eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych1.Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa, 2.Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w m. Wrocanka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Jasło: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych: 1.Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa, 2.Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w m. Wrocanka
Numer ogłoszenia: 64393 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych: 1.Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa, 2.Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w m. Wrocanka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Zadanie nr 1 - Likwidacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 1506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w miejscowości Majscowa: - branża konstrukcyjna obejmująca m.in. roboty przygotowawcze, roboty ziemne, konstrukcję zabezpieczającą (w tym m.in. ok. 1 600 mb mikropali wierconych fi 300 mm i 225 m3 koszy siatkowo kamiennych), drenaż francuski, umocnienie skarp (w tym m.in. ok. 2 600 mb gwoździ wierconych), rów odwadniający skarpę, umocnienie rowu odwadniającego, szczelny rurociąg odprowadzający wodę z drenażu, przebudowę i przełożenie gazociągu średniego ciśnienia. - branża drogowa obejmująca odbudowę 263 mb drogi, w tym m.in.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Wykonawca robót związanych z realizacją zadania nr 1 - Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa, zobowiązany będzie do wykonania robót polegających na przebudowie sieci gazowej zgodnie z uwagami zawartymi w piśmie Karpackiej Spółki Gazownictwa znak KSGVI/OTE/68a/241/12 z dnia 28.09.2012 r. Zad. Nr 2 - Likwidacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w miejscowości Wrocanka, w tym m.in.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, konstrukcja zabezpieczająca (w tym m.in. ok. 100 mb mikropali wierconych fi 300 mm), drenaż francuski, odbudowa rowu, rów odwadniający na odcinku A-B, rów odwadniający na odcinku C-D, umocnienie brzegów, dna i wylotów kanalizacji (w tym m.in. ok. 9 tys. m3 narzutu kamiennego, ok. 200 m3 koszy siatkowych). Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 8 i 9)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zad. Nr 1 - 80 000,00 PLN, Zad. Nr 2 - 10 000,00 PLN, do dnia 14.04.2014 r. do godz. 1100 . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. Brak wadium (wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Zad. Nr 1 (Majscowa): przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu (zakończeniu) likwidacji/stabilizacji osuwiska wraz z odbudową drogi, wykonanej metodą mikropali wierconych (min. 1100 mb), gwoździ wierconych (min. 1800 mb), koszy siatkowo-kamiennych (min. 180 m3) wraz z odwodnieniem. Zad. Nr 2 (Wrocanka): przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu (zakończeniu) likwidacji/stabilizacji osuwiska wraz z odbudową drogi, wykonanej metodą mikropali wierconych (min. 75 mb) wraz z odwodnieniem oraz wykonanie konstrukcji z koszy z siatki stalowej (min. 150 m3). Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 (wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem), Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 314 (sekretariat Starosty).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - branża konstrukcyjna obejmująca m.in. roboty przygotowawcze, roboty ziemne, konstrukcję zabezpieczającą (w tym m.in. ok. 1 600 mb mikropali wierconych fi 300 mm i 225 m3 koszy siatkowo kamiennych), drenaż francuski, umocnienie skarp (w tym m.in. ok. 2 600 mb gwoździ wierconych), rów odwadniający skarpę, umocnienie rowu odwadniającego, szczelny rurociąg odprowadzający wodę z drenażu, przebudowę i przełożenie gazociągu średniego ciśnienia. - branża drogowa obejmująca odbudowę 263 mb drogi, w tym m.in.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Wykonawca robót związanych z realizacją zadania nr 1 - Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa, zobowiązany będzie do wykonania robót polegających na przebudowie sieci gazowej zgodnie z uwagami zawartymi w piśmie Karpackiej Spółki Gazownictwa znak KSGVI/OTE/68a/241/12 z dnia 28.09.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w m. Wrocanka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, konstrukcja zabezpieczająca (w tym m.in. ok. 100 mb mikropali wierconych fi 300 mm), drenaż francuski, odbudowa rowu, rów odwadniający na odcinku A-B, rów odwadniający na odcinku C-D, umocnienie brzegów, dna i wylotów kanalizacji (w tym m.in. ok. 9 tys. m3 narzutu kamiennego, ok. 200 m3 koszy siatkowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.