eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont i przebudowa pomieszczeń nr 1008 - 1018 (z wyłączeniem pom. 1013-1015) i korytarza w Studium Nauk Humanistycznych w budynku C-7 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 11 we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Wrocław: Remont i przebudowa pomieszczeń nr 1008 - 1018 (z wyłączeniem pom. 1013-1015) i korytarza w Studium Nauk Humanistycznych w budynku C-7 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 11 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 64346 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa pomieszczeń nr 1008 - 1018 (z wyłączeniem pom. 1013-1015) i korytarza w Studium Nauk Humanistycznych w budynku C-7 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 11 we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego postępowania wybrany Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót remontowych branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Szczegółowy zakres robót opisują załączniki do SIWZ: Zał. nr 7 Projekt wykonawczy, Zał. nr 8 Przedmiary robót, Zał. nr 9 STWiOR, z uwzględnieniem ograniczenia zakresu robót określonym w pkt 4 niniejszej SIWZ. 4.Zakres robót, objęty niniejszym postępowaniem, uszczegóławia się w następujący sposób: 1) remont i modernizacja dotyczą wyłącznie pomieszczeń nr 1008 do 1012 i 1012 do 1018, z pominięciem pomieszczeń nr 1001 do 1007 i 1013 do 1015; 2) wyłącza się z remontu - we wszystkich pomieszczeniach i korytarzu - wymianę grzejników, wymianę instalacji co i wod.- kan., wymianę karniszy, żaluzji dziennych, montaż gablot, szyn i monitoringu; 3) remont obejmuje wymianę drzwi wejściowych z korytarza do pomieszczeń dydaktycznych i biurowych, z wyłączeniem drzwi do sanitariatów; 4) wyłącza się z remontu demontaż: drzwi i ścianek aluminiowych wydzielających korytarz przy windach i klatce schodowej oraz naświetli z luksferów; 5) w obrębie korytarza należy wykonać sufit podwieszony, wyłącza się roboty przy pokrywaniu ścian i posadzkarskie; 6) Zał. nr 8 - Przedmiar robót, uwzględnia ograniczony zakres robót budowlanych, z zastrzeżeniem, że stanowi materiał pomocniczy. 7) pozostałe prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego są określone przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 13. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości 50 % i w zakresie robót budowlanych określonych dla zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie, co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na wykonaniu remontu wielobranżowego wnętrz budynku, obejmującego roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej Wymagana jedna robota remontowa o wartości min. 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje do realizacji robót kadrą techniczną posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz członkostwo właściwej Izby Samorządu Zawodowego, w tym: kierownikiem robót budowlanych - posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej; kierownikiem robót w branży elektrycznej - posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne; kierownikiem robót w branży sanitarnej - posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważne uzyskane w oparciu o przepisy sprzed 2006 r.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, wystąpienia następujących okoliczności: 1)w przypadku ograniczenia lub wyłączenia z realizacji przez Zamawiającego robót składających się na przedmiot umowy wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmniejszeniu; 2)w przypadku wystąpienia istotnych, z punktu widzenia terminu realizacji umowy, błędów projektowych dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy, 3)w przypadku konieczności wbudowania innych materiałów, aniżeli przewidziane w dokumentacji projektowej, lub gdy zmiana w obrębie typu/modelu materiałów budowlanych jest korzystna dla Zamawiającego, dopuszcza się zastosowanie materiałów budowlanych o parametrach niegorszych, bądź lepszych, aniżeli zaprojektowane, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu. 4)w przypadku wystąpienia zmiany przedstawicieli stron ze względów losowych; 5)w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.