eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MakówWykonanie prac drogowych na terenie gminy Maków w 2017 i 2018 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 64077 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Maków: Wykonanie prac drogowych na terenie gminy Maków w 2017 i 2018 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Maków, krajowy numer identyfikacyjny 99494000000, ul. ul. Główna  12, 96124   Maków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 312 017, e-mail makow@gminy.pl, faks 468 312 009.
Adres strony internetowej (URL): www.makow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.makow.bipst.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pocztą, osobiście, kurierem
Adres:
ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac drogowych na terenie gminy Maków w 2017 i 2018 roku
Numer referencyjny: GK.271.1.2017.AM.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1: Bieżące utrzymanie dróg. Zadanie 2: Dostawa kruszywa wraz z naprawą nawierzchni dróg o powierzchni wykonanej z kruszywa Zadanie 3: Odtworzenie rowów przydrożnych na terenie Gminy Maków W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1) Powierzchniowym ręcznym oraz punktowym podwójnym utrwaleniu emulsją i grysami spękań siatkowych w nawierzchni bitumicznej. Usługi należy wykonać przy użyciu średniorozpadowej emulsji asfaltowej o minimalnej zawartości asfaltu 65 % i grysów ze skał bazaltowych o frakcji 2-5 mm. Zużycie materiałów to minimum 7 litrów / 1 m^2 grysów i 1,5 kg / 1 m^2 emulsji. Prace rozliczane będą za 1 metr kwadratowy powierzchniowego utrwalenia drogi. Szacowana ilość powierzchni przeznaczonych do powierzchniowego utrwalenia wynosi maksymalnie 3000 m^2. 2) Uszczelnianie spękań poprzecznych w nawierzchni bitumicznej masą zalewową na gorąco Bornit TL. Spękania przeznaczone do uszczelnienia zostaną wskazane przez Zamawiającego. Spękania należy przed zalaniem oczyścić z zanieczyszczeń oraz zagruntować emulsją gruntującą Bornit Haftgrund. Szacowana długość szczelin przeznaczonych do uszczelnienia wynosi maksymalnie 2400 metrów bieżących. W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa kruszywa oraz świadczenie usług maszynami drogowymi. Poszczególne dostawy kruszywa realizowane będę na po zawiadomieniu Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie (maksymalnie 21 dni). 1. Dostawa kruszywa łamanego - dolomitu o frakcji 0 - 31,5 mm. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne dostarczanie własnym transportem, wraz z rozładunkiem i rozplantowaniem oraz ręcznym uzupełnieniem ubytków w nawierzchni tłuczniowej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu drogi, kruszywa drogowego dolomitu o granulacji 0-31,5 mm w ilości maksymalnie 2600 ton. Kruszywo musi posiadać odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnienie odpowiednich norm PN-EN 13242 lub PN-EN 13043 dla tego rodzaju kruszywa, 2. Dostawa kruszywa - żwiru. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie własnym transportem, wraz z rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu drogi, żwiru o parametrach frakcji żwiru: (0 mm - 16 mm - 30% zawartości 16 mm - 32 mm - 40% zawartości 32 mm - 63 mm - 30% zawartości Razem: - 100% frakcji żwiru) w ilości maksymalnie 600 ton. 3. Świadczenie usług równiarką drogową. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne profilowanie dróg oraz rozgarnianie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2 równiarką samojezdną o mocy minimum 100 KM i szerokości lemiesza min 3,0 m. Maksymalna ilość godzin pracy równiarki wraz z operatorem wynosi 80 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 4. Świadczenie usług koparko - ładowarką. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne równanie i profilowanie dróg oraz uzupełnianie ubytków w nawierzchniach tych dróg koparko-ładowarką, poprzez użycie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2. W ramach tejże usługi należy uwzględnić możliwość ręcznego uzupełniania ubytków z łyżki koparko-ładowarki. Koparko-ładowarka powinna mieć następujące parametry: pojemność przedniej łyżki minimum 1 m^3, wysięg ramienia tylnego minimum 4 m, napęd kołowy 4x4, mocy silnika minimum 90 KM. Przewidywana ilość godzin pracy koparko-ładowarki wynosi maksymalnie 280 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 5. Świadczenie usług walcem samojezdnym. Przedmiotem zamówienia jest zagęszczanie kruszywa wymienionego w pkt. 1 walcem drogowym stalowy o masie minimum 10 ton z możliwością wibracji. Przewidywana ilość godzin pracy walca drogowego wraz z operatorem wynosi maksymalnie 80 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 6. Świadczenie usług nakładarką do kruszywa Przedmiotem zamówienia jest rozkładanie kruszywa wymienionego w pkt. 1. nakładarką do kruszywa o szerokości rozkładania minimum 400 cm. Cena powinna obejmować transport nakładarki na miejsce wykonywanych prac. Przewidywana ilość godzin pracy nakładarki do kruszywa wraz z obsługą wynosi maksymalnie 60 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 7. Świadczenie usług samochodem ciężarowym Przedmiotem zamówienia jest cykliczne przewożenie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2 na terenie Gminy Maków samochodem samowyładowczym 3-stronnym o ładowności minimum 16 ton na miejsce wykonywanych prac. Przewidywana ilość godzin pracy samochodu wraz z kierowcą wynosi maksymalnie 60 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 8. Świadczenie usług ciągnikiem rolniczym z przyczepą samowyładowczą 3- stronną Przedmiotem zamówienia jest przewożenie i rozkładanie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2 ciągnikiem rolniczym z przyczepą samowyładowczą 3 - stronną o ładowności min. 6 ton. Przewidywana ilość godzin pracy wynosi maksymalnie 120 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). W ramach tejże usługi należy uwzględnić możliwość ręcznego uzupełniania ubytków w nawierzchni tłuczniowej. W zakresie zadania nr 3: a) Odbudowie rowów przydrożnych wraz z jednostronnym rozplantowaniem urobku. Szerokość dna rowu 0,4 metra, głębokość rowu od 0,6 do 0,8 metra , nachylenie skarp rowu 1:1 . b) Odbudowie rowów przydrożnych wraz z wywozem urobku na odległość maksimum 10 kilometrów. Szerokość dna rowu 0,4 metra , głębokość rowu od 0,6 do 0,8 metra , nachylenie skarp rowu 1:1. Łączna długość rowów przydrożnych przeznaczonych do odtworzenia wynosi maksymalnie 5000 mb. c).Zamontowaniu przepustów PE w ilości maksymalnie 30 sztuk o średnicy 300 mm. i długości 6 metrów w wykopanym rowie oraz ich przysypaniu warstwą minimum 30 centymetrów ziemi uzyskanej z urobku. Najmniejszy dopuszczalny spadek podłużny rowu po niwelacji powinien wynosić 0,2%; w wyjątkowych sytuacjach na odcinkach nie przekraczających 200 m - 0,1%. Szacowana długość rowów przydrożnych do odtworzenia wynosi maksymalnie 5000 mb. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji (dotyczy wszystkich części) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca może złożyć ofertę na 3 części. Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na 3 części.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zadania nr 1: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na wykonaniu ręcznego punktowego utrwalania lub uszczelnianiu nawierzchni bitumicznych dróg o łącznej długości 2000 m. W zakresie zadania nr 2: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na wykonaniu napraw dróg o nawierzchni z kruszywa o łącznej długości 600 mb W zakresie zadania nr 3: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na naprawie rowów przydrożnych o łącznej długości 1000 mb.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1) Powierzchniowym ręcznym oraz punktowym podwójnym utrwaleniu emulsją i grysami spękań siatkowych w nawierzchni bitumicznej. Usługi należy wykonać przy użyciu średniorozpadowej emulsji asfaltowej o minimalnej zawartości asfaltu 65 % i grysów ze skał bazaltowych o frakcji 2-5 mm. Zużycie materiałów to minimum 7 litrów / 1 m^2 grysów i 1,5 kg / 1 m^2 emulsji. Prace rozliczane będą za 1 metr kwadratowy powierzchniowego utrwalenia drogi. Szacowana ilość powierzchni przeznaczonych do powierzchniowego utrwalenia wynosi maksymalnie 3000 m^2. 2) Uszczelnianie spękań poprzecznych w nawierzchni bitumicznej masą zalewową na gorąco Bornit TL. Spękania przeznaczone do uszczelnienia zostaną wskazane przez Zamawiającego. Spękania należy przed zalaniem oczyścić z zanieczyszczeń oraz zagruntować emulsją gruntującą Bornit Haftgrund. Szacowana długość szczelin przeznaczonych do uszczelnienia wynosi maksymalnie 2400 metrów bieżących.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Termin płatności20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa kruszywa oraz świadczenie usług maszynami drogowymi. Poszczególne dostawy kruszywa realizowane będę na po zawiadomieniu Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie (maksymalnie 21 dni). 1. Dostawa kruszywa łamanego - dolomitu o frakcji 0 - 31,5 mm. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne dostarczanie własnym transportem, wraz z rozładunkiem i rozplantowaniem oraz ręcznym uzupełnieniem ubytków w nawierzchni tłuczniowej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu drogi, kruszywa drogowego dolomitu o granulacji 0-31,5 mm w ilości maksymalnie 2600 ton. Kruszywo musi posiadać odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnienie odpowiednich norm PN-EN 13242 lub PN-EN 13043 dla tego rodzaju kruszywa, 2. Dostawa kruszywa - żwiru. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie własnym transportem, wraz z rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu drogi, żwiru o parametrach frakcji żwiru: (0 mm - 16 mm - 30% zawartości 16 mm - 32 mm - 40% zawartości 32 mm - 63 mm - 30% zawartości Razem: - 100% frakcji żwiru) w ilości maksymalnie 600 ton. 3. Świadczenie usług równiarką drogową. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne profilowanie dróg oraz rozgarnianie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2 równiarką samojezdną o mocy minimum 100 KM i szerokości lemiesza min 3,0 m. Maksymalna ilość godzin pracy równiarki wraz z operatorem wynosi 80 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 4. Świadczenie usług koparko - ładowarką. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne równanie i profilowanie dróg oraz uzupełnianie ubytków w nawierzchniach tych dróg koparko-ładowarką, poprzez użycie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2. W ramach tejże usługi należy uwzględnić możliwość ręcznego uzupełniania ubytków z łyżki koparko-ładowarki. Koparko-ładowarka powinna mieć następujące parametry: pojemność przedniej łyżki minimum 1 m^3, wysięg ramienia tylnego minimum 4 m, napęd kołowy 4x4, mocy silnika minimum 90 KM. Przewidywana ilość godzin pracy koparko-ładowarki wynosi maksymalnie 280 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 5. Świadczenie usług walcem samojezdnym. Przedmiotem zamówienia jest zagęszczanie kruszywa wymienionego w pkt. 1 walcem drogowym stalowy o masie minimum 10 ton z możliwością wibracji. Przewidywana ilość godzin pracy walca drogowego wraz z operatorem wynosi maksymalnie 80 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 6. Świadczenie usług nakładarką do kruszywa Przedmiotem zamówienia jest rozkładanie kruszywa wymienionego w pkt. 1. nakładarką do kruszywa o szerokości rozkładania minimum 400 cm. Cena powinna obejmować transport nakładarki na miejsce wykonywanych prac. Przewidywana ilość godzin pracy nakładarki do kruszywa wraz z obsługą wynosi maksymalnie 60 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 7. Świadczenie usług samochodem ciężarowym Przedmiotem zamówienia jest cykliczne przewożenie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2 na terenie Gminy Maków samochodem samowyładowczym 3-stronnym o ładowności minimum 16 ton na miejsce wykonywanych prac. Przewidywana ilość godzin pracy samochodu wraz z kierowcą wynosi maksymalnie 60 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 8. Świadczenie usług ciągnikiem rolniczym z przyczepą samowyładowczą 3- stronną Przedmiotem zamówienia jest przewożenie i rozkładanie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2 ciągnikiem rolniczym z przyczepą samowyładowczą 3 - stronną o ładowności min. 6 ton. Przewidywana ilość godzin pracy wynosi maksymalnie 120 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). W ramach tejże usługi należy uwzględnić możliwość ręcznego uzupełniania ubytków w nawierzchni tłuczniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Termin wykonania zlecenia20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 3: a) Odbudowie rowów przydrożnych wraz z jednostronnym rozplantowaniem urobku. Szerokość dna rowu 0,4 metra, głębokość rowu od 0,6 do 0,8 metra , nachylenie skarp rowu 1:1 . b) Odbudowie rowów przydrożnych wraz z wywozem urobku na odległość maksimum 10 kilometrów. Szerokość dna rowu 0,4 metra , głębokość rowu od 0,6 do 0,8 metra , nachylenie skarp rowu 1:1. Łączna długość rowów przydrożnych przeznaczonych do odtworzenia wynosi maksymalnie 5000 mb. c).Zamontowaniu przepustów PE w ilości maksymalnie 30 sztuk o średnicy 300 mm. i długości 6 metrów w wykopanym rowie oraz ich przysypaniu warstwą minimum 30 centymetrów ziemi uzyskanej z urobku. Najmniejszy dopuszczalny spadek podłużny rowu po niwelacji powinien wynosić 0,2%; w wyjątkowych sytuacjach na odcinkach nie przekraczających 200 m - 0,1%. Szacowana długość rowów przydrożnych do odtworzenia wynosi maksymalnie 5000 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Termin płatności20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.