Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Malbork: Dostaw Mięsa i wędlin dla Kasyna Wojskowego nr 293 w Malborku
Numer ogłoszenia: 6432 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 293 przy Jednostce Wojskowej nr 1128, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2706778, fax 0-55 2706778.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Wojskowej Jednostki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw Mięsa i wędlin dla Kasyna Wojskowego nr 293 w Malborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Jm Ilość Norma jakościowa CPV 1 Karkówka bez kości kg 720 PN-65/A-82000 CPV 15113000-3 2 Łopatka wieprzowa kg 400 PN-65/A-82000 CPV 15113000-3 3 Schab wieprzowy bez kości kg 720 PN-65/A-82000 CPV 15113000-3 4 Kiełbasa zwyczajna kg 720 PN-A-820007 CPV 15131130-5 5 Wołowina zrazowa bez kości kg 720 PN-65/A-82000 CPV 15111100-0 6 Kiełbasa krakowska parzona kg 60 PN-A-820007 CPV 15131130-5 7 Parówki cienkie kg 280 PN-A-820007 CPV 15131130-5 8 Kiełbasa biała surowa parzona kg 120 PN-A-820007 CPV 15131130-5 9 Polędwica sopocka kg 60 PN-A-820007 CPV 15131130-5 10 Szynka wędzona gotowana kg 60 PN-A-820007 CPV 15131210-0 11 Boczek wędzony bez kości kg 240 PN-A-820007 CPV 15131130-5 12 Kiszka kaszana kg 120 PN-A-820007 CPV 15131133-6 13 Wątroba wieprzowa kg 240 PN-A-820007 CPV 15131400-9 14 Smalec kg 480 PN-90/A-85802 CPV 15412100-0 15 Żeberka kg 480 PN-65/A-82000 CPV 15131400-9 16 Rolada boczkowa kg 120 PN-A-820007 CPV 15131130-5 17 Serca wołowe kg 120 PN-86/A-82004 CPV 15114000-0 18 Ozory wieprzowe kg 120 PN-86/A-82004 CPV 15114000-0 19 Flaczki wołowe kg 80 PN-86/A-82004 CPV 15114000-0 20 Golonka b/k kg 240 PN-A-820007 CPV 15113000-3 21 Kiełbasa Krakowska sucha kg 100 PN-A-820007 CPV15131130-5 22 Filet z indyka wędzony kg 60 PN-A-820007 CPV15131130-5 23 Kabanosy kg 30 PN-A-820007 CPV15131130-5 24 Salami piwne kg 45 PN-A-820007 CPV15131130-5 25 Pasztetowa kg 30 PN-A-820007 CPV15131131-2 26 Pasztet pieczony Blok kg 50 PN-A-820007 CPV15131310-1 27 Kiełbasa Sląska kg 30 PN-A-820007 CPV15131130-5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.11.11.00 - Wołowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.11.00 - Wołowina Oryginalny kod CPV: 15.13.11.33 - Wędliny wieprzowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.14.00 - Produkty wieprzowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.14.00 - Produkty wieprzowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają zezwolenia do wykonywania działalności w zakresie wykonywania przedmiotowego zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy), Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 13 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warun-ki Usługobiorca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Usługobiorcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: wypełniony formularz ofertowy (według załączonego druku), aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie, że Usługobiorca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, oświadczenie, że Usługobiorca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, zaakceptowany wzór umowy, oświadczenie że dostawca posiada co najmniej dwa pojazdy do przewożenia żywności potwierdzenie wdrożenia systemu HCCP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warunki udzielenia zamówienia przedstawiono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którą można uzyskać w Jednostce Wojskowej 1128 przy ulicy 17 Marca 20, budynek numer 13, pokój nr 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Jednostce Wojskowej 1128, ul. 17-go Marca 20, 82-200 Malbork, w budynku nr 13, w Kancelarii Jawnej pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2907G w powiecie malborskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2907G w powiecie malborskim.
- Druk i dostawa książki Zamek Malbork w czasach wielkich mistrzów oraz zarys jego dalszych dziejów Vademecum dla zwiedzających PL, EN, DE dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r."
- Dostawa pieczywa, nabiału, mięsa, wędlin oraz drobiu
- Dostawy mięsa,wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2025 r.
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
- Dostawa Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2025 do 31.12.2025r.
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.