Ogłoszenie z dnia 2011-01-17
Dębica: Przebudowa i rozbudowa stacji paliw
Numer ogłoszenia: 6414 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Komunikacja Samochodowa Spółka z o.o. w Dębicy , ul. Sandomierska 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6823292, 6823598, faks 014 6823292, 6823598.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mks.debica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: sekretariat@mks.debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa stacji paliw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie przebudowy i rozbudowy stacji paliw z oddaniem jej do eksploatacji po zakończeniu prac( uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie). Do-stawy i roboty montażowo - budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia obejmują wszystkie czynności materialne i administracyjno- prawne, mające na celu umożliwienie Zamawiającemu do korzystania ze stacji paliw, zgodnie z założeniami funkcjonalnymi określonymi w projekcie technologicznym oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie zakupione i dostarczone przez Wykonawcę materiały musza być zgodne z normami PN i BN oraz muszą posiadać za-świadczenia o jakości, stosownie dla poszczególnych urządzeń atesty, deklaracje zgodności i cer-tyfikaty. Urządzenia stosowane do użytkowania w przestrzeniach zagrożonych wybuchem po-winny posiadać oznaczenia zawierające informacje istotne ze względu na bezpieczeństwo ich użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami. Materiały i urządzenia dostarczane przez Wykonawcę objęte zakresem niniejszej specyfikacji powinny być nowe (od producenta). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty ziemne i budowlane: a) Przejęcie, zabezpieczenie placu budowy b) Zdjęcie nawierzchni kostkowej z zabezpieczeniem kostki betonowej do jej ponownego użycia, wykonanie wymaganych robót ziemnych określonych w dokumentacji projektowej między innymi z fundamentem pod zbiornik i stopami pod zadaszenie. c) Wykonanie zadaszenia nad projektowaną stacją według dokumentacji projektowej d) Wykonanie innych niewymienionych prac ziemnych i budowlanych określonych w dokumen-tacji projektowej np. kanalizacji deszczowej, nawierzchni placu stacji i dróg. Po zakończeniu budowy doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego łącznie z nawierzchniami terenu stacji i drogi dojazdowej. 2. Część technologiczna stacji z dostawą i montażem urządzeń: a) Przejęcie, zabezpieczenie placu budowy b) Dostawa wraz z posadowieniem i montażem zbiornika dwupłaszczowego, podziemnego, trzy-komorowego, o poj. V = 40 m3 z podziałem V = 20/10/10 m3 w tym: komora o poj. V = 20 m3 - przeznaczona na olej napędowy, komora o poj. V = 10 m3 - przeznaczona na benzynę Pb 95 i komora o poj. V = 10 m3 - przeznaczona na biopaliwa. Dostawa z instalacją wymaganego oprzyrządowania, części technologicznej i systemu elektronicznego pomiaru paliwa. c) Dostawa i montaż studni nadzbiornikowych d) Dostawa i montaż instalacji technologicznych paliwowych e) Dostawa i montaż systemu do monitoringu ekologicznego szczelności zbiorników oraz zdal-nego pomiaru paliwa i wody w zbiornikach. f) Dostawa, posadowienie i montaż dystrybutorów paliwowych dwóch sztuk w tym: jeden trzy-produktowy - o wydajności 40 l/min - 6 węży 3 rodzaje paliwa a drugi jednoproduktowy - o wydajności 40/80 l/min - 2 węże jeden rodzaj paliwa. Dostawa wraz z instalacją wymaganego oprzyrządowania, częścią technologiczną - systemem elektronicznej sprzedaży paliw (opro-gramowanie, fiskalizacja, sprzedaż na karty, czytnik kart). g) Dostawa i montaż systemu sterowania i zarządzania stacją paliw h) Rozruch technologiczny i) Litrażowanie zbiorników paliwem j) Wykonanie wymaganych robót montażowo - instalacyjnych, wraz z opomiarowaniem i przy-gotowaniem dokumentacji UDT, przeszkolenie załogi w zakresie bezpiecznej obsługi stacji. k) Oddanie do eksploatacji protokołem przekazania wraz z dokumentacją techniczno ruchową i instrukcjami obsługi i bhp w języku polskim. l) Przygotowanie - sporządzenie wniosku wraz z wymaganymi dokumentami i uzyskanie po-zwolenia na użytkowanie stacji. m) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmia-rem robót oraz stosownymi pisemnymi uzgodnieniami pomiędzy stronami umowy, zakres robót zostanie określony przez zamawiającego w umowie zawartej z wykonawcą. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji terenu objętego niniejszym zadaniem wraz z jego bezpośrednim otoczeniem. Wizja terenu nie należy do przedmiotu zamówienia i z tytułu jej przeprowadzenia wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od zamawiającego. 4. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia: a) Podczas realizacji zadania istniejąca stacja paliw będzie czynna i użytkowana z możliwym wyłączeniem na czas prowadzenia niezbędnych robót budowlano - montażowych b) Pozwolenie na budowę, dokumentacja projektowa stacji, przedmiary robót, do wglądu u Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące parametry techniczne, których nie-spełnienie spowoduje odrzucenie oferty: Lp. Warunki /Parametry Wymagania Zamawiającego 1. Zbiorniki paliwowe a) Objętość zbiornika V = 40 m3 podzielony na trzy komory V= 20/10/10 m3 - w uzgodnieniu z Zamawiającym. b) Stalowe dwupłaszczowe c) Przestrzeń międzyściankowa sucha d) Kompletne wyposażenie (osprzęt, armatura, urządzenia zabezpie-czające, króćce ) - zgodne z projektem 2. Dystrybutor oleju napędowego a) Jednoproduktowy - ON, w obudowie stalowej lakierowanej b) Dwa węże, dwie pompy, wydajność: 40l/min i 80 l/min c) dł. węży ok. 4 m. każdy d) Wyświetlacz ciekłokrystaliczny (LCD) - wszystkie wskazania e) Sumator ilości wydanego paliwa f) Pistolety z kolorowymi nalepkami produktów g) Obudowa stalowa lakierowana 3. Dystrybutor oleju napędowego, benzyny i biopaliwa a) Trzyproduktowy - ON, benzyna Pb95 i biopaliwa b) sześć węży, trzy pompy, wydajność: 40l/min, 40 l/min i 40 l/min c) dł. węży ok. 4 m. każdy d) Wyświetlacz ciekłokrystaliczny (LCD) - wszystkie wskazania e) Sumator ilości wydanego paliwa f) Pistolety z kolorowymi nalepkami produktów g) Obudowa stalowa lakierowana 4. Instalacje technolo-giczne paliwowe Wszystkie rurociągi instalacji paliwowej w części podziemnej wykona-ne w technologii zgodnej z projektem. Pozostałe instalacje paliwowe ( ssące, zlewne, oddechowe, odbioru oparów - zgodne z projektem. 5. System kontrolno pomiarowy zbiorni-ków a) Listwy pomiarowe - min 3 szt b) Konfiguracja systemu - (kontroler systemu, czujnik oparów, czujnik wody, sondy pomiarowe itp.) - zgodne z projektem c) Instalacja transmisji danych - (kabel transmisji danych, ekra-nowany w osłonie olejoodpornej, iskrobezpieczny, skrzynki elektryczne w wykonaniu EX) - zgodne z projektem 6. System sterowania i zarządzania stacją paliw a) Konfiguracja zgodna z projektem z maksymalnym wykorzysta-niem konfiguracji systemu istniejącej stacji paliw. b) Oprogramowanie do zarządzania stacja paliw - adaptacja istnie-jącego lub wymiana na obejmujące sprzedaż paliw gazowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.37.20 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wynosi 10 000 złotych na całość, które w gotówce należy wpłacić na konto bankowe Bank PeKaO S.A.I O. w Dębicy 31 1240 1923 1111 0010 0680 2283 Zamawiają-cego, lub w innej formie dopuszczalnej ustawą Prawo zamówień publicznych dołączyć do oferty najpóźniej w terminie składania ofert ustalonym, co do godziny i dnia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin wykonania i warunki techniczno - eksploatacyjne - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mks.debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-200 Dębica
ul. Sandomierska 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Dębicy 39-200 Dębica ul. Sandomierska 3 pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- IGŁY INIEKCYJNE I PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA W P. I, CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE W P. II ORAZ IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULENIA W P. III DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Remont dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami.
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- STRZYKAWKI JEDNORAZOWEGO UZYTKU W PAKIECIE I DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.