eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaSukcesywna dostawa chemii profesjonalnej i środków czystości dla SPZOZ - Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Krynica: Sukcesywna dostawa chemii profesjonalnej i środków czystości dla SPZOZ - Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 64103 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16979 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa chemii profesjonalnej i środków czystości dla SPZOZ - Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemii profesjonalnej i środków czystości dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju według 3 pakietów zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji. Zamówienie składa się z 3 części. Pakiet nr 1 - Chemia profesjonalna Pakiet nr 2 - Chemia profesjonalna Pakiet nr 3 - Środki czystości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 39.22.11.30 - Pojemniki na żywność 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.22.42.00 - Szczotki 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERS MAREK SOWIŃSKI, UL. BRONISŁAWA CZECHA 10, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97794,45

  • Oferta z najniższą ceną: 97794,45 / Oferta z najwyższą ceną: 97794,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FLESZ SP. Z O.O., UL. WRZECIONO 2A/25, 01-961 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40326,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39672,67

  • Oferta z najniższą ceną: 39672,67 / Oferta z najwyższą ceną: 79841,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. WIKI GRZEGORZ ŚWIĄTKOWSKI, UL. PUŁASKIEGO 4, 33-380 KRYNICA-ZDRÓJ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30351,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36342,92

  • Oferta z najniższą ceną: 36342,92 / Oferta z najwyższą ceną: 36342,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.