Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Żagań: Warsztaty psychologiczno - doradcze
Numer ogłoszenia: 64014 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty psychologiczno - doradcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w okresie do dnia 10.03.2013r. szkolenia: Warsztaty psychologiczno - doradcze dla 32 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia zarejestrowanych w PUP Żagań. 2. Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem 16 godzin warsztatów psychologiczno - doradczych. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć w soboty i niedziele. Warsztaty psychologiczno-doradcze mają być przeprowadzone w formie grupowej, w dwóch grupach po 16 osób, 8 godzin z doradcą zawodowym i 8 godzin z psychologiem. Godzina lekcyjna szkolenia obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Przerwa może być ustalona w sposób elastyczny. 3. Warsztaty psychologiczno - doradcze mają dać możliwość zapoznania się uczestników programu oraz poznania ich potrzeb, oczekiwań i problemów. Założenia programowe: 1. Komunikacja społeczna - 2 godz. teorii, 2 godz. praktyki 2. Umiejętność pracy w zespole - 2 godz. teorii, 2 godz. praktyki 3. Umiejętność radzenia sobie ze stresem - 1 godz. teorii, 1 godz. praktyki 4. Autoprezentacja - 1 godz. teorii, 1 godz. praktyki 5. Umiejętność gospodarowania czasem - 1 godz. teorii, 1 godz. praktyki 6. Wzmacnianie poczucia własnej wartości - 1 godz. teorii, 1 godz. praktyki Razem: 8 godz. teorii, 8 godz. praktyki. 4. Uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w warsztatach psychologiczno - doradczych. 5. Preferowane miejsce szkolenia. Dwudniowe warsztaty psychologiczno - doradcze - wyjazdowe z noclegiem i wyżywieniem. Zamawiający wymaga, żeby: - miejsce odbywania szkolenia odbywało się w odległości od 20 do 70 km od Żagania. - zakwaterowanie było w hotelu/pensjonacie, w pokojach 2 osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym - w hotelu/pensjonacie były zapewnione co najmniej 2 sale do przeprowadzenia szkolenia dla min. 16 osób każda - wykonawca zapewnił całodzienne wyżywienie (pierwszy dzień - obiad i kolacja, drugi dzień - śniadanie i obiad) i jedną przerwę kawową dziennie. 6. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska i organizacji pracy. b) zapewnienia odpowiednich stanowisk szkoleniowych - osobnych miejsc dla każdego uczestnika szkolenia. c) zapewnienia materiałów dydaktycznych i materiałów piśmiennych. d) zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. e) zapewnienia dojazdu z Żagania na warsztaty wyjazdowe i z powrotem (Zamawiający nie dopuszcza dojazdu uczestników publicznymi środkami komunikacji, tj. PKS, PKP, itp.). Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Funduszu Pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zapewnienie dojazdu z Żagania na warsztaty wyjazdowe i z powrotem oraz zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia na warsztatach wyjazdowych - zapewnienie odpowiednich stanowisk szkoleniowych - osobnych miejsc dla każdego uczestnika szkolenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje odpowiadające kierunkowi szkolenia, tj. zapewnienie co najmniej 1 osoby - psychologa z wykształceniem wyższym, co najmniej 1 osoby - doradcy zawodowego z wykształceniem wyższym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1. 2) Preliminarz kosztów szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 2. 3) Oświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych - zgodnie z załącznikiem nr 3. 4) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 4. 5) Program szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 7. 6) Certyfikat jakości usług (jeżeli Wykonawca posiada). [Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje, np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, atesty, itp.].
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 30
- 3 - Doświadczenie wykonawcy - 5
- 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego, 3) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - z przyczyn niezależnych od Jednostki szkolącej (po uzyskaniu pisemnej zgody Urzędu), pod warunkiem zapewnienia nowej kadry o co najmniej takim samym doświadczeniu zawodowym i posiadającej kwalifikacje zgodnie z wymaganiami SIWZ. Jednostka szkoląca zobowiązuje się: - poinformować o przyczynach skutkujących koniecznością dokonania zmiany osób - przedłożyć wykaz nowej kadry z opisem jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i zakresu zadań, które będzie realizowała przy wykonywaniu zamówienia - przedstawić oryginały zobowiązań do współpracy każdej z tych osób, jeżeli będzie polegała na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 4) zmiana miejsca przeprowadzenia szkolenia - z przyczyn niezależnych od Jednostki szkolącej (po uzyskaniu pisemnej zgody Urzędu), pod warunkiem zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z wymaganiami SIWZ. Jednostka szkoląca zobowiązuje się: - poinformować o przyczynach skutkujących koniecznością dokonania zmiany miejsca szkolenia - przedstawić oryginał zobowiązania do udostępnienia zaplecza technicznego, jeżeli będzie polegała na zasobach innego podmiotu. 5) zmiana osób / podmiotów, które zobowiązały się do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego - z przyczyn niezależnych od Jednostki szkolącej (po uzyskaniu pisemnej zgody Urzędu), pod warunkiem, że nowe osoby / podmioty zapewnią potencjał techniczny zgodnie z wymaganiami SIWZ. Jednostka szkoląca zobowiązuje się: - poinformować o przyczynach skutkujących koniecznością dokonania zmiany w tym zakresie - przedstawić oryginał zobowiązania do udostępnienia potencjału technicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Dworcowa 9
68-100 Żagań
pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w ramach projektu Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





