eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › przebudowa i modernizacja części istniejącego obiektu na siedzibę filii Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli przy ul. Spokojnej 15 w Myśliborzu, II etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-21

POZYCJA 64264

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: przebudowa i modernizacja części istniejącego obiektu na siedzibę filii Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli przy ul. Spokojnej 15 w Myśliborzu, II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli, do kontaktów: Henryk Walerczyk, al. Wyzwolenia 105, 71-421 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4225224, 4225221, fax 091 4225224, e-mail: sekretariat@cdidn.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.cdidn.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja części istniejącego obiektu na siedzibę filii Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli przy ul. Spokojnej 15 w Myśliborzu, II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: dz. nr 391/1,ul. Spokojna 15, Myślibórz, gmina Myślibórz, powiat myśliborski, woj. zachodniopomorskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wewnątrz budynku na parterze i piętrze z wewnętrznymi instalacjami, wymianą okien i drzwi oraz na zewnątrz ocieplenie budynku i elewacja. Szczegółowy zakres prac do wykoania został określony w przedmiarze robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajacego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 mieisęcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego właściwego organu sądowego lub administracyjnego, kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wewnątrz budynku na parterze i piętrze z wewnętrznymi instalacjami, wymianą okien i drzwi oraz na zewnątrz ocieplenie budynku i elewacja. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.02.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.500 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Płatność faktury VAT za wykonanie robót w okresie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiajacego. 2. Wykonanie minimum 60% robot na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi, tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników. 3. Potwierdzenie zrealizowania obiektu w terminie do 28/02/2007 r. 4. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 (trzech) inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 5. Kierownik budowy posiada minimum 3 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy. 6. Legitymowanie się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 100.000 zł. 7. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przekazanych przedmiarów robót (z zachowaniem układu, kolejności i podstaw otrzymanego przedmiaru robót) tj. każda pozycja z przedmiaru robót powinna być wyceniona bez pominięć pozycji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W oparciu o dostarczone dokumenty i załączniki Zamawiający dokona oceny ofert stosując zasadę /spełnia - nie spełnia/. Wykonawca, który uzyska choćby jedną ocenę /nie spełnia/ zostaje wykluczony z postępowania. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiajacego, ofert dodatkowych. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Ustawie z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium - cena 100%. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajacego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik do Specyfikacji). 7. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia - kierownik budowy - decyzje stwierdzające uprawnienia wg specjalności - aktualne poświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia. 9. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzajacego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100.000 zł. 11. Referencje lub inne dokumenty od poprzednich kontrahentów zamówień publicznych, potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. 12. Płatność faktury VAT za wykonanie w okresie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. 13. Wykonanie minimum 60% robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników. 14. Potwierdzenie wykonania robót w terminie do 28.02.2007 r. 15. Potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 (trzech) inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 16. Kierownik budowy posiada minimum 3 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cdidn.edu.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.01.2007, godzina 11:15, Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Szczecinie, al. Wyzwolenia 105, 71-421 Szczecin, pokój nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.