eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie usługi audytu obejmującego wskazane procesy informatyczne NFZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-19

POZYCJA 63945

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie usługi audytu obejmującego wskazane procesy informatyczne NFZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, do kontaktów: Zbigniew Johne - Kierownik Działu Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, fax 022 5726305, e-mail: d.brymas@nfz.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nfz.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi audytu obejmującego wskazane procesy informatyczne NFZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: Narodowy Fundusz Zdrowia - Centrala, ul. Grójecka 186, Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu audytu obejmującego wskazane procesy informatyczne w NFZ według metodologii COBIT v.4 IT Governance Institute (Agenda Międzynarodowego Stowarzyszenia Audytorów Systemów Informatycznych ISACA) i standardu zgodnego z normą BS 7799-2. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Badanie i ocenę dojrzałości procesów informatycznych (IT) realizowanych u Zamawiającego według metodologii COBIT v.4 IT Governance Institute (Agenda Międzynarodowego Stowarzyszenia Audytorów Systemów Informatycznych ISACA) i standardu zgodnego z normą BS 7799-2. Badanie należy przeprowadzić w odniesieniu do Szczegółowych Celów Kontrolnych zdefiniowanych w podanej wersji standardu COBIT. Badanie powinno być przeprowadzone w odniesieniu do wszystkich celów kontrolnych jeśli nie zaznaczono inaczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.55.00.00 - Usługi audytu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 72.81.00.00 - Usługi audytu komputerowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 111

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz - co najmniej 1 wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat /październik 2003 r. - październik 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ usługi kompleksowego audytu procesowego wg standardu COBIT, ITIL, lub standardu zgodnego z normą BS 7799-2 u klienta dysponującego transakcyjnym systemem centralnym wieloodziałowym (liczba oddziałów co najmniej 10), o wolumenie danych w bazie centralnej co najmniej 1 TB i dysponującym ośrodkiem zapasowym, oraz co najmniej jednego audytu informatycznego u innego klienta dotyczącego infrastruktury technicznej zawierającej co najmniej 30 elementów aktywnych (routery, mosty, przełączniki, ściany ogniowe), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca do wykonania zamówienia zaangażuje pracowników w następujących specjalnościach: audytora wiodącego z certyfikatem CISA stowarzyszenia ISACA. a)audytora bezpieczeństwa posiadającego certyfikat CISM stowarzyszenia ISACA lub certyfikat audytora wewnętrznego standardu zgodnego z normą BS 7799-2, b)audytora sieci LAN/WAN posiadającego certyfikat inżyniera Cisco w zakresie bezpieczeństwa (Cisco Certified Internetwork Export (CCIE) lub Cisco Certifided Security Professional CCSP)), c)pozostali audytorzy powinni wykazać się wyższym wykształceniem w zakresie informatyki i co najmniej trzema latami praktyki w zawodzie audytora. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek opisany w art.22 ust 1 pkt 1 - 3 ustawy mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek opisany w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. musi spełniać odrębnie każdy z Wykonawców. 2.Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Dokumentem takim będzie aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Zamawiający wymaga złożenia od każdego z Wykonawców informacji w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych- \Informację o osobie z Krajowego Rejestru Karnego\. Informację o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Dokumentem takim będzie aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. \ Jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów w. wym. ustawy zobowiązany jest do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy o zamówieniach publicznych - \Informację o podmiocie zbiorowym z Krajowego Rejestru Karnego. Jeżeli Wykonawca nie jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary nie składa informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 5.Dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 3) właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą być złożony przez każdego wykonawcę. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z udokumentowanymi uprawnieniami Wykonawca do wykonania zamówienia zaangażuje pracowników w następujących specjalnościach: a)audytora wiodącego z certyfikatem CISA stowarzyszenia ISACA. b)audytora bezpieczeństwa posiadającego certyfikat CISM stowarzyszenia ISACA lub certyfikat audytora wewnętrznego standardu zgodnego z normą BS 7799-2, c)audytora sieci LAN/WAN posiadającego certyfikat inżyniera Cisco w zakresie bezpieczeństwa (Cisco Certified Internetwork Export (CCIE) lub Cisco Certifided Security Professional CCSP)), d)pozostali audytorzy powinni wykazać się wyższym wykształceniem w zakresie informatyki i co najmniej trzema latami praktyki w zawodzie audytora. W celu udokumentowania posiadanych kwalifikacji podmioty przedkładają kopie certyfikatów i dyplomów ukończonych studiów wraz wypełnionymi życiorysami. 1.Wśród wskazanych audytorów przynajmniej jeden powinien wykazać się udziałem w projektach referencyjnych o których mowa w pkt. 3.4.6. (w każdym z projektów jedna osoba). 2.W wypadku utworzenia konsorcjum referencją może wykazać się dowolny członek konsorcjum pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w pkt. 1. 3.Złożenie zapewnienia o udziale wskazanych osób w projekcie lub zapewnieniu udziału osoby o identycznym profilu na wypadek braku możliwości udostępnienia wskazanej osoby do udziału w audycie 4.Podmiot realizujący zamówienie musi wykazać wszystkich podwykonawców których zamierza wykorzystać w procesie audytu. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia jest możliwa tylko za zgodą zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.01.2007, godzina 10:30, Warszawa, ul. Grójecka 186 p. 2.48.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.