Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 64418 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Września:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 55840
Data: 31/03/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 63126570000000, ul.
ul. Fryderyka Chopina
10,
62300
Września, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 6402051, 6404457, e-mail
starostwo@wrzesnia.powiat.pl, faks
616 402 051.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Budowa budynku na cele dydaktyczno - sportowe wraz z planem zagospodarowania terenu, infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi wraz z przebudową istniejącego parkingu naziemnego, w związku z realizacją zadania "Modernizacja i rozbudowa Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn."Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego"".
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część 1. Usługi inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej.
Część 2. Usługi inspektora nadzoru w branży sanitarnej .
Część 3. Usługi inspektora nadzoru w branży instalacji elektrycznych.
Część 4. Usługi inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej.
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności (dotyczy wszystkich części zamówienia):
Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało w szczególności:
1. reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zgodnie z zaleceniami i uwagami Zamawiającego;
2. analiza dokumentacji projektowej oraz budowy,
3. uczestniczenie w protokólarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót, w terminie określonym w umowie z Wykonawcą robót,
4. przeprowadzenie kontroli jakości używanych materiałów zgodnie z normami dopuszczającymi materiały do stosowania w budownictwie i obiektach użyteczności publicznej, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę robót certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą dla wszystkich wykonywanych robót,
5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, obowiązkowe uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
6. wymaganie operatów geodezyjnych od wykonawcy robót w przypadku robót instalacji zewnętrznych i przyłączy,
7. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego. Kontrola prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót,
8. niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
9. uzgadnianie pisemnie z Zamawiającym wprowadzenia rozwiązań zamiennych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta,
10. współpracy z ornitologiem w zakresie możliwości prowadzenia prac,
11. potwierdzanie pisemnie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia,
12. wykonywanie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót
13. nadzór nad robotami i czynnościami w zakresie przyłączenia do sieci, zgodnie z zawartymi umowami przyłączeniowymi i warunkami technicznymi przyłączenia,
14. przybycie na teren robót budowlanych objętych nadzorem minimum 2 razy w tygodniu oraz potwierdzenie każdorazowego pobytu na budowie w dzienniku budowy.
Każdorazowe niewykonanie czynności nadzoru należy udokumentować np. zwolnieniem lekarskim (L4).
15. bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego oraz udzielenia pisemnie informacji na żądanie Zamawiającego o stanie realizacji robót,
16. udział w Radach Budowy organizowanych przez Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu, sporządzanie wraz z Zamawiającym protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót budowlanych w terminie do 2 dni po naradzie. Organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co tydzień, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i zapisanymi w dzienniku budowy,
17. opiniowanie pisemnie wniosków wykonawcy robót, sporządzanie ewentualnych protokołów koniczności ze stosownym uzasadnieniem, określenia ewentualnego dodatkowego zakresu prac oraz wartości; Wykonawca - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, a jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego;
18. weryfikowanie pisemnie wszelkich kosztorysów ofertowych,
19. kontrolowanie realizowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa,
20. zgłaszanie pisemnie Zamawiającemu wszelkich trudności i zagrożeń związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i jego terminem zakończenia oraz pisemnie przedstawienie Zamawiającemu rozwiązań umożliwiających zrealizowanie zadania zgodnie z planem wynikającym z zawartych umów,
21. przekazanie Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwego samorządu zawodowego dla branżowych Inspektora/ów Nadzoru wraz z oświadczeniem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, stwierdzającym przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego nad danymi robotami budowlanymi,
22. odbiór robót w terminach określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych;
23. potwierdzenie pisemne usunięcia wad lub usterek stwierdzonych podczas dokonywania odbiorów w terminie określonym przez Zamawiającego;
24. realizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji w szczególności prowadzenie dokumentacji w sposób umożliwiający jej rozliczenie;
25. reprezentowanie Zamawiającego wobec instytucji zewnętrznych, tylko i wyłącznie w zakresie objętym wydanym przez Zamawiającego odpowiednio dla tego celu pełnomocnictwem, w terminach określonych przez Zamawiającego,
26. składanie Zamawiającemu raportów pisemnych raz w miesiącu obejmujących w sposób usystematyzowany wszystkie zagadnienia dotyczące inwestycji do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu objętym raportem.
27. wykonanie inwentaryzacji robót pozostałych do dokończenia zadania inwestycyjnego pn: Przebudową budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11 w przypadku rozwiązania, bądź odstąpienia od umowy o wykonanie robót budowlanych, w terminie określonym przez Zamawiającego.
28. tworzenie bieżącej cyfrowej dokumentacji realizowanego zadania inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających. Dokumentacja fotograficzna zostanie zaewidencjonowana elektronicznie w plikach w formacie JPG i pogrupowana w katalogach o nazwach umożliwiających łatwe archiwalne zidentyfikowanie zdjęcia i zlokalizowanie objętego nim przedmiotu,
29. ewidencjonowanie zgłaszanych do zawarcia i zawieranych przez Wykonawcę Robót umów z podwykonawcami i kontrola ich realizacji. Kontrola rozliczeń z podwykonawcami ma na celu uniknięcie narażenia Zamawiającego na podjecie przez niego zobowiązania do zapłaty wynagrodzenia przekraczającego rzeczywisty stan wykonania robót prowadzonych przez Wykonawcę,
30. działanie w imieniu Zamawiającego i pełnienie roli koordynatora czynności wszystkich inspektorów branżowych w zakresie różnych specjalności. (obowiązek z drugiego członu zdania dotyczy obowiązku inspektora nadzoru ds. ogólnobudowlanych)
31. Wykonawca nie może podejmować decyzji, które skutkowałyby zwiększeniem albo ograniczeniem zakresu robót budowlanych lub wymagałyby zwiększenia lub zmniejszenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych. Zmiana zakresu rzeczowego lub finansowego robót musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
32. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru Umowy, zobowiązany jest do wykonywania obowiązków o których mowa w niniejszym paragrafie, również w przypadku udzielenia wykonawcy robót zamówień o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2 Prawa zamówień Publicznych.
33. W przypadku wystąpienia robót, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawa Zamówień Publicznych wynagrodzenie za pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy tych robotach ustalone zostanie przy uwzględnieniu proporcji wartości podstawowego zakresu prac przeznaczonego do realizacji wykonawcy robót a wartością wynagrodzenia z tytułu pełnienia funkcji inspektora za ten zakres.
34. Zamawiający zastrzega sobie wyłączne prawo do:
1) składania oświadczeń wobec Wykonawcy Robót o jednostronnym ograniczeniu zakresu umowy,
2) składania wobec Wykonawcy Robót oświadczeń o zawieszeniu wykonania umowy,
3) składania oświadczeń o odstąpieniu od umowy zawartej z Wykonawca Robót,
4) podpisywanie aneksów do umowy zawartej z Wykonawcą Robót,
5) podpisywania i odbioru faktur oraz innych dokumentów wystawionych przez Wykonawcę Robót powodujących przejęcie zobowiązania Zamawiającego - uprawnienie to posiada wyłącznie zamawiający,
6) potrącania z wypłacanego Wykonawcy robot wynagrodzenia należnych Zamawiającemu kar umownych i składanie Wykonawcy stosownych oświadczeń w tym zakresie,
7) zlecania jakichkolwiek innych robót niż przewidzianych w dokumentach, o których mowa w preambule wzoru umowy stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ.
Uwaga: Koordynatorem prac inspektorów jest inspektor branży ogólnobudowlanej.
Szczegółowy przedmiot zamówienia dotyczący nadzorowanych robót budowlanych znajduje się w załączniku nr 6 - opis przedmiotu zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Budowa budynku na cele dydaktyczno - sportowe wraz z planem zagospodarowania terenu, infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi wraz z przebudową istniejącego parkingu naziemnego, w związku z realizacją zadania "Modernizacja i rozbudowa Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn."Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego"".
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część 1. Usługi inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej.
Część 2. Usługi inspektora nadzoru w branży sanitarnej .
Część 3. Usługi inspektora nadzoru w branży instalacji elektrycznych.
Część 4. Usługi inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej.
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności (dotyczy wszystkich części zamówienia):
Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało w szczególności:
1. reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zgodnie z zaleceniami i uwagami Zamawiającego;
2. analiza dokumentacji projektowej oraz budowy,
3. uczestniczenie w protokólarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót, w terminie określonym w umowie z Wykonawcą robót,
4. przeprowadzenie kontroli jakości używanych materiałów zgodnie z normami dopuszczającymi materiały do stosowania w budownictwie i obiektach użyteczności publicznej, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę robót certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą dla wszystkich wykonywanych robót,
5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, obowiązkowe uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
6. wymaganie operatów geodezyjnych od wykonawcy robót w przypadku robót instalacji zewnętrznych i przyłączy,
7. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego. Kontrola prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót,
8. niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
9. uzgadnianie pisemnie z Zamawiającym wprowadzenia rozwiązań zamiennych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta,
10. współpracy z ornitologiem w zakresie możliwości prowadzenia prac,
11. potwierdzanie pisemnie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia,
12. wykonywanie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót
13. nadzór nad robotami i czynnościami w zakresie przyłączenia do sieci, zgodnie z zawartymi umowami przyłączeniowymi i warunkami technicznymi przyłączenia,
14. przybycie na teren robót budowlanych objętych nadzorem minimum 2 razy w tygodniu oraz potwierdzenie każdorazowego pobytu na budowie w dzienniku budowy.
Każdorazowe niewykonanie czynności nadzoru należy udokumentować np. zwolnieniem lekarskim (L4).
15. bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego oraz udzielenia pisemnie informacji na żądanie Zamawiającego o stanie realizacji robót,
16. udział w Radach Budowy organizowanych przez Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu, sporządzanie wraz z Zamawiającym protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót budowlanych w terminie do 2 dni po naradzie. Organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co tydzień, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i zapisanymi w dzienniku budowy,
17. opiniowanie pisemnie wniosków wykonawcy robót, sporządzanie ewentualnych protokołów koniczności ze stosownym uzasadnieniem, określenia ewentualnego dodatkowego zakresu prac oraz wartości; Wykonawca - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, a jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego;
18. weryfikowanie pisemnie wszelkich kosztorysów ofertowych,
19. kontrolowanie realizowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa,
20. zgłaszanie pisemnie Zamawiającemu wszelkich trudności i zagrożeń związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i jego terminem zakończenia oraz pisemnie przedstawienie Zamawiającemu rozwiązań umożliwiających zrealizowanie zadania zgodnie z planem wynikającym z zawartych umów,
21. przekazanie Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwego samorządu zawodowego dla branżowych Inspektora/ów Nadzoru wraz z oświadczeniem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, stwierdzającym przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego nad danymi robotami budowlanymi,
22. odbiór robót w terminach określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych;
23. potwierdzenie pisemne usunięcia wad lub usterek stwierdzonych podczas dokonywania odbiorów w terminie określonym przez Zamawiającego;
24. realizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji w szczególności prowadzenie dokumentacji w sposób umożliwiający jej rozliczenie;
25. reprezentowanie Zamawiającego wobec instytucji zewnętrznych, tylko i wyłącznie w zakresie objętym wydanym przez Zamawiającego odpowiednio dla tego celu pełnomocnictwem, w terminach określonych przez Zamawiającego,
26. składanie Zamawiającemu raportów pisemnych raz w miesiącu obejmujących w sposób usystematyzowany wszystkie zagadnienia dotyczące inwestycji do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu objętym raportem.
27. wykonanie inwentaryzacji robót pozostałych do dokończenia zadania inwestycyjnego pn: Przebudową budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11 w przypadku rozwiązania, bądź odstąpienia od umowy o wykonanie robót budowlanych, w terminie określonym przez Zamawiającego.
28. tworzenie bieżącej cyfrowej dokumentacji realizowanego zadania inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających. Dokumentacja fotograficzna zostanie zaewidencjonowana elektronicznie w plikach w formacie JPG i pogrupowana w katalogach o nazwach umożliwiających łatwe archiwalne zidentyfikowanie zdjęcia i zlokalizowanie objętego nim przedmiotu,
29. ewidencjonowanie zgłaszanych do zawarcia i zawieranych przez Wykonawcę Robót umów z podwykonawcami i kontrola ich realizacji. Kontrola rozliczeń z podwykonawcami ma na celu uniknięcie narażenia Zamawiającego na podjecie przez niego zobowiązania do zapłaty wynagrodzenia przekraczającego rzeczywisty stan wykonania robót prowadzonych przez Wykonawcę,
30. działanie w imieniu Zamawiającego i pełnienie roli koordynatora czynności wszystkich inspektorów branżowych w zakresie różnych specjalności. (obowiązek z drugiego członu zdania dotyczy obowiązku inspektora nadzoru ds. ogólnobudowlanych)
31. Wykonawca nie może podejmować decyzji, które skutkowałyby zwiększeniem albo ograniczeniem zakresu robót budowlanych lub wymagałyby zwiększenia lub zmniejszenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych. Zmiana zakresu rzeczowego lub finansowego robót musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
32. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru Umowy, zobowiązany jest do wykonywania obowiązków o których mowa w niniejszym paragrafie, również w przypadku udzielenia wykonawcy robót zamówień o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2 Prawa zamówień Publicznych.
33. W przypadku wystąpienia robót, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawa Zamówień Publicznych wynagrodzenie za pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy tych robotach ustalone zostanie przy uwzględnieniu proporcji wartości podstawowego zakresu prac przeznaczonego do realizacji wykonawcy robót a wartością wynagrodzenia z tytułu pełnienia funkcji inspektora za ten zakres.
34. Zamawiający zastrzega sobie wyłączne prawo do:
1) składania oświadczeń wobec Wykonawcy Robót o jednostronnym ograniczeniu zakresu umowy,
2) składania wobec Wykonawcy Robót oświadczeń o zawieszeniu wykonania umowy,
3) składania oświadczeń o odstąpieniu od umowy zawartej z Wykonawca Robót,
4) podpisywanie aneksów do umowy zawartej z Wykonawcą Robót,
5) podpisywania i odbioru faktur oraz innych dokumentów wystawionych przez Wykonawcę Robót powodujących przejęcie zobowiązania Zamawiającego - uprawnienie to posiada wyłącznie zamawiający,
6) potrącania z wypłacanego Wykonawcy robot wynagrodzenia należnych Zamawiającemu kar umownych i składanie Wykonawcy stosownych oświadczeń w tym zakresie,
7) zlecania jakichkolwiek innych robót niż przewidzianych w dokumentach, o których mowa w preambule wzoru umowy stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ.
35. Wszystkie czynności inspektora nadzoru wymienione w niniejszym rozdziale będą wykonywane również przez wybranego inspektora nadzoru w ramach powołanego zespołu do nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia, zgodnie z art. 20a ustawy PZP, na przebudowę budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku.
Uwaga: Koordynatorem prac inspektorów jest inspektor branży ogólnobudowlanej.
Szczegółowy przedmiot zamówienia dotyczący nadzorowanych robót budowlanych znajduje się w załączniku nr 6 - opis przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Doposażenie pracowni przyrodniczych w Samorządowych Szkołach Podstawowych na terenie Miasta i Gminy Września w pomoce dydaktyczne z zakresu edukacji ekologicznej (II postępowanie)
- Dostawa leków stosowanych w chemioterapii
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2909P na odcinku Wszembórz - Cieśle Wielkie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Września w sezonie 2025/2026
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Bierzglinek wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2918P na odcinku Kębłowo - Lipie
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.