eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonanie inwestycji p.n. Budowa kompleksu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 (etap 1) oraz Wymiana ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku (etap 2)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Otwock: Wykonanie inwestycji p.n. Budowa kompleksu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 (etap 1) oraz Wymiana ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku (etap 2)
Numer ogłoszenia: 64435 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Władysława Reymonta , ul. Karczewska 14/16, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 779 24 14, faks 22 788 81 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwestycji p.n. Budowa kompleksu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 (etap 1) oraz Wymiana ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku (etap 2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk sportowych wielofunkcyjnych, bieżni prostej, rozbiegu do skoczni w dal o nawierzchni poliuretanowej; elementów siłowni zewnętrznej o nawierzchni bezpiecznej, budowa zjazdu z ul. Zygmunta na teren Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Karczewskiej 14/16 w Otwocku. Projektowane obiekty znajdują się na działce 99/5, obręb 47. Teren zostanie uzupełniony o chodniki łączące poszczególne elementy zespołu, ogrodzenia i elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci). 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona Dokumentacja Projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 4.3 Elementy użyte do budowy muszą być wykonane z materiałów fabrycznie nowych. 4.4 W skład planowanych prac wchodzi w szczególności: a) Wycinka drzew (3 szt.), b) Rozbiórka placu z płyt betonowych (ok. 960 m2), c) Rozbiórka ogrodzenia zewnętrznego (283 m.b.), d) Przesunięcie krzyża metalowego, e) Budowa boisk wielofunkcyjnych (480m2 + 495m2), f) Budowa bieżni prostej (340,17 m2), g) Budowa rozbiegu do skoku w dal (25,4 m2), h) Budowa zeskoczni do skoku w dal z dostawą plandeki ochronnej, i) Budowa elementów siłowni zewnętrznej o nawierzchni bezpiecznej, j) Budowa zjazdu z ulicy Zygmunta, k) Wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej (1023 m2), l) Budowa piłkochwytów, m) Budowa ogrodzenia zewnętrznego (ok. 220 m.b), n) Montaż osprzętu sportowego, o) Malowanie linii do gier w -zbijaka oraz wykonanie kolorowej strefy gier. 4.5 Teren boisk przeznaczonych do przebudowy znajduje się w Otwocku przy ulicy Karczewskiej 14/16, dz. nr 99/5, obręb 47. Inwestor posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. W miejscu projektowanych boisk znajduje się: w części przyległej do szkoły plac z płytek chodnikowych betonowych, w części zachodniej inwestycji grunt rodzimy. Teren nie posiada oświetlenia, elementów małej architektury. Od strony wschodniej znajduje się istniejące boisko o nawierzchni ze sztucznej trawy. Od strony południowej znajduje się szkoła. Teren jest ogrodzony. 4.6 Boisko wielofunkcyjne nr 1 Zaprojektowano boisko o wymiarach 16,00 x 30,00 m. Wewnątrz planuje się wykonanie boiska do gry w koszykówkę(14,00 x 28,00m). Oprócz 2 głównych koszy znajdujących się wzdłuż krótszych boków, przewidziano montaż4 koszy wzdłuż dłuższych boków. Boisko posiadać będzie wodoprzepuszczalną nawierzchnię poliuretanową. Planuje się montaż piłkochwytów wokół boiska o wysokości 4m. Boisko posiadać będzie spadek o wartości 0,5% w kierunku wschodnim oraz spadek 0,5% w kierunku północnym. 4.6 Boisko wielofunkcyjne nr 2 Zaprojektowano boisko o wymiarach 16,5 x 30,00 m. Wewnątrz planuje się wykonanie boiska siatkówki (18 x 9 m) oraz dwóch pól gry do mini-siatkówki (13,5 x 9 m). Boiska posiadać będą wodoprzepuszczalną nawierzchnię poliuretanową. Planuje się montaż piłkochwytów wokół boiska wysokości 4m. Boisko posiadać będzie spadek o wartości 0,5% w kierunku zachodnim oraz spadek 0,5% w kierunku północnym. 4.7 Bieżnia prosta. Projektuje się bieżnię prostą dł. 69m do biegów sprinterskich. Strefa startu o długości 1m, za 9 linią mety zaprojektowano wybieg o długości 8m. Bieżnia posiadała będzie nawierzchnię sportową, poliuretanową, dwuwarstwową. Podbudowa bieżni będzie przepuszczalna dla wody. Tory szerokości 1,22m ograniczone liniami szer. 5cm, z odchyłką max 1cm, malowanymi farbą do nawierzchni syntetycznych w kolorze białym. Spadek poprzeczny bieżni wynosi 0,5% i jest skierowany w kierunku południowym, nachylenie podłużne 0,0%. Bieżnia ograniczona od wewnątrz i od zewnątrz obrzeżem betonowym. Zaprojektowana została strefa bezpieczeństwa. W odległości 1m od krawędzi zewnętrznej jak i wewnętrznej nie mogą znajdować się żadne elementy stałe. 4.8 Skocznia do skoku w dal. Rozbieg do skoku w dal odbywał się będzie zaprojektowanym jednym torem o szerokości 1,27m (linie w kolorze białym o szerokości 0,05m każda, z dwóch stron). Rozbieg posiada spadek poprzeczny o wartości 0,5% w kierunku południowym. Belka do odbicia (linia odbicia) znajduje się w odległości 1,0m, mierząc od bliższej krawędzi zeskoczni. Zeskocznia długości 8,0m i szerokości 3,75m, wypełniona piaskiem rzecznym, płukanym drobnoziarnistym do głębokości min. 40cm. Zeskocznia ograniczona jest obrzeżem syntetycznym - bezpiecznym o wym. 8x30x100cm. Belka do odbicia wykonana ze sklejki wodoodpornej montowana w ramie stalowej, ocynkowanej. Listwa z plasteliną i listwa treningowa ze sklejki wodoodpornej, malowanej. Należy zastosować belkę1220x300x100. Pokrywa maskujące do belek o konstrukcji ze stali nierdzewnej, pokryta nawierzchnią syntetyczną bieżni. Zeskocznie należy zaopatrzyć w pokrowiec przeciwdeszczowy na zeskocznie do skoku w dal. 4.9 Ogrodzenie boisk. Zaprojektowano ogrodzenie wokół boisk wielofunkcyjnych. Łączna wysokość systemu ogrodzenia od poziomu terenu - 4,00m. Należy zastosować naprzemiennie dwa rodzaje słupów. 80x40x2x4800mm oraz 60x40x2x2600mm. W dolnym pasie (do 2m) należy zamontować panel o wymiarach 2030 x 2510mm. Średnica drutów poziomych 2x8mm, średnica drutów pionowych 1x6mm. Wymiar oka50x200mm. Ze względu na bliską odległość boiska od domów mieszkalnych, montaż paneli do słupów następuje za pomocą kompletów akcesoriów przeznaczonych dla ogrodzeń ochronnych emitujących ciche dźwięki, składających się z: nitonakrętki AFM 08-75, amortyzatora dźwięku - wieszak paneli, motylka nierdzewnego, śruby V2A. W górnym pasie ogrodzenia (od 2m do 4m) siatka bezwęzłowa PP o grubości sznurka 3mm i oku 100x100mm. Na każdym boisku należy zamontować2 furtki (umiejscowienie zgodnie z częścią rysunkową) o wysokości w świetle 2,00 i szerokości 1,20m. Furtki wypełnione panelem o oku 50/200mm, rama z profilu 40x40mm. Wszystkie elementy ocynkowane i malowane proszkowo w kolorze zielonym RAL 6005. 4.10 Remont ogrodzenia zewnętrznego. Planuje się wymianę ogrodzenia zewnętrznego na nowe. Istniejące ogrodzenie należy rozebrać. Środki uzyskane ze sprzedaży złomu z rozbiórki należy przekazać na rachunek bankowy Szkoły Podstawowej nr 1 w Otwocku. Nowe ogrodzenie panelowe z pojedynczych drutów poziomych i pionowych o średnicy 5mm. Wymiar oka 50x200mm. Wymiary panela 1525x2500mm. Słup ogrodzenia o wymiarach 60x40x2200mm, grubość ścianki 1,5mm. Słupki wyposażone w zaślepki. Wszystkie elementy ocynkowane. Na bieżni prostej przewidziano rozgrywanie rzutów piłką palantową. Z tego względu na długości 38m wzdłuż bieżni należy podwyższyć ogrodzenie. Należy zastosować naprzemiennie słupki 60x40x2x2200mm oraz 80x40x2x4800mm. I powyżej panela ogrodzeniowego do wysokości 4m rozwiesić siatkę PP, bezwęzłową, o grubości sznurka 3mm i oku 45x45mm. Kolor sznurka zielony, RAL 6005. W miejscu zjazdu z drogi Zygmunta należy zamontować bramę dwuskrzydłową o szerokości 4m i wysokości 1,60m. Rama bramy wykonana z profilu 40x40mm, wypełniona panelem o oku 50/200mm, ocynkowana ogniowo. Każde skrzydło wyposażone w dwa zawiasy nierdzewne M20. Brama wyposażona w zamek z wkładką i komplet kluczy. Ogrodzeniem zewnętrznym w miejscu projektowanych boisk jest ogrodzenie boisk opisane w pkt. 4.9 4.11 Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie wszystkich innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowanie terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 4.12 Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie załączonej Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4.13 Jeżeli w dokumentacji użyto nazwy materiałów producentów to mają one jedynie charakter wzorcowy. Wykonawca może użyć materiałów innych niż podanych w specyfikacji technicznej o takich samych kolorach i kształtach oraz o równoważnych parametrach pod warunkiem, iż zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie niższych (czyli równych lub wyższych) od założonych w przedmiotowej dokumentacji. Jako -równoważne Zamawiający przyjmuje materiały o parametrach technicznych takich samych lub lepszych w porównaniu z parametrami materiałów wzorcowych przedstawionych w dokumentacji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1 Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,- zł 9.2 W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwie prace polegające na budowie boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa łamanego, o wartości robót nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował : co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie należy przedstawić zrealizowane co najmniej dwie prace, wraz z poświadczeniami, polegające na budowie boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa łamanego, o wartości robót nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: a) Aprobata lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucję uprawnioną do badania i certyfikowania wyrobów, potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia wymagania Zamawiającego, b) Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877-2014-02, c) Certyfikat FIBA level 2, d) Atest Higieniczny PZH, e) Badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne według normy DIN 18035-6:2003, wydane przez akredytowane laboratorium, f) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta, g) Autoryzacja producenta oferowanego systemu wydana wykonawcy na zadanie objęte niniejszym przetargiem. Autoryzacja ta musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta oferowanej nawierzchni oryginalnych produktów w ilości odpowiadającej zamówieniu, w przypadku wygrania przez oferenta przetargu, h) Próbka oferowanej nawierzchni poliuretanowej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres gwarancji - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, w tym przedłużenie terminu zakończenia prac o których mowa w §2 ust. 1 pkt.2 umowy w przypadkach: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) opóźnień wynikających z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, d) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, e) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, f) wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych robót zamiennych 3. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sp1otwock.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 1, 05-400 Otwock,ul. Karczewska 14/16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1, 05-400 Otwock,ul. Karczewska 14/16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.