Og³oszenie z dnia 2010-03-23
Warszawa: ¦wiadczenie us³ug serwisowych dla oprogramowania PrintSoft
Numer og³oszenia: 64161 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, adres do korespondencji: Poczta Polska S.A., Centrum Infrastruktury, ul. ¦wiêtokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, ul. ¦wiêtokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5053538, faks 022 5053480.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug serwisowych dla oprogramowania PrintSoft.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug serwisowych dla oprogramowania: 1.1 PReS IPDS 32bit do 200 stron A4/minutê z bibliotek± Barcode dla 7 licencji 1.2 PReS PCL 32bit do 200 stron A4/minutê z bibliotek± Barcode dla 1 licencji 1.3 PReS PCL 32bit do 60 stron A4/minutê z bibliotek± Barcode dla 1 licencji 1.4 GoPReS 32bit do 60 stron A4/minutê z bibliotek± Barcode dla 8 licencji 1.5 Printcenter dla 8 licencji 2. ¦wiadczenie us³ug serwisowych, o których mowa w ust. 1 obejmuje nastêpuj±ce czynno¶ci: 2.1 dostarczanie do U¿ytkowników kolejnych, wy¿szych wersji oprogramowania (upgrade) u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego w ramach posiadanych licencji w terminie do 30 kalendarzowych dni od dnia ich ukazania siê, 2.2 asystê w zakresie instalacji lub upgradu oprogramowania, 2.3 konsultacje w zakresie mo¿liwo¶ci oprogramowania oraz wsparcie programistyczne przy realizacji zleceñ wykorzystuj±cych oprogramowanie z wy³±czeniem przygotowywania przez Wykonawcê skryptów dla realizacji okre¶lonych zadañ wydrukowych, 2.4 serwis telefoniczny w dniach od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8:00 do 16:00, 2.5 usuwanie awarii w dzia³aniu oprogramowania zg³aszanych przez U¿ytkowników..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.26.70.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PrintSoft Polska sp. z o.o., ul. Wachowiaka 2A, 60-681 Poznañ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 368850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 350000,09
Oferta z najni¿sz± cen±: 350000,09 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 350000,09
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit.b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano tryb zamówienia z wolnej rêki, poniewa¿ PrintSoft sp. z o.o. jest jedynym autoryzowanym dystrybutorem i serwisantem oprogramowania PrintSoft i posiada wy³±czne prawo do dystrybucji oraz sprawowania opieki serwisowej nad przedmiotowym oprogramowaniem na terytorium Polski. Zamówienia mo¿na udzieliæ tylko jednemu wykonawcy z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dzier¿awa urz±dzeñ wielofunkcyjnych oraz systemu wydruku pod±¿aj±cego - 10.2024.ZAM
- sukcesywna dostawa akcesoriów oraz sprzetu IT
- Modernizacja instalacji wod.-kan. w Przedszkolu nr 150 przy ul. Pra³atowskiej 12 w Warszawie.
- Us³uga ekspercko-doradcza w zakresie opracowania Krajowego planu renowacji budynków
- Wykonanie badania pt. "Wp³yw wsparcia dzia³alno¶ci badawczo-rozwojowej w polityce spójno¶ci 2014-2020 na konkurencyjno¶æ i innowacyjno¶æ gospodarki - etap II: badanie ex-post"
- przebudowa i remont pustostanów lok. mieszkalnych w budynkach zabytkowych, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM M³ynów (Bema 81 m. 10 i 15, Górczewska 15A m. 86).
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pakietu us³ug rocznego wsparcia producenta systemów informatycznych Microsoft w Centrum Nauki Kopernik.
- Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych u¿ywanych w Szpitalu Specjalistycznym w Ja¶le.
- US£UGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz G³ogowie.
- Audyt bezpieczeñstwa infrastruktury informatycznej.
wiêcej: Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.