eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyntermomodernizacja budynków SP-1 i G-1, etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-21

POZYCJA 64246

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Cieszyn: termomodernizacja budynków SP-1 i G-1, etap II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, do kontaktów: Bronisław Nowak, Arkadiusz Smoczyński, ul. Rynek 1 lok. 11, 12, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8521538, 8521763, fax 033 8521243, 8514464, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.cieszyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich UM w Cieszynie, Bronisław Nowak, Arkadiusz Smoczyński, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33-4794360, 4794353, fax 33-4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl, www.um.cieszyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich UM w Cieszynie, Bronisław Nowak, Arkadiusz Smoczyński, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33-479360, 4794353, fax 33-4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl, www.um.cieszyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynków SP-1 i G-1, etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 43-400 Cieszyn, ul. Michejdy, ul. Matejki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których zakres obejmuje: - remont pokrycia dachowego wraz z remontem kominów ponad dachem - 2818,2 m2, - wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowej rynien - 930 m, - ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją - 2148,0 m2, - remontem elewacji polegający na wymianie ok. 60 % tynków oraz pomalowaniu ścian zewnętrznych farbą termoceramiczną - 4776,5 m2, - ocieplenie stropu podcienia bezspoinowym systemem ociepleń (BSO) z zastosowaniem styropianu gr. 15 cm - 66,0 m2, - wykonanie izolacji pionowej ścian przyziemia - 468,7 m2, - wykonanie izolacji poziomej ścian przyziemia metodą iniekcyjną - 2279 otworów, - renowacja cokołu kamiennego- 304,23 m2, - naprawa schodów zewnętrznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - remont pokrycia dachowego wraz z remontem kominów ponad dachem - 2818,2 m2, - wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowej rynien - 930 m, - ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją - 2148,0 m2, - remontem elewacji polegający na wymianie ok. 60 % tynków oraz pomalowaniu ścian zewnętrznych farbą termoceramiczną - 4776,5 m2, - ocieplenie stropu podcienia bezspoinowym systemem ociepleń (BSO) z zastosowaniem styropianu gr. 15 cm - 66,0 m2, - wykonanie izolacji pionowej ścian przyziemia - 468,7 m2, - wykonanie izolacji poziomej ścian przyziemia metodą iniekcyjną - 2279 otworów, - renowacja cokołu kamiennego- 304,23 m2, - naprawa schodów zewnętrznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacje odpowiadające swoim rodzajem (roboty tynkarskie, malarskie, roboty dekarskie) i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 1.500.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zpodaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - należy zapewnić osobę do kierowania budową i innymi robotami budowlanymi posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Pzp). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą; spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu albo składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacji odpowiadających swoim rodzajem (roboty tynkarskie, malarskie, dekarskie) i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 1.500.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne na budowie, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, h) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 300 tys. zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) polisa, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności j) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w stosunku do dokumentów wymienionych w pkt a - e zastosowanie ma § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.cieszyn.bip-gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej (cena 50 zł): - można odebrać w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 50 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897, - za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.01.2007, godzina 12:00, Wydział Inwestycji Miejskich UM w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.