Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Płock: dostawa okulistycznych materiałów operacyjnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Zespolony, do kontaktów: Bożena Kowalska, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 364 63 39, fax 024 364 63 41. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.wszplock.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa okulistycznych materiałów operacyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Medyczna 19. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa okulistycznych materiałów operacyjnych (min. soczewki zwijalne jednoczęściowe, soczewki zwijalne trzyczęściowe, soczewki zwijalne z optyką asferyczną, soczewki z PMMA; wiskoelastyk kohezyjny, wiskoelastyk dyspersyjny, wiskoelastyk dyspersyjno-kohezyjny; jałowe zestawy materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji; noże do witrektomii. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Do oferty na wyroby medyczne należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom, tj.: - certyfikat zezwalający na oznakowanie wyrobu znakiem CE (certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych), jeśli certyfikacja była prowadzona z udziałem jednostki notyfikującej oraz deklarację zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi, wystawioną przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela. A ponadto - oświadczenie wykonawcy potwierdzające dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, jeśli przepisy ustawy Prawo medyczne wymagają zgłoszenia lub oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia. Uwaga! - załączenie dokumentu potwierdzającego zgłoszenie do ww. Rejestru lub dokonanie wpisu zostanie uznane na równi ze złożeniem ww. oświadczenia. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia, będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. Brak opisu parametrów w załączonych do oferty materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia, ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez zamawiającego będzie W przypadku braku żądanych informacji w materiałach informacyjnych na potwierdzenie parametrów technicznych można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski, potwierdzające istnienie wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych, a nie potwierdzonych w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia, w oferowanym przedmiocie zamówienia. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty parametrów techniczno-eksploatacyjnych, wymaganych przez zamawiającego (- złożenie podpisu pod odpowiednim pakietem od nr 1 do nr 3 - załączniki do SIWZ). 4. Zamawiający żąda dołączenia do oferty prototypu (próbki) jałowego jednorazowego zbiorczo zapakowanego zestawu wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji (pakiet nr 3, pozycja nr 1), który będzie stanowił podstawę oceny zgodności przedmiotu zamówienia z ofertą przetargową. Brak dostarczenia próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty w tym pakiecie. Po dokonaniu oceny zgodności, zamawiający dokona zwrotu dostarczonych próbek na wniosek wykonawcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.41.30.00 - Soczewki Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.10.00 - Soczewki kontaktowe Oryginalny kod CPV: 33.42.00.00 - Materiał polaryzacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 38.62.00.00 - Materiał polaryzacyjny Oryginalny kod CPV: 33.42.40.00 - Pomoce optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.62.40.00 - Pomoce optyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w poręczeniach i gwarancjach może być dołączone do oferty. Kwota wadium dla oferty całkowitej wynosi: 6908 PLN, w tym dla pakietu Nr. 1 - 2855 PLN Nr. 2 - 1900 PLN Nr. 3 - 2153 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: - wykażą się należytym zrealizowaniem lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizowaniem minimum jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (okulistyczne materiały operacyjne) na kwotę min. 1/2 ceny oferty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy P.z.p.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty dokumenty, jak niżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg zał. nr 2 do SIWZ ) - na potw. warunku z pkt 1-6 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert - na potw. warunku z pkt 1 i 6 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert - na potw. warunku z pkt 1 i 6 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek odpowiednio na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert - na potw. warunku z pkt 1 i 6 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ) - Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt 2. Oceniane będą tylko dostawy i dokumenty potwierdzające spełnianie postawionego warunku, jeśli wykonawca wykaże więcej dostaw lub inne dostawy - nie będą one podlegały ocenie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wszplock.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłatę pobiera się tylko w przypadku złożenia przez wykonawcę wniosku o udostępnienie SIWZ w formie pisemnej (papierowej). Płatne za pobraniem pocztowym lub w kasie szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.12.2006, godzina 11:00, Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, ul. Medyczna 19, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: soczewki wewnątrzgałkowe. 1) Krótki opis: soczewki zwijalne jednoczęściowe, soczewki zwijalne dwuczęściowe, soczewki zwijalne z optyką asferyczną, soczewki z PMMA (przedniokomorowe i tylnokomorowe). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: materiały wiskoelastyczne. 1) Krótki opis: wiskoelastyk kohezyjny, wiskoelastyk dyspersyjny, wiskoelastyk dyspersyjno-kohezyjny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: akcesoria. 1) Krótki opis: jałowe zestawy materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji, noże do witrektomii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.42.40.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa fabrycznie nowego busa 9-osobowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Gminy-Miasto Płock
- Sukcesywny zakup fabrycznie nowych części do ambulansów
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiębiorstwie Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - Zakład Przetwarzania i Zakład Składowania Odpadów w Kobiernikach k/Płocka.
- Wykonanie prac budowlanych polegających na modernizacji i wyposażeniu pomieszczeń dydaktycznych budynku A i budynku B należących do Akademii Mazowieckiej w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





