgłosił wykonanie ogrodzenia do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego. W dniu 26.05.2011 r. został przekazany Wykonawcy obszar objęty ZRID Marynarska co umożliwia wykonanie przedmiotowego ogrodzenia. Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II-1, dział roboty drogowe, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 848 Ad 2) Projekt Budowlany Odwodnienie jezdni Trasy N-S będący załącznikiem do Pozwolenia na Budowę, wskazywał na odprowadzenie wód opadowych z rejonu budynku spedycji tramwajowej do kanalizacji deszczowej przy pomocy wpustu deszczowego, a nadmiar wody miał być retencjonowany na tereny zielone przylegające do budynku. Przedmiotowe rozwiązanie spełniało swoje założenia do czasu wystąpienia licznych, obfitych i ponadnormowych opadów atmosferycznych jakie miały miejsce w lipcu 2011 r.. W wyniku powyższych opadów poziom wód gruntowych uległ znacznemu podwyższeniu, a tym samym zmniejszyła się chłonność gruntu wokół budynku spedycji. W wyniku powyższego jedyne odprowadzenie w okresie intensywnych opadów deszczu następowało poprzez wpust deszczowy, który nie był w stanie przejąć całości wód opadowych. Koniecznosć wykonania dodatkowego systemu odwodnienia została potwierdzona przez Projektanta wpisem do Dziennika Budowy oraz w korespondencji napływającej z Tramwajów Warszawskich. Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II-1, dział roboty drogowe, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 49,546,549, 544,545 - Etap II/2, dział odwodnienie, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 418 - Polecenie Inżyniera nr 18 Ad 3) Wykonawca po zakończeniu robót związanych z budową stacji trafo zgłosił w RWE Stoen gotowość stacji do odbioru i załączenia pod napięcie. Po wykonaniu wizji na budowie przedstawiciele RWE Stoen stwierdzili, że stacja jest zlokalizowana w miejscu narażonym na zalewanie przez wody opadowe. W związku z tym odmówili odbioru stacji do czasu takiego wykonania ukształtowania terenu, które uniemożliwi zalewanie stacji lub do czasu wykonania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody z terenu wokół stacji. Stanowisko RWE Stoen potwierdziło wcześniejsze spostrzeżenia Inżyniera, że stacja transformatorowa zlokalizowana jest w miejscu narażonym na zalewanie wodą opadową (wpis Inspektora Nadzoru do Dziennika Budowy). W czasie opadów stacja transformatorowa i aparatura rozdzielcza wraz z transformatorami została zalana wodą (slad poziomu wody widać na ścianach stacji). Po zalaniu stacja została osuszona i oczyszczona. Po analizie dokumentacji stwierdzono, że należy wykonać odwodnienie terenu wokół stacji transformatorowej oraz drogi dojazdowej do stacji, poprzez wykonanie wpustu ulicznego i przykanalików do najbliższych studni. Projektant sporządził Projekt Wykonawczy niezbędny do wykonania przedmiotowych robót. Konieczność wykonania przedmiotowych robót wynika z tego, że ponowne zalanie wodą stacji transformatorowej spowoduje bardzo duże straty z tytułu nieodwracalnego uszkodzenia transformatorów i rozdzielnic średniego i niskiego napięcia. Bez odwodnienia terenu wokół stacji niemożliwe jest jej odebranie przez RWE Stoen. Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II-1, dział roboty drogowe, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 546,549, 544,545 - Etap II-2, dział odwodnienie, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 418 Ad 4) Z uwagi na płytkie posadowienie rur O800 jak i przykanalików wpustów deszczowych zachodziło ryzyko wystąpienia spękań odbitych. W związku z powyższym przyjęto wzmocnienie konstrukcji drogi poprzez wykonanie zbrojenia nawierzchni za pomocą siatek stalowych oraz siatek z tworzywa sztucznego, zgodnie z dokonanym wpisem Projektanta do Dziennika Budowy Projektant zaproponował rozwiązanie przedmiotowego problemu polegające na zastosowaniu dodatkowej siatki stalowej szerokości 2x150cm i siatki z tworzywa sztucznego do warstw asfaltowych o wytrzymałości na rozciąganie >=100kN/m i szerokości 400cm. Powyższe rozwiązanie ma na celu zabezpieczenie konstrukcji drogi przed wystąpieniem spękań odbitych, wynikających z nieciągłości warstw w materiale podbudowy. Wzmocnienie nawierzchni przed spękaniami odbitymi jest ujęte w kontrakcie (SST D-05.03.26a). Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II-2, dział drogi, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego:55 Ad 5) Inżynier w dniu 06.07.2011 r. wraz z Wykonawcą zaobserwował gromadzenie się znacznej ilości wody pochodzącej z opadów atmosferycznych w rejonie włączenia ul. Mazura w ul. Poloneza, wykonanego zgodnie z projektem. Ze względu na brak odwodnienia, które umożliwiałoby odprowadzenie wód opadowych z pasa drogi oraz skarpy nasypu najazdu na obiekt WD-28, Inżynier w dniu 06.07.2011 r. wystąpił do Projektanta o skorygowanie projektu w zakresie drogowym i odwodnieniowym dla przedmiotowego zakresu robót. Po dokonaniu wizji lokalnej przy udziale Projektanta, Inżyniera i Wykonawcy Projektant dostarczył w dniu 01.09.2011 r. kompletne rozwiązanie projektowe obejmujące wykonanie dwóch dodatkowych wpustów ściekowych, ścieku liniowego oraz studni rewizyjnej wraz z przykanalikami. Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II-1, dział roboty drogowe, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 55,549,13, 699 - Etap II-2, dział drogi, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 54,2,13,84,83,32,35, 40; dział odwodnienie, nr pozycji Kosztorysu ofertowego: 418,294,295,314 Ad 6) W ramach przebudowy urządzeń elektroenergetycznych na trasie N-S zarówno w Projekcie Budowlanym jak i Kosztorysie Ofertowym przewidziano demontaż transformatora 400 kVA w istniejącej stacji transformatorowej nr 2067 na węźle Okęcie oraz jego ponowny montaż w nowowybudowanej stacji. Wykonawca podczas realizacji robót związanych z demontażem aparatury w istniejącej stacji transformatorowej stwierdził brak usunięcia rozbiórki samego budynku stacji kolidującego z robotami drogowymi uwzględnionymi w Projekcie Budowlanym. W związku z powyższym Inżynier wystąpił do Projektanta z prośbą o potwierdzenie konieczności rozbiórki stacji. Projektant przekazał dokumentację uzupełniającą - Tom 7.7.Projekt Rozbiórek wraz z przedmiarem, zgodnie z którą budynek jest przeznaczony do wyburzenia. Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II/1, dział roboty drogowe, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 28,29,30,31 Ad 7) Podczas wykonania przebudowy kabli sieci Netia na węźle Puławska Wykonawca natrafił na niezidentyfikowany kabel światłowodowy. Trasa kabla prowadzi od istniejącej studni (przeznaczonej do likwidacji) zlokalizowanej na wysokości posesji Puławska 354/356 w poprzek ul. Puławskiej. Zgodnie z informacją uzyskaną od operatora sieci jest to kabel WARSD 978K-01 (XOTKtsdp 12j) należący do firmy LUXMED mieszczącej się przy ul. Puławskiej 455. Przedmiotowy kabel światłowodowy został wykonany w okresie po opracowaniu dokumentacji projektowej w związku z czym nie mógł być uwzględniony w Projekcie Przebudowy Urządzeń Telekomunikacyjnych. Biorąc powyższe pod uwagę Inżynier zwrócił się do Projektanta z prośbą o przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę przedmiotowego kabla światłowodowego. W dniu 14.10.2011 r. Projektant przekazał Inżynierowi przedmiotowy projekt. Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II/1, dział roboty drogowe, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 257, - Etap II/2, dział przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 27a,26,107,108,109,112,113,117,122,123,124,125,126, 127,128; dział przebudowa linii telekomunikacyjnych PKP II, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 46,47,45, Ad 8) Podczas prowadzenia robót został odkryty miedziany kabel 10x4 biegnący wzdłuż istniejącego toru bocznicy Warszawa Okęcie - Stacja Postojowa Metro Kabaty, który nie został ujęty w dokumentacji projektowej do przebudowy. Trasa kabla przebiega w zbliżeniu do trasy kabla sieci Netia pomiędzy przejazdem kolejowym w ul. Hołubcowej a przejazdem w ul. Karnawał i koliduje z budową obiektu Wanna Szczelna. Przedmiotowy kabel jest własnością Metra Warszawskiego. Aby umożliwić prowadzenie prac na obiekcie Wanna Szczelna Inżynier wystąpił do projektanta z prośbą o przygotowanie dokumentacji projektowej na przebudowę przedmiotowego kabla. W dniu 07.11.2011 r. Projektant przekazał wymaganą kompletną dokumentację. Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II/2, dział przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym SRK I, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 12,13,20; dział przebudowa linii telekomunikacyjnych PKP II, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 50; dział przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego:48, 49,66,74; dział przebudowa linii telekomunikacyjnych PKP I, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 13,17 Ad 9) Zgodnie z Projektem Budowlanym na działce 85/2 przewidziano wykonanie robót drogowych, odwodnieniowych, elektrycznych oraz ekranów akustycznych. W zawartym w dniu 01.10.2007 r. porozumieniu pomiędzy właścicielem działki 85/2 a GDDKiA O/WA, Zamawiający zobowiązał się do wykonania czynności związanych z przeniesieniem istniejących urządzeń z działki 85/2 na działkę 85/1 oraz wykonania na niej prac budowlanych określonych w przedmiotowym porozumieniu. Zakres prac koniecznych do wykonania na działce 85/1 znajdującej się poza pasem drogowym (likwidacja zbiornika retencyjnego, przeniesienie masztów flagowych, zabrukowanie terenu do ekranu akustycznego) nie został uwzględniony w Projekcie Budowlanym i Projekcie Wykonawczym. Dodatkowo podczas wizji lokalnej stwierdzono konieczność zasypania części rowu odparowującego zlokalizowanego na działce 84/2, co warunkuje możliwość rozpoczęcia robót na działce 85/2. Dla w/w zakresu robót Projektant przekazał dokumentację w dniu 27.12.2011 r. Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II/1, dział roboty drogowe, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 49,56,528,526,531, - Etap II/2, dział zabezpieczenia ekologiczne, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 23; dział drogi, nr pozycji Kosztorysu ofertowego: 5,31,54,78,57; dział oświetlenie, nr pozycji Kosztorysu ofertowego: 1,91,29 Ad 10) Dnia 25.03.2011r. Inżynier otrzymał od Projektanta pierwszą wersję aktualizacji Projektu Wykonawczego, która była wynikiem dokonania ponownych obliczeń i oceny zastosowanych rozwiązań oraz ze względu na wymaganą przepisami trwałość konstrukcji. W związku z przyjętymi przez Projektanta średnicami sworzni zespalających zdecydowanie utrudnione było wykonanie ich na placu budowy. Po konsultacji Projektant przedstawił dwa warianty usztywnienia konstrukcji wiaduktu, z których zarekomendowany przez Inżyniera został wariant pierwszy - bardziej korzystny pod względem łatwości wykonania na budowie oraz pod względem ekonomicznym - montaż 15 696 dodatkowych sworzni. W zakres robót dodatkowych koniecznych do wykonania wchodzą roboty związane z usunięciem warstw malarskich w miejscach zgrzewania sworzni z konstrukcją stalową. Przedmiotowe roboty odpowiadają swoim rodzajem robotom występującym w zamówieniu podstawowym w następujących pozycjach: - Etap II/2, dział wiadukt WA-29, nr pozycji Kosztorysu Ofertowego: 13 Z uwagi na to, że wszystkie wyżej wymienione rodzaje robót występują w zamówieniu podstawowym, przedmiotowe roboty będą powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia. Jest to przesłanka do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ustawy Prawo Zamówień Publicznych jako zamówienie uzupełniające po negocjacjach z dotychczasowym wykonawca robót. Przesłanki do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania w rozumieniu PZP: Źródłem zamówień uzupełniających jest dyrektywa 2004/18/WE w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (dalej: dyrektywa 2004/18/WE). Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE stanowi, że instytucje zamawiające mogą udzielać zamówień publicznych w drodze procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu podobnych robót lub usług powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem, że takie roboty lub usługi pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE nie wymaga, aby roboty budowlane lub usługi objęte zamówieniem uzupełniającym były identyczne, lecz stanowi, że ich przedmiot ma być podobny do robót/usług objętych zamówieniem podstawowym. Wykładnię tę potwierdza wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE (dawniej Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) z 14 września 2004r. wydany w sprawie C-385/02 Komisja v. Włochy (Zb.Orz. 2004, s. I-08121). Trybunał stwierdził w nim (akapit 33 wyroku), że dyrektywa dopuszcza możliwość zastosowania procedury negocjacyjnej dla nowych robót budowlanych polegających na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych, które zostały powierzone wykonawcy pierwotnego kontraktu. W krajowej literaturze europejskiego prawa zamówień publicznych również dostrzeżono, że przedmiot zamówienia uzupełniającego nie musi być identyczny z przedmiotem zamówienia podstawowego, lecz powinien być jedynie podobny do niego. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp Zamawiający może udzielić w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ przywołane unormowanie implementuje do krajowego porządku prawnego artykuł 31 ust. 4 lit. (b) dyrektywy 2004/18/WE to powinno być ono interpretowane zgodnie z dyrektywą, a jeżeli ta dyrektywa poddana została interpretacji Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - to zgodnie z tą interpretacją (por. w tej mierze m.in. Sąd Najwyższy w uchwale z 19 listopada 2010r., III CZP 79/10, OSNC 2011, nr 4, poz. 41 oraz postanowienie Sądu Najwyższego z 27 czerwca 2008r., III CZP 25/08, OSNC 2009, nr 9, poz. 127). W konsekwencji, przy wykładni art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp należy uwzględniać zarówno treść dyrektywy 2004/18/WE, jak i wyrok Trybunału w sprawie C-385/02. Wymaganie jedynie podobieństwa, a nie tożsamości robót objętych zamówieniem podstawowym i uzupełniającym zaprezentowano tak w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej, orzecznictwie Głównych Komisji Orzekających w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych oraz w literaturze przedmiotu. Reasumując, na gruncie prawa zamówień publicznych zarówno orzecznictwo, jak i piśmiennictwo zgodnie przyjmują, że roboty objęte zamówieniem uzupełniającym powinny być jedynie podobne (nie te same, a takie same) do wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego. Kluczowe znaczenie dla stwierdzenia występującego w sprawie -podobieństwa oraz zgodności między przedmiotem zamówienia uzupełniającego a przedmiotem zamówienia podstawowego ma okoliczność, że wykonanie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na powtarzaniu podobnych robót powierzonych wykonawcy, któremu udzielono pierwotnego zamówienia, a roboty te pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą ograniczoną. W rezultacie, przedmiot zamówienia na roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 Pzp - w niniejszym zamówieniu uzupełniającym jest tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego oraz jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Pozostałe przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp są również spełnione. - Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu. Punkt VI.3) Ogłoszenia 2008/S 198-261999 z 2008r. r. Informacje dodatkowe stanowi, że: Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 Pzp Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. -Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego. -Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowę w przedmiocie zamówienia podstawowego zawarto 10.08.2009 r. -Zamówienie uzupełniające udzielane jest wykonawcy zamówienia podstawowego. - Wartość udzielonych dotychczas zamówień uzupełniających wynosi 883.418,18 PLN. co stanowi 0,096% wartości zamówienia podstawowego. Wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 893.039,77 PLN netto, co stanowi 0,097% wartości zamówienia podstawowego tym samym 50% próg wartości zamówień uzupełniających nie zostaje przekroczony.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
TEERAG- ASDAG POLSKA Sp. z o.o., 00-531 Warszawa konsorcjum firm; TEERAG- ASDAG POLSKA Sp. z o.o., TEERAG- ASDAG Aktiengesellschaft,, ul. Osmańska róg Hołubcowej, 00-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





