eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Dostawy tlenu medycznego, dwutlenku węgla i podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Pionki: Dostawy tlenu medycznego, dwutlenku węgla i podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli
Numer ogłoszenia: 64512 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy tlenu medycznego, dwutlenku węgla i podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.tlen medyczny sprężony 2O2 w ilości 1 344 m³ na rok: 1.1. butla 1,6 m3 -30 butli na miesiąc (w skali roku: 360 butli) 1.2. butla 6,4 m3 - 10 butli na miesiąc (w skali roku:120 butli) 2.podtlenek azotu - 24 butle na rok (butle 10-cio litrowe zawierające 7 kg podtlenku azotu) 3.dwutlenek węgla - 24 butle na rok (butle 10-cio litrowe zawierające 7,5 kg dwutlenku węgla) 4.dwutlenek węgla medyczny - 5 butli na miesiąc (w skali roku: 60 butli) - butle 10-cio litrowe zawierające 7,5 kg dwutlenku węgla) 5.dzierżawa butli tlenowej stalowej - średnio 69 butli / 30 dni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.11.11.70 - Tlen Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.19.00 - Tlen Oryginalny kod CPV: 24.11.11.40 - Gazy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.15.00 - Gazy medyczne Oryginalny kod CPV: 24.11.12.10 - Ditlenek węgla Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.21.00 - Ditlenek węgla .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy tlenu medycznego, dwutlenku węgla i podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej postępowaniem (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki finansowe i płatności: 2.1.termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, 2.2.niezmienność cen w okresie obowiązywania umowy (z wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT) 3.Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1.Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowany przez wykonawców tlen medyczny, dwutlenek węgla i podtlenek azotu muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP (tj. posiadać zezwolenie na dopuszczenie do obrotu stanowiące decyzję właściwego organu), spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowany tlen medyczny, dwutlenek węgla i podtlenek azotu jakie ma zamiar dostarczać wykonawca, i jakie będzie dostarczał w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, którymi jest zainteresowany, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego przygotowania stosownego oświadczenia, Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wzór formularzy asortymentowo-cenowych określają załączniki nr 2 do SIWZ dostępne na stronie internetowej zamawiającego, 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem- tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.05.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, tel./ fax: (48) 612 13 81 Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony - wartość szacunkowa zamówienia niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy (poniżej progów unijnych) Rodzaj zamówienia: dostawy - w rozumieniu art.2 pkt.2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 ze zm., dalej: ustawa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzach asortymentowo-cenowych, tj. załącznikach nr 2 do SIWZ, które to formularze należy traktować jako integralną część SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania będzie realizowane w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy (dostawy sukcesywne). Miejsce realizacji: Sekcja Techniczno-Gospodarcza zlokalizowana przy Szpitalu Rejonowym w Pionkach, ul. 15 - Stycznia 1. Powyższe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Niniejsze postępowanie prowadzi się języku polskim, postanowienia art.9 ust.3 nie mają zastosowania. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium, jakim zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena. Znaczenie kryterium: cena (wartość brutto) - 100%. 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: - mgr Katarzyna Świdzikowska, tel./fax. (048) 612 18 66, w godz. 07:30 - 14:30 tel. kom. 0 604 288 604 w godz. 07:30 - 16:30 adres poczty elektronicznej: k.swidzikowska@op.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 8/ 2008 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 08.04.2008r., odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 14,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.