eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłońTermomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w m. Jabłoń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Jabłoń: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w m. Jabłoń
Numer ogłoszenia: 64355 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jabłoń , ul. Zamojskiego 27, 21-205 Jabłoń, woj. lubelskie, tel. 083 3560036.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jablon.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w m. Jabłoń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót obejmuje: a) termoizolacja ścian zewnętrznych metodą lekko mokrą płytami styropianu samogasnącego FS-20 grubości 10 cm mocowanymi do ściany od strony zewnętrznej na istniejącym tynku cementowo wapiennym. Warstwa elewacyjna akrylowa z fakturą rowkową. Cokół budynku wykonany z akrylowej masy tynkarskiej na kruszywie marmurowym. b) termoizolacja stropodachu nie wentylowanego płytami styropianu samogasnącego FS-20 grubości 15 cm laminowanego dwustronnie papą podkładową na welonie szklanym typ P/64/1200 z systemowym mocowaniem do istniejącego pokrycia dachu po jego osuszeniu i oczyszczeniu. c) przemurowanie kominów nad płaszczyzną dachu, z cegły ceramicznej licówki klasy min. 15 odpornej na wpływy atmosferyczne na zaprawie murarskiej do licowania barwionej na czarno. d) pokrycie wykonanego docieplenia dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia w kolorze szarym. Wraz z wymianą pokrycia należy wymienić i uzupełnić wszystkie obróbki blacharskie pasów podrynnowych, okapów, ścian szczytowych, kominów, gzymsów, parapetów zewnętrznych oraz rynien i rur spustowych e)wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych o gr. 3 cm oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej - okna drewniane jednoramowe dwuszybowe (wymiary w świetle muru) 2,30m x 1,50m - 2 szt. 1,50 m x 1,50 m - 17 szt. 1,30 m x 1,50 m - 6 szt. 1,30 m x 1,50 m - 2 szt. 0,8 m x 1,5 m - 5 szt. 0,8 m x 0,6 m - 12 szt. 0,6 m x 0,6 m - 5 szt. - okna drewniane piwniczne - 0,9 m x 0,6 m - 16 szt. - drzwi balkonowe drewniane jednoramowe - 0,9 m x 2,30 m - 1 szt. - drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe zewnętrzne - 1,50 m x 2,10 m - 2 szt. - brama garażowa stalowa podnoszona - 2,60 m x 2,60 m - 1 szt. f) wymiana instalacji CO wraz z nową instalacją technologiczną kotłowni instalacja CO Projektowana instalacja jest instalacją dwururową, wodną z rozdziałem dolnym z obiegiem czynnika grzewczego wymuszonym pracą pompy w kotłowni. Czynnik grzewczy - woda o parametrach zmiennych 80/60. Ciśnienie czynne dla instalacji wynosi 1500 daPa. Jako elementy grzejne przewidziano grzejniki stalowe płytowe dla pomieszczeń mieszkalnych oraz dla pomieszczeń związanych z funkcją służby zdrowia (grzejniki płytowe gładkie bez żaluzji wewnętrznych - łatwozmywalne). Zawory termostatyczne z ciągłą regulacją wstępną. - rurociągi z rur stalowych o śr. 15 mm - 275 m, - rurociągi z rur stalowych o śr. 20 mm - 70,5 m, - rurociągi z rur stalowych o śr. 25 mm - 75,5 m, - zawory kulowe o śr. 15 mm - 12 szt., - zawory regulacyjne podpionowe o śr. 15 mm - 12 szt., - odpowietrzniki automatyczne z zaworem stopowym o śr. 15 mm - 12 szt., - zawory grzejnikowe termostatyczne o śr. 15 mm - 32 szt., - zawory grzejnikowe powrotne o śr. 15 mm - 32 szt., - drzwiczki rewizyjne - 12 szt., - grzejniki - 32 szt., - rury przyłączne do grzejników o śr. 15 mm - 32 kpl., - izolacja pianką poliuretanową gr. 20 mm - 63,15 m2, kotłownia węglowa Kotłownia opalana eco groszkiem jako paliwo podstawowe (jako alternatywa węgiel, pellet, itp.) pompowa, wodna, systemu otwartego. Kocioł SKP o mocy do 35 kW. Czynnik grzewczy - woda o parametrach 80/60. zabezpieczenie kotłów - rury wznośne, opadowa, przelewowa i sygnalizacyjna, naczynie wzbiorcze otwarte. - rurociągi stalowe o śr. 32 mm - 25,50 m, - rurociągi stalowe o śr. 25 mm - 12,00 m, - rurociągi stalowe o śr. 20 mm - 24,00 m, - rurociągi stalowe o śr. 15 mm - 7,00 m, - zawory kulowe o śr. 15 mm - 4 szt., - zawory kulowe o śr. 20 mm - 4 szt., - zawory kulowe o śr. 25 mm - 4 szt., - zawory kulowe o śr. 32 mm - 1 szt., - zawory zwrotne o śr. 15 mm - 1 szt., - zawory zwrotne o śr. 32 mm - 1 szt., - wodomierze skrzydełkowe JS 1,5 V=1,5 m3/s, - zawory bezpieczeństwa śr. 20 mm - 1 szt., - zawór redukcyjny o śr. 15 mm - 1 szt., - filtr siatkowy śr. 32 mm - 1 szt., - filtr siatkowy o śr. 20 mm - 1 szt., - naczynie wzbiorcze Vu=36 dm3, Vc=54 - 1 szt., - pompa obiegowa c.o. - 1 kpl., - kocioł węglowy SKP 35 Kw - 1 szt., - pompa ręczna skrzydełkowa o śr. 25 mm - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 4 do specyfikacji: Przedmiar robót ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 8 000 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Parczewie O/Jabłoń Nr rachunku 44 8042 0006 0392 0978 2000 0020. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.05.2009 r. do godz. 10.00 (w przypadku wpłaty przelewem liczy się data wpływu na konto Zamawiającego). 3. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 6. Złożenie przez wykonawcę, którego została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ww. ustawy, a w szczególności art. 24 ustawy. 2. Udzielą co najmniej 36 m-cy gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz.VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Kryteria oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy nie podlegają zmianom w toku postępowania. Ocena spełniania wymaganych warunków nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w dziale VII pkt. 4, 5, 6, 12 niniejszej części SIWZ, winien złożyć każdy członek konsorcjum. Oświadczenie z działu VII powinien złożyć każdy z członków konsorcjum lub łącznie wszyscy członkowie. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum: a) upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową. b) stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania - (zostanie zawarta umowa Konsorcjum na czas trwania kontraktu, powiększona o okres obowiązywania gwarancji), W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż w jednej ofercie, za wyjątkiem podwykonawców, oferty takiego Wykonawcy zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Spis treści - wykaz załączonych do oferty dokumentów 2. Formularz oferty (wg załączonego wzoru), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, Należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. Kosztorys ofertowy 4. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 8. Zaakceptowany wzór umowy (wg załączonego wzoru) 9. Wykaz kadry technicznej, która ma uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych z podaniem wartości, daty miejsca wykonywania wraz z referencjami lub protokołami ostatecznego odbioru robót. 11. Oświadczenie o zamiarze wykonania całości przedmiotu zamówienia własnymi siłami lub w przeciwnym przypadku, oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem, które części zamówienia zostaną powierzone (wg załączonego wzoru). 12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie). Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablon.bip.mbnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłoń ul. A. Zamoyskiego 27 21-205 Jabłoń pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłoń ul. A. Zamoyskiego 27 21-205 Jabłoń pok. nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.