Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Warszawa: Dostawa 183 szt. komputerów stacjonarnych PC wraz z usługą instalacji oprogramowania, 5 szt. specjalistycznych stacji roboczych
Numer ogłoszenia: 64474 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 183 szt. komputerów stacjonarnych PC wraz z usługą instalacji oprogramowania, 5 szt. specjalistycznych stacji roboczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa 183 sztuk komputerów stacjonarnych PC spełniających minimalne parametry techniczne określone w SIWZ wraz z wykonaniem usług obejmujących instalację oprogramowania oraz skonfigurowanie komputerów stacjonarnych ściśle według specyfikacji określonej w SIWZ. 2. Dostawa 5 sztuk specjalistycznych stacji roboczych spełniających minimalne parametry techniczne określone w SIWZ. 3. Dostawa będzie musiała zostać zrealizowana do siedziby NIK w Warszawie i terenowych jednostek organizacyjnych NIK w dwóch etapach. 4. Minimum 36 miesięczna gwarancja na dostarczony sprzęt. Warunki serwisu gwarancyjnego zostały określone w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.40.00 - Stacje robocze 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, że: a) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku jeżeli Wykonawca nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności takiego oświadczenia musi być zgodny z podanym w punkcie 3; 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmioty wchodzące w skład konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 6. Wymagane oświadczenia i dokumenty określone w punktach 2 muszą być złożone oddzielnie przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, dokumenty określone w punktach 1 wspólnie przez wszystkie podmioty stanowiące konsorcjum; 7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 8. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: podmioty składające ofertę, cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa, zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji). 9. Umowa, o której mowa w pkt 8 nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym; 10. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumentację techniczną potwierdzającą spełnianie wymagań zapisanych w SIWZ. Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski; 11. Jeśli Wykonawca w treści oferty powołuje się na dodatkowe fakty, dotyczące przedmiotu zamówienia, musi dostarczyć dokumenty potwierdzające te fakty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - pozostałe kryteria określono w SIWZ oddzielnie dla każdej części - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogloszenia/1_zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli Departament Gospodarczy Wydział Teleinformatyki, 00-950 Warszawa, ul. Filtrowa 57.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli, Departament Gospodarczy Wydział Teleinformatyki, pok.83 00-950 Warszawa, ul. Filtrowa 57.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych PC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 183 sztuk komputerów stacjonarnych PC spełniających minimalne parametry techniczne określone w SIWZ wraz z wykonaniem usług obejmujących instalację oprogramowania oraz skonfigurowanie komputerów stacjonarnych ściśle według specyfikacji określonej w SIWZ. 2. Dostawa do siedziby NIK w Warszawie i jednostek terenowych na terenie Polski w dwóch etapach. 3. Minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt. Warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 72.26.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Oferowany czas nieodpłatnego świadczenia serwisu gwarancyjnego (powyżej wymaganego minimum 36 miesięcy) - 8
- 3. Czas skutecznej naprawy (max. 3 dni robocze) - 2
- 4. Depozyt sprzętu na czas trwania serwisu gwarancyjnego - 3
- 5. Parametry techniczne powyżej wymagań minimalnych - 7
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa specjalistycznych stacji roboczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa do siedziby NIK w Warszawie 5 sztuk specjalistycznych stacji roboczych spełniających minimalne parametry techniczne określone w SIWZ. 2. Minimum 36 miesięcy gwarancji. Warunki serwisu gwarancyjnego zostały określone w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Oferowany czas nieodpłatnego świadczenia serwisu gwarancyjnego (powyżej wymaganego minimum 36 miesięcy) - 6
- 3. Czas skutecznej naprawy (max. 3 dni robocze) - 6
- 4. Parametry techniczne powyżej wymagań minimalnych - 8
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
- Sprawa 42/01906/2024 - Wykonanie DPK oraz NA dla zadania: "Przebudowa myjni samochodowej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym przy ul. Jana Ostroroga 35 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- "Zakup, wdrożenie, konfiguracja urządzeń i rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa "
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.