eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowieckiwykonanie remontu mostu przez rzekę Pełtę w m. Kleszewo w ciągu drogi krajowej nr 61 w km 65+080

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-21

POZYCJA 64257

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Dwór Mazowiecki: wykonanie remontu mostu przez rzekę Pełtę w m. Kleszewo w ciągu drogi krajowej nr 61 w km 65+080 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli, do kontaktów: mgr Elżbieta Brenda-Kierownik Rejonu, Boża Wola 18A, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752764, fax 022 7757376, e-mail: bozawola@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warszawa.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu mostu przez rzekę Pełtę w m. Kleszewo w ciągu drogi krajowej nr 61 w km 65+080. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Most przez rzekę Pełtę w m. Kleszewo w ciągu drogi krajowej nr 61 w km 65+080. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu mostu przez rzekę Pełtę w m. Kleszewo w ciągu drogi krajowej nr 61 w km 65+080 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres remontu mostu odbywać się będzie w granicach istniejącego pasa drogowego i będzie obejmował m.in.: 1.Ustrój nośny:- rozebranie wszystkich elementów wyposażenia mostu,- rozebranie chodników, belek podporęczowych i wsporników,- usunięcie istniejących i wykonanie nowych elementów do zespolenia dźwigarów z płytą żelbetową,- wykonanie podparcia dźwigarów,- wykonanie naprawy konstrukcji stalowej mostu,- wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej mostu, - wykonanie nowej płyty żelbetowej mostu o grubości min. 21 cm, zespolonej z dźwigarami stalowymi,- wykonanie izolacji termozgrzewalnej,- wykonanie obustronnych kap chodnikowych,- wykonanie odwodnienia mostu,- wykonanie dylatacji blokowych,- wymiana łożysk, - montaż pozostałych elementów wyposażenia m.in. nawierzchni, barier itp. 2.Przyczółki:- rozebranie w całości ścianki zaplecznej i górnej części skrzydełek przyczółków,- naprawę i reprofilację powierzchni ścian przyczółków przy pomocy systemu materiałowego typu PCC oraz wykonanie powłok antykorozyjnych betonu,- wykonanie płyt przejściowych oraz rozbiórka istniejącego i wykonanie nowego umocnienia stożków skarp. 3.Dojazdy do mostu: -rozebranie nawierzchni bitumicznej z podbudową,- rozebranie gruntowych poboczy drogi,- rozebranie barier drogowych stalowych SP-04, ścieków skarpowych oraz schodów skarpowych rewizyjnych,- wykonanie chodników z kostki betonowej,- wykonanie ścieków skarpowych i schodów,- ustawienie barier typu SP-06,- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1.Potencjał ekonomiczno - finansowy: 1.1.Wykonawca musi posiadać obrót (przychód) w ostatnim roku obrotowym określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości min. 2 000 000,00zł. 1.2.Wykonawca musi posiadać wskaźnik płynności bieżącej (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczony wg wzoru: nie mniejszy niż 1 (jeden). 2.Potencjał kadrowy: 2.1.Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: Kierownik budowy - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, doświadczenie zawodowe: minimum 2 zadania z zakresu budowy lub remontu obiektów mostowych o długości min. 50 m każdy, jako Kierownik budowy. 3.Potencjał techniczny: składając ofertę Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: - wibrator wgłębny o częstotliwości min. 6000 drgań/ min - szt.1, - Koparko - ładowarka o poj. łyżki min. 0,75 m3 -szt.1, - układarka mieszanki mineralno-bitumicznej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - szt.1, - samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym - szt. 1, - walec stalowy - szt.1, - walec ogumiony - szt.1. 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako strona umowy remont min. 3 obiektów mostowych o długości min. 30 m każdy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zasadzie spełnienia/nie spełnienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru. 3.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o nim (jeżeli przepisy o rachunkowości wymagają takiego badania), albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (\Potencjał kadrowy\), na formularzu wg wzoru. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku.Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 8.Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu wg wzoru. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. 9.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu wg wzoru. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne przy odbiorze SIWZ + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.01.2007, godzina 10:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli, Boża Wola 18a, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 12/R-1/2006 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.