eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie strony internetowej Prezydenta RP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Warszawa: Wykonanie strony internetowej Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 64413 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie strony internetowej Prezydenta RP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie strony internetowej www.prezydent.pl na podstawie opracowanej koncepcji serwisu, zawierającej założenia do prac graficznych i propozycje rozwiązań funkcjonalnych wraz z umową serwisowa i wsparciem technicznym. 2. Zakres zamówienia obejmuje stworzenie nowego serwisu www.prezydent.pl wraz ze zintegrowanym systemem zarządzania treścią dostosowanym do specyfiki i wymagań Zamawiającego, z rozwiązaniami graficznymi strony głównej i podstron oraz strony BIP, przy zapewnieniu poprawnego kodowania, testów, badania funkcjonalności (usability) serwisu po I etapie prac najwyższego pozycjonowania strony w wyszukiwarkach oraz współpracy w zakresie przeniesienia treści obecnego serwisu, jak i zapewnienia do końca 2010 roku serwisu dla całości rozwiązania. 3. Wersja angielska powinna być elementem struktury strony polskiej, z możliwością obopólnego korzystania z tych samych elementów graficznych i audiowizualnych; przy czym powinna istnieć możliwość wprowadzenia podpisów do tych elementów w języku angielskim; 4. Portal oraz baza danych zostanie zainstalowana w ramach zapewnionej przez Wykonawcę usługi serwera dedykowanego. 5. Wykonawca zapewni także łącze o parametrach zapewniających spełnienie wymagań odnośnie dostępności i możliwości jego rozbudowy. 6. Wykonawca zapewni instalację i konfigurację wszystkich wymaganych aplikacji i usług na serwerze (takich jak harmonogramowanie zadań czy smtp); 7. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę oraz serwis techniczny serwera i aplikacji przez cały okres obowiązywania umowy; 8. Prace będą wykonywane w etapach: a) I etap - w ciągu 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy (uruchomienie strony z najważniejszymi funkcjonalnościami - wersja beta), tj.: - Możliwość dodawania i edycji tekstów oraz możliwość dodawania załączników (pdf, word), - Możliwość tworzenia i modyfikacji galerii zdjęć, - Nowa szata graficzna, - Wyszukiwarka, - Kanał youtube jako element strony, - Wirtualna wycieczka po Pałacu Prezydenckim (przygotowuje zewnętrzna firma), - Akcje specjalne - zapowiedzi na stronie głównej ( w formie graficznej lub tekstowej) linkujące do tekstów opisujących inicjatywy Prezydenta RP, - Strona BIP, - Możliwość wiązania artykułów (funkcja zobacz także), - Strona w wersji dla osób niepełnosprawnych, - Mechanizm możliwości drukowania bezpośrednio ze strony, - Funkcja Poleć znajomemu, - Strona w wersji angielskiej, - Obecna wersja strony www.prezydent.pl dostępna jako Archiwum, - Przeniesienie wybranej zawartości obecnej strony na nowy serwis (w szczególności działów Ustawy, Patronaty), - Otagowanie, - Struktura strony ze wszystkimi działami w menu (z możliwością ukrycia), - Blog - Możliwość przesłania opinii na temat nowej strony, - Dział Pytania i Odpowiedzi (FAQ), - Dział Opinie, - Możliwość zadania pytanie Prezydentowi; b) II etap - do dnia 31 sierpnia 2009r. (sukcesywne uruchamianie kolejnych funkcjonalności - spełnienie wszystkich określonych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań); c) III etap - do dnia 31 grudnia 2010 roku (okres umowy serwisowej i wsparcia technicznego)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.42.00.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetu 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.41.00.00 - Usługi dostawców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) - wadium wnoszą wykonawcy dopuszczeni przez zamawiającego do składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj: a) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali usługi w przedmiocie zamówienia tj. co najmniej trzy wdrożenia systemu odpowiadającego swym rodzajem przedmiotowi zamówienia (w zakresie aplikacji CMS) o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b) wykażą osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w składzie co najmniej czteroosobowym: - co najmniej 1 programista; - co najmniej 1 administrator systemu/helpdesk; - co najmniej 1 grafik/webmaster; - co najmniej 1 menadżer programu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. każdy posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie odpowiedniej specjalizacji; c) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.3 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie: warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 2.4 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.5 Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.6 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów w oparciu o następujące kryterium - wykażą najwyższą łączną wartość wykonanych usług określonych w przedmiocie zamówienia oraz złożą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - 100% 2.7 Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą łączna badana wartość wykonanych usług Ocena = --------------------------------------------------------------------- x 100 łączna maksymalna wartość wykonanych usług 2.6 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2) ppkt. 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - druk do pobrania na stronie Zamawiającego. 2. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.1). 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.1). 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.1). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.1). 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł. (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.3). 7. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, których rodzaj określony jest w przedmiocie zamówienia tj. co najmniej trzy wdrożenia systemu odpowiadającego swym rodzajem przedmiotowi zamówienia ( w zakresie aplikacji CMS) o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.2). Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (faktura VAT nie jest dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usług) - druk do pobrania na stronie Zamawiającego. 8. Wykaz osób delegowanych do prowadzenia zadania będącego przedmiotem zamówienia w składzie co najmniej czteroosobowym tj.: a) co najmniej 1 programista; b) co najmniej 1 administrator systemu/ helpdesk; c) co najmniej 1 grafik/ webmaster; d) co najmniej 1 menadżer projektu; z których każdy posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie odpowiedniej specjalizacji. Zamawiający dopuszcza żeby poszczególne osoby wchodzące w skład zespołu posiadały więcej niż jedną specjalizację. (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.2) - druk do pobrania na stronie Zamawiającego Inne dokumenty: 9. Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem - wzór dostępny na stronie Zamawiającego 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginalne lub kopia poświadczona notarialnie.. 11. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punktach 2, 3, 4, 5 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 12. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 13.1 w punktach 2, 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 13.2 w punkcie 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 14. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 13.1 lit. a i c oraz w pkt. 12.2 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Dokument, o którym mowa w ppkt 13.1 lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 18. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę. UWAGA!! Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie: a) oryginału, b) kopii z napisem ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM podpisanej przez osoby uprawnione (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadające pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). Za podpisanie uznaje się czytelny własnoręczny podpis lub podpis z pieczątką pozwalającą na identyfikowanie podpisu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Walory estetyczne przedstawionych projektów - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prezydent.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazany wykonawcom dopuszczonym do drugiego etapu postepowania.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna - wejście D.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu składają w siedzibie Zamawiającego wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem wraz z dokumentami, o których mowa w sekcji III.2 w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego z dopiskiem wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem na wykonanie strony internetowej Prezydenta RP - nie otwierać przed dniem 28 kwietnia 2009 r. godz. 12.00. Na kopercie podać dane Wykonawcy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.