eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard wraz z drukiem i ekspozycją plakatów na nośnikach na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Białystok: Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard wraz z drukiem i ekspozycją plakatów na nośnikach na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 64357 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41435 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard wraz z drukiem i ekspozycją plakatów na nośnikach na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii outdoorowej (usługa obejmuje montaż, ekspozycję reklamy, jej obsługę, monitoring z raportem zdjęciowym i demontaż) na 100 nośnikach typu billboard wraz z drukiem plakatów na te nośniki w dwóch etapach: pierwszy w okresie od 1 do 15 maja 2015 oraz drugi w okresie od 16 do 30 września 2015 na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku - kampanii zachęcającej do studiowania w stolicy Podlasia. 2.Usługa obejmuje: a) Etap I: rezerwację nośników reklamowych w formacie 504x238 cm (typu billboard), druk plakatów, wyklejenie i ekspozycję plakatów: Białystok życzy powodzenia na maturze i zaprasza! w terminie od 01 do 15 maja 2015 na terenie mniejszych miast Polski w odległości maksymalnie do 500 m od budynków szkół ponadgimnazjalnych. b) Etap II: rezerwację nośników reklamowych w formacie 504x238 cm (typu billboard), druk plakatów, wyklejenie i ekspozycję plakatów: Białystok zaprasza! w terminie od 16 do 30 września 2015 na terenie mniejszych miast Polski w odległości maksymalnie do 500 m od budynków szkół ponadgimnazjalnych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje dystrybucję wzoru graficznego, druk oraz wynajem powierzchni reklamowej na terenie następujących województw: pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie, świętokrzyskie,podkarpackie, mazowieckie.4. Projekty plakatów do ekspozycji zapewni Zamawiający i przekaże je Wykonawcy po podpisaniu Umowy.5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zmawiającemu dokumentacji zdjęciowej z ekspozycji reklam nie później niż w okresie 5 dni od dnia rozpoczęcia ich ekspozycji.6. Reklama umieszczona na nośniku powinna być w całości widoczna (nie zasłonięta przez krzewy, drzewa). Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o dostępie do 100 nośników typu billboard w lokalizacjach wskazanych w pkt 3 SIWZ (oświadczenie w formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ).7. Zamawiający preferuje billboardy wolnostojące lub wiszące z zastrzeżeniem, iż billboard wiszący powinien wisieć nie wyżej niż 7 metrów od powierzchni ziemi, licząc od dolnej krawędzi reklamy.8. Wszystkie materiały wykorzystane w realizacji kampanii billboardowej powinny być odporne na działanie zewnętrznych czynników atmosferycznych oraz muszą zapewniać właściwą ekspozycję reklam.9. Wykonawca w przypadku zniszczenia billboardu zobowiązany jest do jego naprawy.10. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag dotyczących jakości ekspozycji. Uwagi będą wnoszone w formie pisemnej (również droga elektroniczną) z określeniem rodzaju zauważonych wad. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia wad przez Zamawiającego.11. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia ekspozycji po zakończeniu kampanii billboardowej.12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy znajdujący się w dokumentacji postępowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRIDGE MEDIA Sp. z o.o., ul. Franciszka Klimczaka 5/52, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72796,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117711,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.