Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Gorzów Wlkp.: Dostawa samochodu terenowego
Numer ogłoszenia: 64189 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Rybackiej, ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 0-95 7115346,7228684,502238018, fax 0-95 7115346.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psr.gorzow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu terenowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne samochodu: 1) pojazd fabrycznie nowy, nie zarejestrowany,rok produkcji-2007 lub 2008, 2) samochód terenowy umożliwiający przewóz minimum 5 osób, 3) samochód o nadwoziu zamkniętym, 5-cio drzwiowy, przeszklony ze wszystkich stron, drzwi tylne przeszklone, 4) posiadający napęd przekazywany na wszystkie koła, 5) silnik benzynowy o pojemności powyżej 1800 cm3, o mocy min.120KM, 6) barwa nadwozia ciemno zielony lub inny ciemny, 7) ogólna gwarancja mechaniczna minimum 2 lata lub 100 tys. km przebiegu, 8) właściwości terenowe: kąt natarcia powyżej 27 stopni, kąt zejścia powyżej 26 stopni, kąt rampowy powyżej 18 stopni, 9) przestrzeń bagażnika za II rzędem siedzeń min.300 litrów (wg VDA), 10)min.4 poduszki powietrzne, 11) wspomaganie układu kierowniczego, 12)klimatyzacja, 13)ABS z EBD, 14hak holowniczy, 15nadwozie wzmocnione konstrukcją ramową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy: - spełniaja warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie atr. 24 ustawy 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełni. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem oferty z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków uczestnictwa i nie podleganiu wykluczeninu z postepowania . 3. wypełniony formularz ofertowy. 4. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej. 5. Informacje szczegółowe przedstawiające dane techniczne z podaniem uśrednionego zużycia paliwa na 100 km. 6. Opis warunków gwarancji oraz listę wyposażenia standadowego proponowanego w cenie pojazdu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psr.gorzow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Straż Rybacka 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Jagiellończyka 8 budynek Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego , pok nr 922 lub 923, piętro IX..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Straż Rybacka 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Jagiellończyka 8 Budynek Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego pok.922 lub 923 piętro IX..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





