To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-17
Lublin: Dostawa sprzętu do zabiegów endowaskularnych - umowa na okres 12 miesięcy
(Nr sprawy: EO/EZ-2732/80/10)
Numer ogłoszenia: 6418 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350999 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do zabiegów endowaskularnych - umowa na okres 12 miesięcy (Nr sprawy: EO/EZ-2732/80/10).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu do zabiegów endowaskularnych Zadanie 1 - 1 pozycja Zadanie 2 - 2 pozycje Zadanie 3 - 5 pozycji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BALTON Sp. z o.o., ul.Nowy Swiat 7/14, 00-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3210,00
Oferta z najniższą ceną: 1296,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5992,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłzecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6955,00
Oferta z najniższą ceną: 6955,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14445,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Color Trading Sp. z o.o., ul. Żołny 40, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175266,00
Oferta z najniższą ceną: 175266,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175266,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 69.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa asortymentu j.u. do Zakładu Radiologii na okres 6 miesięcy
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do koronarografii, PTCA i PTA.
więcej: Wyroby do angiografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





