eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Promna › Przebudowa dróg na terenie gminy Promna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Promna: Przebudowa dróg na terenie gminy Promna
Numer ogłoszenia: 64504 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Promnie , Promna-Kolonia 5, 26-803 Promna, woj. mazowieckie, tel. 048 6133628, faks 048 6133628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie gminy Promna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont oraz przebudowa dróg na terenie gminy Promna w miejscowościach: Biejków, Wojciechówka, Rykały - Mała Wieś - Lisów . dzieląca się na poszczególne zadania: Zadanie I.: Remont drogi w Biejkowie, nr dz. ewid. 475, 479 - II etap, odcinek za mostem - Budy Brankowskie o długości 1050mod km 0+900 do km 1+950. Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej Rykały - Mała Wieś - Lisów - II etap, długości 1322m. Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wojciechówka długość 945 m..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każde zadanie w wysokości: Zadanie I - 5 000,00 zł, Zadanie II - 5 000,00 zł, Zadanie III - 3 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Wykaz osób do kontaktów z zamawiajacym, Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnien / pełnomocnictw osób składajacych oferte, o ile nie wynikaja z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Kosztorysy ofertowe, dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - gwarancja - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: I. Zmiany natury ogólnej, w szczególności: a) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacja przedmiotu umowy, b) zmiana numerów kont bankowych, c) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, d) Wprowadzenie lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót. e) Zmiana w zakresie rozliczeń warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. II. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1). Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a). klęski żywiołowe; b). warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2). Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a). wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b). nieterminowe przekazanie placu budowy przez zamawiającego , gdy opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; c). konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; d). zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploratorów infrastruktury 3). Zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1). zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednia zgoda Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, 2) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) zmiana zakresu realizacji robót spowodowana błędami w dokumentacji, 5) zmiany uzasadnione okolicznościami ekonomicznymi lub technicznymi skutkujące niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 6) Zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikające z: a) wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub przez Zamawiającego, b) gdy zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od ustalonego zakresu robót, - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Promna Promna Kolonia 5 26-803 Promna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Promna Promna Kolonia 5 26-803 Promna sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi w Biejkowie, nr dz. ewid. 475, 479 - II etap, odcinek za mostem - Budy Brankowskie o długości 1050mod km 0+900 do km 1+950..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 1,05 km, 2. Mechaniczne karczowanie krzaków - 0,1 ha, 3. Mechaniczne usunięcie karp - 28 szt, 4. Mechaniczne wykonanie koryta na szerokości korony drogi wraz z uformowaniem poboczy szerokości 0,50 m i mechanicznym zagęszczeniem - 5725,0 m2, 5. Miejscowe uzupełnienie korony drogi mieszanką kruszywo 0-31,5 mm/żwir w stosunku 1:3 objętościowo wraz z mechanicznym zagęszczeniem - 105,0 m3, 6. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. - 4675,00 m2, 7. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw. Grubość po zagęszczeniu 5 cm - 4570,0 m2, 8.Wykonanie dwóch przepustów rurowych z rur PEHD o śr. 50 cm i długości 6,0m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami - 12 m, 9. Wykonanie rowu trapezowego o głębokości 0,5m wraz z plantowaniem dna i skarp rowu - 285 mb, 10. Wykonanie przepustu rurowego o średnicy 30 cm z rur PEHD - 12 m, 11. Skropienie podbudowy emulsja asfaltową szybkorozpadową - 6856,50m2 12. Wykonanie warstwy wiążącej z BA dla KR-2 gr. 2 cm - 4413,50 m2, 13. Wykonanie warstwy ścieralnej z BA dla KR-2 o grubości warstwy 3 cm - 4361,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. gwarancja - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Rykały - Mała Wieś - Lisów - II etap, długości 1322m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,322 km, 2. Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni brukowej - 655,20 m2, 3. Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z profilowaniem dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem i uformowaniem poboczy szerokości 0,50 m - 5550,10m2, 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw . Grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. - 4410,00 m2 5. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw wraz z zamiałowaniem. Grubość po zagęszczeniu 5 cm - 4432,80 m2, 6. Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa łamanego, podbudowy brukowej i warstwy wiążącej - 6436,56 m2, 7. Wykonanie warstwy wyrównawczo wiążącej na istniejącej podbudowie brukowej z BA dla KR-2 w ilości średniej 100kg/m2 - 51,12 mg, 8. Wykonanie warstwy wyrównawczo wiążącej z BA dla KR-2 w ilości 75kg/m2 - 328,04 mg, 9. Wykonanie warstwy ścieralnej z BA dla KR-2 grubości 2 cm - 4819,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. gwarancja - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wojciechówka długość 945 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,945 km, 2. Mechaniczne wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj. Łyżki 0,60m3 w gruncie III-IV kat z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km - 19,0 m3, 3. Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z profilowaniem dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem i uformowaniem poboczy szerokości 0,50 m - 4084,50 m2, 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw . Grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. - 3139,50 m2 5. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw. Grubość po zagęszczeniu 5 cm - 3045,00 m2, 6. Skropienie podbudowy i międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorozpadową - 3958,50 m2, 7. Wykonanie warstwy wyrównawczo wiążącej z BA dla KR-2 grubości 3 cm - 3045,00 m2, 8. Wykonanie warstwy ścieralnej z BA dla KR-2 grubości 2 cm - 2950,50 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. gwarancja - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.