eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeWykonanie mechanicznego profilowania nawierzchni żwirowej dróg powiatowych , w ilościachCZĘŚĆ A ( zakres A ) - 814 071 [m2] ; CZĘŚĆ B ( zakres B ) - 763 302 [m2] ; CZĘŚĆ C ( zakres C ) - 1 225 161 [m2] .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Siemiatycze: Wykonanie mechanicznego profilowania nawierzchni żwirowej dróg powiatowych , w ilościach: CZĘŚĆ A ( zakres A ) - 814 071 [m2] ; CZĘŚĆ B ( zakres B ) - 763 302 [m2] ; CZĘŚĆ C ( zakres C ) - 1 225 161 [m2] .
Numer ogłoszenia: 64188 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach , ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552680, faks 085 6552668.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl ; www.pzdsiemiatycze.pl .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mechanicznego profilowania nawierzchni żwirowej dróg powiatowych , w ilościach: CZĘŚĆ A ( zakres A ) - 814 071 [m2] ; CZĘŚĆ B ( zakres B ) - 763 302 [m2] ; CZĘŚĆ C ( zakres C ) - 1 225 161 [m2] ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie mechanicznego profilowania nawierzchni żwirowej dróg powiatowych , w ilościach: CZĘŚĆ A ( zakres A ) - 814 071 [m2] ; CZĘŚĆ B ( zakres B ) - 763 302 [m2] ; CZĘŚĆ C ( zakres C ) - 1 225 161 [m2] . Realizacja zadania będzie polegała na wykonywaniu profilowania dróg powiatowych zgodnie z pojawiającymi się potrzebami. Załączone zestawienia dróg zawierają wszystkie odcinki dróg o nawierzchni nieutwardzonej w poszczególnych zakresach . Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania o częstotliwości jak też wyboru odcinków dróg wymagających profilowania. Podane w poszczególnych zakresach powierzchnie są wartościami maksymalnymi, oszacowanymi w następujący sposób : powierzchnia do profilowania razy 3-krotne profilowanie. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji robót w ciągu 3 dni od wezwania przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.Ponadto przystępujący do przetargu musi spełniać warunki : Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 20 000,- zł . 6.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z niniejszej SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1)Formularz oferty , 2)Formularz cenowy - załącznik nr 1 do oferty, 3)Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do oferty, 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do oferty, 5)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 20 000,- zł, 6)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 7)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 8)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzdsiemiatycze.pl/pliki/05.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach , ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze - siedziba zamawiającego w godz. 7 00 ÷ 15 00 (godziny pracy PZD w Siemiatyczach - od poniedziałku do piątku)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach , ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, (w sekretariacie)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.