eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ludwikowice Kłodzkie › usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Jugów w roku 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-19

POZYCJA 63934

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ludwikowice Kłodzkie: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Jugów w roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Jugów, do kontaktów: mgr Ewa Foja, ul. Główna 149, 57-430 Ludwikowice Kłodzkie, tel. 074 8722452, fax 074 8722279, e-mail: biuro.jugow@wroclaw.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zarządca Mienia Skarbu Państwa; Inne:gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Jugów w roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: Teren Nadleśnictwa Jugów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu zagospodarowania lasu w poszczególnych leśnictwach i na szkółce leśnej w Nadleśnictwie Jugów, podzielonych na 11 części zwanych pakietami 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis lub wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 6. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pilarek. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z podaniem ich wartości i dat wykonania. 10. Wykaz pilarzy i podmiotów gospodarczych, które będą wykonywały zamówienie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1138900 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet Nr 1Z - 360 PLN Pakiet Nr 2Z - 380 PLN Pakiet Nr 3Z - 330 PLN Pakiet Nr 4Z - 320 PLN Pakiet Nr 5Z - 260 PLN Pakiet Nr 6Z - 760 PLN Pakiet Nr 7Z - 650 PLN Pakiet Nr 8Z - 300 PLN Pakiet Nr 9Z - 680 PLN Pakiet Nr 10Z - 550 PLN Pakiet Nr 11S - 1200 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Uiszczenie należnego wadium 2. Przedożenie wymaganych dokumentów Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis lub wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 6. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową.(Wysokość środków co njmniej 4000PLN) 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia.(Uprawnienia do wykonywania prac pilarką spalinową w zakresie ścinki drzew) 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pilarek.(Minimum jedna pilarka spalinowa na 30 ha powierzchni CP bedących przedmiotem oferty) 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z podaniem ich wartości i dat wykonania. (Wymagane referencje) 10. Wykaz pilarzy i podmiotów gospodarczych, które będą wykonywały zamówienie.(Wymagane - jeden pilarz na każde 30ha powierzchni CP będacych przedmiotem oferty)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2007 godzina 09:55. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.01.2007, godzina 10:00, siedziba Nadleśnictwa Jugów, ul. Główna 149, Jugów, 57-450 Ludwikowice Kłodzkie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet 1Z - Leśnictwo Świerki. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w roku 2007 w leśnictwie Świerki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 68544 PLN (netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: ilość roboczogodzin prac ręcznych - 6851 CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet Nr 2Z - Lesnictwo Kalenica. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w roku 2007 w leśnictwie Kalenica. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 72427 PLN (netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: ilośc roboczogodzin prac recznych - 7242 CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet Nr 3Z - Leśnictwo Zdrojowisko. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w roku 2007 w leśnictwie Zdrojowisko. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 62330 PLN (netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ilość roboczogodzin prac ręcznych - 6231 CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet Nr 4Z - Leśnictwo Przygórze. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w roku 2007 w leśnictwie Przygórze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 60485 PLN (netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ilość roboczogodzin prac ręcznych - 6040 CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet Nr 5Z - Leśnictwo Nowa Wieś. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowanie lasu w roku 2007 w leśnictwie Nowa Wieś. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 49514 PLN 9netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ilość roboczogodzin prac ręcznych - 4949 CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet Nr 6Z - Leśnictwo Ścinawka. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w roku 2007 w leśnictwie Ścinawka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 147476 PLN 9netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ilośc roboczogodzin prac ręcznych - 12843 Ilość roboczogodzin prac ciagnikiem - 140 CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet Nr 7Z - Leśnictwo Bożków. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w roku 2007 w leśnictwie Bozków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 124951 PLN (netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ilośc roboczogodzin prac ręcznych - 12490 CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet Nr 8Z - Leśnictwo Czerwieńczyce. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w roku 2007 w lesnictwie Czerwieńczyce. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 56602 PLN (netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ilość roboczogodzin prac ręcznych - 5653 CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet Nr 9Z - lesnictwo Wojbórz. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w roku 2007. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 130680 PLN (netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ilość roboczogodzin prac ręcznych - 13063 CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet Nr 10Z - Lesnictwo Słupiec. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania lasu w roku 2007 w leśnictwie Słupiec. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 106213 PLN (netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ilość roboczogodzin prac ręcznych - 10620 CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet Nr 11S - Szkółka Leśna. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu zagospodarowania w roku 2007 terenu Szkółki Leśnej i zagospodarowanie wyłączonego obwodu łowieckiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 226505 PLN (netto). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ilośc roboczogodzin prac ręcznych - 18087 Ilośc roboczogodzin prac ciagnikiem rolniczym - 1166

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.