eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 183 szt. komputerów stacjonarnych PC wraz z usługą instalacji oprogramowania, 5 szt. specjalistycznych stacji roboczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Warszawa: Dostawa 183 szt. komputerów stacjonarnych PC wraz z usługą instalacji oprogramowania, 5 szt. specjalistycznych stacji roboczych
Numer ogłoszenia: 64474 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 183 szt. komputerów stacjonarnych PC wraz z usługą instalacji oprogramowania, 5 szt. specjalistycznych stacji roboczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa 183 sztuk komputerów stacjonarnych PC spełniających minimalne parametry techniczne określone w SIWZ wraz z wykonaniem usług obejmujących instalację oprogramowania oraz skonfigurowanie komputerów stacjonarnych ściśle według specyfikacji określonej w SIWZ. 2. Dostawa 5 sztuk specjalistycznych stacji roboczych spełniających minimalne parametry techniczne określone w SIWZ. 3. Dostawa będzie musiała zostać zrealizowana do siedziby NIK w Warszawie i terenowych jednostek organizacyjnych NIK w dwóch etapach. 4. Minimum 36 miesięczna gwarancja na dostarczony sprzęt. Warunki serwisu gwarancyjnego zostały określone w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.40.00 - Stacje robocze 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, że: a) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku jeżeli Wykonawca nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności takiego oświadczenia musi być zgodny z podanym w punkcie 3; 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmioty wchodzące w skład konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 6. Wymagane oświadczenia i dokumenty określone w punktach 2 muszą być złożone oddzielnie przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, dokumenty określone w punktach 1 wspólnie przez wszystkie podmioty stanowiące konsorcjum; 7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 8. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: podmioty składające ofertę, cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa, zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji). 9. Umowa, o której mowa w pkt 8 nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym; 10. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumentację techniczną potwierdzającą spełnianie wymagań zapisanych w SIWZ. Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski; 11. Jeśli Wykonawca w treści oferty powołuje się na dodatkowe fakty, dotyczące przedmiotu zamówienia, musi dostarczyć dokumenty potwierdzające te fakty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - pozostałe kryteria określono w SIWZ oddzielnie dla każdej części - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogloszenia/1_zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli Departament Gospodarczy Wydział Teleinformatyki, 00-950 Warszawa, ul. Filtrowa 57.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli, Departament Gospodarczy Wydział Teleinformatyki, pok.83 00-950 Warszawa, ul. Filtrowa 57.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych PC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 183 sztuk komputerów stacjonarnych PC spełniających minimalne parametry techniczne określone w SIWZ wraz z wykonaniem usług obejmujących instalację oprogramowania oraz skonfigurowanie komputerów stacjonarnych ściśle według specyfikacji określonej w SIWZ. 2. Dostawa do siedziby NIK w Warszawie i jednostek terenowych na terenie Polski w dwóch etapach. 3. Minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt. Warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 72.26.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Oferowany czas nieodpłatnego świadczenia serwisu gwarancyjnego (powyżej wymaganego minimum 36 miesięcy) - 8
    • 3. Czas skutecznej naprawy (max. 3 dni robocze) - 2
    • 4. Depozyt sprzętu na czas trwania serwisu gwarancyjnego - 3
    • 5. Parametry techniczne powyżej wymagań minimalnych - 7

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa specjalistycznych stacji roboczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa do siedziby NIK w Warszawie 5 sztuk specjalistycznych stacji roboczych spełniających minimalne parametry techniczne określone w SIWZ. 2. Minimum 36 miesięcy gwarancji. Warunki serwisu gwarancyjnego zostały określone w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Oferowany czas nieodpłatnego świadczenia serwisu gwarancyjnego (powyżej wymaganego minimum 36 miesięcy) - 6
    • 3. Czas skutecznej naprawy (max. 3 dni robocze) - 6
    • 4. Parametry techniczne powyżej wymagań minimalnych - 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.