Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa sprzętu kwaterunkowego dla KWP w Gdańsku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, do kontaktów: Ewa Samulak-Augustyn, MonikA Sarach spec. Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, fax 058 3214810, e-mail: zamowienia-kwp@pomorska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pomorska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku, Ewa Samulak-Augustyn, MonikA Sarach spec. Sekcji Zamówień Publicznych, Biskupia 23, 80-875 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058-3214817,3214945, fax 058-3214810, e-mail: zamowienia-kwp@pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu kwaterunkowego dla KWP w Gdańsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : KPP Starogard Gdański ul.Zblewska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla KPP Starogard Gdański 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełnienie warunków określonych w art. 22 i 24 - Prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 i 24 Ustawy przedstawienie wykonanego wzoru - biurko uniwersalne, biurko kształcie \ L\, stolik pod komputer, fotel dyrektorski 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zgodnie z załącznikami nr 1, 2, 3 do ogłoszenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków określonych w art. 22 i 24 - Prawo zamówień publicznych, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który złożył oświadczenie oidokumenty spełnia powyższe warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz Oferty - według ZAŁĄCZNIKA Nr 1; Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela (- li ) zgodnie z wypisem z właściwego rejestru; wraz z załącznikiem kosztowym nr 1a, 1b lub 1c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 i 24 Ustawy ( ZAŁĄCZNIK Nr 2 ); przedstawienie wykonanego wzoru - biurko uniwersalne, biurko kształcie \ L\, stolik pod komputer, fotel dyrektorski
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2006 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.12.2006, godzina 10:00, Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23 80-875 Gdańsk.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa sprzetu kwaterunkowego. 1) Krótki opis: dostawa sprzetu kwaterunkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Biurka półokrągłe Szt. 5 Szt. 4 Biurka L Szt. 93 Biurka uniwersalne Szt. 18 Stoły konferencyjne (półokrągłe) Szt. 5 Szt. 4 Stoły kancelaryjne Szt. 7 Szt. 1 Stoły klubowo-kasynowe Szt. 7 Stoliki okolicznościowe Szt. 3 Stoliki pod komputer Szt. 2 Stolik okrągły Szt. 3 Regały biblioteczne otwarte Szt. 6 Regały biblioteczne Szt. 9 Regały-meblościanki Szt. 1 Krzesła obrotowe tapicerowane Szt. 124 Krzesła obrotowe - derma Szt. 3 Krzesła drewniane Szt. 70 Krzesła metalowe z pulpitem Szt. 20 Krzesła metalowe ISO tapicerowane Szt. 210 Krzesła metalowe ISO derma Szt. 6 Zestaw krzeseł 3 osobowy Szt. 5 Kanapa rozkładana Szt. 2 Fotel obrotowy - dyrektorski Szt. 14 Fotel typu Finka Szt. 6 Szafki Szt. 1 Szafki - etażerki Szt. 60 Szafki kuchenne wisząca 60 Szt. 1 Stojąca 60 1 Stojąca 80 1 Stojąca pod zlewozmywak 80 3 Wisząca 80 2 Wisząca z suszarka 80 2 Szafy ubraniowe 2 drzw. Szt. 44 Szafy kancelaryjne 2 drzw. Szt.2 Szafy ubraniowe 1 drzw. Szt.1 Szafy kancel.-ubraniowe 2 drzw. Szt.2 Szafa kartoteczna Szt.1 Ławeczki z wieszakami Szt. 4 Gabloty wiszące Szt. 3 Półki Szt. 3 Szafki na klucze ( 50 wieszaków) Szt. 7 Szafki na klucze ( 150 wieszaków) Szt. 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa sprzętu kawterunkowego. 1) Krótki opis: dostawa sprzętu kwaterunkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.70. 3) Wielkość lub zakres: Szafy metalowe duże Szt. 10 1 2 Szafy metalowe duże wzmocnione Szt. 3 Szafy metal. z 2 skarbczykami, dzielone Szt. 56 Szafy metalowe z 2 skarbczykami Szt. 14 Szafy metalowe kl.A Szt. 1 Szafy metalowe małe Szt. 1 Szafy metalowe - kasy Szt. 1 Szafy BHP z ławeczką Szt. 95 Regały archiwalne Szt. 15 Regały magazynowe Szt. 58 Wieszaki stojące Szt. 14 Szafa metalowa kl. B Szt. 2 Szafa metalowa kl. C Szt. 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa sprzętu kwaterunkowego. 1) Krótki opis: dostawa sprzętu kwaterunkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 Zabudowa gabinetu komendanta 1 2 Zabudowa gab. z-cy komendanta 1 3 Zabudowa gab. z-cy komendanta 1 4 Zabud. sekretariatu komendanta 1 5 Zabudowa sekretariatu naczelnika 4 6 Zabudowa dyżurki 1 7 Zabud. pomieszczenia of. dyżurnego 1 8 Zabudowa recepcji 1 9 Lada biurowa 1 10 Lada biurowa+ regały 1 11 Zestaw biurek 1 12 Stanowisko pracy fotografa 1 13 Aneks kuchenny 1 14 Kuchnia 1 15 Pomieszczenie socjalne 1 16 Pomieszczenie socjalne 1 17 Stoły i stoliki konferencyjne 2 Stoły i stoliki konferencyjne 2 18 Regał 1 19 Półki kartoteczne 2 20 Stolik pod ksero 5 21 Wieszak ścienny 6. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
- Dostawa mebli dla Filii nr 28 Biblioteki Kraków położonej przy ul. Komandosów 1 w Krakowie
- Zakup i dostawa regałów metalowych na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





