eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyminzakup i dostawę artykułów higienicznych i środków czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Radzymin: zakup i dostawę artykułów higienicznych i środków czystości
Numer ogłoszenia: 64035 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-radzymin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawę artykułów higienicznych i środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawę artykułów higienicznych i środków czystości szczegółowo określanych w poszczególnych pakietach stanowiących załącznik do SIWZ. Pakiet Nr 1 - worki foliowe KOD CPV 19640000-4 Pakiet Nr 2 - artykuły higieniczne KOD CPV 33760000-5 Pakiet Nr 3 - rękawy do sterylizacji KOD CPV 33191000-5 Pakiet Nr 4 środki do dezynfekcji sprzętu medycznego, powierzchni, skóry i naczyń KOD CPV 33000000-0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki i złożą stosowne dokumenty: 1. posiadają zaświadczenie o wpisie ewidencji działalności gospodarczej 2. posiadają niezbędną wiedzę i potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnym do wykonania zamówienia , 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 i 2. prawo zamówień publicznych 5. nie zalegają ze składkami w US i ZUS. 6. nie jest prowadzone przeciwko firmie postępowanie upadłościowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy; - formularz cenowy - oświadczenie oferenta - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - akceptacja wzoru umowy - z zastrzeżeniem pkt. 2 wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . - wszystkie strony oferty winny być podpisane czytelnie lub parafowane wraz z pieczątką imienną przez Wykonawcę . Wszelkie zmiany w treści oferty ( poprawki , przekreślenia , dopiski ) powinny być podpisane lub parafowane przez wykonawcę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane . - w przypadku gdyby oferta zawierała informacje , stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , Wykonawca winien w sposób nie budzący informacji zastrzec , które spośród zawartych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa . Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu , trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji strony oferty . Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert , tj. informacje dotyczące ceny , terminu wykonania zamówienia okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-radzymin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie Ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin Pokój 214 II p. budynek przychodni.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie Ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin Pokój 214 II p. budynek przychodni.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa przedmiotu Ilość poj. 1. Worek foliowy czarny (grubość 004 mikrona) 25 szt. w op. 200 op. 120 l 2. Worek foliowy czarny ( grubość oo4 mikrona) 50 szt. w op. 150 op. 60 l 3 Worek foliowy czarny (grubość 004 mikrona) 50 szt. w op. 200 op. 35 l 4 Worek niebieski ( grubość 004 mikrona) 50 szt. w op. 50 op. 120 l 5 Worek niebieski (grubość 004 mikrona) 50 szt. w op. 50 op. 60 l 6 Worek niebieski (grubość 004 mikrona) 50 szt. w op. 50 op. 35 l 7 Worek czerwony (grubość 004 mikrona) 50 szt. w op. 2000 szt 35 l 8 Worek czerwony (grubość 004 mikrona) 50 szt. w op. 1000 szt 120 l 9 Ochraniacze foliowe na obuwie 1000 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: artykuły higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa przedmiotu Ilość poj. 1 Ręcznik papierowy rolka mini celuloza duża - przemysłowa 100 op. 12 rol/op 2 Ręcznik papierowy składanka zielony 19 cm 4000szt. w kartonie 70 karto. 3 Papier toalet. WC do podajnika szary 21 cm 100 op. 12 rol/op 4 Zmywak maxi gąbka 30 op. 10 szt/op 5 Ścierki do podłogi duże 500szt 6 Krem do rąk glicerynowo-cytrynowy 100 mml 350szt 7 Ścierki bezpyłowe 150 op. 3 szt/op 8 Zmywak plastikowy (druciak) 30 szt 9 Kij do mopa 20 szt 10 Mop zapas 50 szt 11 Druciak do mycia naczyń metalowy 20 szt 12 Kubki jednorazowego użytku 2000 szt 13 Rękawice gumowe 10 op. 12par/op 14 Proszek do szorowania cytrynowy 20 op. 450 g 15 Pasata do szorowania 250 g. 20 op. 16 Proszek do prania b. białej 18 kg 3 kg/op 17 Mydło w płynie antybakteryjne 200 l 5 l 18 Mydło w płyn glicerynowe 150 l 5 l 19 Płyn do mycia podług Ajax 30 szt 5 l 20 Płyn do mycia szyb (Clin)0,5 l 80 szt 21 Płyn do mycia naczyń Ludwik 110 l 5 l 22 Mleczko Izo do mycia 15 szt 23 Mleczko do czyszczenia CIF 20 op. 700g. 24 Domestos 50 l 5 l 25 Sansed płyn do WC 150 szt 0,5 l 26 Zagęszczony płyn czyszczący dezynfekujący do toalet 50 l 27 Płyn do WC Palemka 50 op. 1 l 28 Zawieszka do WC koszyczek 200 szt 29 Odświeżacz powietrza w aerozolu Bris 300 mml 150 szt 300 ml. 30 Kret do czyszczenia rur 500 g. 15 szt 500 g. 31 Odświeżacz powietrza w żelu ( stojący) kwiatowy 100 szt 15 mml. 32 Perfumowany koncentrat do sanitariatów niszczący nieprzyjemny zapach . 20 l 1 l/op 33 Środek do gruntownego czyszczenia WC gęsty, lepki, silnie kwasowy środek bez przykrego zapachu usuwający trudno rozpuszczalne osady szczególnie pod górną krawędzią muszli WC. 1 l. 30 szt 1 l. 34 Sidolux PCV linoleum 50 szt 5 l..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia sterylizujące, dezynfekujące i higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa przedmiotu Ilość poj. Parametry dotyczące opakowań papierowo-foliowych - rękawy; 5 warstw folii nie licząc kleju, gramatura papieru 60 g/m2, wskaźniki sterylizacji parą wodną, EO i FO poza obszarem wypełnienia, termozgrzew wielokanałowy trzyrowkowy, Na rękawie zgodnie z normą PN EN 868-5 muszą być zamieszczone informacje : informacja o kierunku rękawa, Nr LOT, nazwa producenta, napisy w j. polskim, rozmiar rękawa. Wymagana karta charakterystyki produktu wydana przez producent, Opinia Jednostki Notyfikowanej potwierdzająca spełnienia normy PN EN 868-5 2 Rękaw do sterylizacji 100 x 200mm 1000 mb. / 200 mm szer. 10 rolek 3 Rękaw do sterylizacji 150 x 200mm 1000 mb. /150 mm szer. 10 rolek 4 Rękaw do sterylizacji 100 mm 500 mb. /100 mm szer. 5 rolki Parametry dotyczące torebek: - wskaźnik chemiczny wieloparametrowy, liniowe ułożenie wskaźnika, perforowany do kontroli sterylizacji parą wodną kl. IV, informacja o klasie testu umieszczona na teście. 1 Torebka do sterylizacji 130 mm x 260 mm 500 szt. 30 op. 5 Test paskowy do sterylizacji mokrej 600 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do dezynfekcji sprzętu medycznego, powierzchni, skóry i naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa przedmiotu Ilość poj. 1 Preparat w proszku oparty o aktywny tlen do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, endoskopów oraz powierzchni, niewymagający użycia aktywatora, bez zawartości aldehydów, czwartorzędowych związków amoniowych, fenoli, chloru. Spektrum działania: B, Tbc, F, V (HIV,HBV,HCV, Adeno, Vaccinia, Polio), S w czasie max. 1 godz. i stężeniu max. 1%. 5 kg 25 kg 2. Chusteczki do szybkiej dezynfekcji na bazie alkoholu przeznaczone do odkażania małych powierzchni i sprzętu medycznego. Skład substancji nasączającej: 2-propanolu i 1-propanol, bez zawartości czwartorzędowych związków amonowych, aldehydów ani kwasów. Chusteczki o przyjemnym zapachu. Spektrum działania: B, F, Tbc, V (HBV, HIV, Vaccinia, Adeno, Papowa, Rota) w czasie max. 10min. Pojemniki Wkłady 100 szt 200 szt 3 Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji nie zawierający dodatkowych substancji czynnych np. aldehydów, związków czwartorzędowych ani innych. Spektrum: B, Tbc,MRSA, F, V - 30 s ( HIV, HBV, HCV, Vaccinia, Adeno, Rota, Herpes, MRSA). Oparty na dwóch alkoholach. Zawierający w swoim składzie mniej niż 50 % alkoholi ( nie drażni dróg oddechowych). Preparat nie może zawierać substancji zapachowych. Opakowania 1 l. 60 szt. . 4 Gotowy do użycia preparat do dezynfekcji i czyszczenia obrotowych narzędzi takich jak: wiertła, frezy kosne ze stali, twardych metali, diamentów, narzędzi ściernych i polerujących. Spektrum działania: B, Tbc, F, V 2 l 10 op. 5 Preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni i sprzętu medycznego o przyjemnym zapachu. Preparat nie może zawierać aldehydów, fenoli, związków chloru, związków nadtlenowych. Preparat wykazujący wysoką tolerancję materiałową również w stosunku do powierzchni metalowych, gumowych, drewnianych, aluminiowych oraz ze szkła akrylowego. Zakres działania min. : B, Tbc (M.terrae, M.avium), F, V (Herpes, Adeno, Vaccinia, HIV, HBV). Czas działania do 15 min. 5 l. 20 op. 6 Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, skóry i pola zabiegowego, wykazujący działanie natychmiastowe i przedłużone pow. 3 godzin, preparat zawierający etanol oraz substancje pielęgnujące Spektrum działania B, Tbc, F,V (HIV, HBV, HCV). Preparat w jednorazowych workach do dozowników ściennych Sterisol System. 700 ml 50 op. 7 Bezbarwny preparat o przedłużonym działaniu do dezynfekcji i odtłuszczania skóry przed operacjami, iniekcjami i punkcjami, oparty o mieszankę trzech alkoholi i nadtlenku wodoru. Niezawierający jodu i jego związków. Działający w czasie 15 s. na mikroorganizmy występujące na skórze, na bakterie (włącznie z MRSA i Tbc), grzyby, wirusy (HBV - 2min, HIV, Herpes, Rota, Adeno). Przebadany klinicznie i dermatologicznie. 350 ml. 60 szt. 8 Gotowy do użycia preparat na bazie alkoholu, nadtlenku wodoru, chlorhexydyny a także zawierający kwas mlekowy do dezynfekcji błon śluzowych oraz graniczącej z nimi skóry. Spektrum działania: B, F, V, P. 500 ml. 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.