eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceUdzielenie dodatkowego zamówienia publicznego do udzielonego zamówienia podstawowego objętego postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, Prez. SG 213-7/2013/SB, P - 3/2013 pn. Malowanie pomieszczeń, urządzenie Punktu Obsługi Interesanta i czytelni akt w budynkach Zamiejscowych Wydziałów Sądu Rejonowego w Wadowicach z siedzibą w Suchej Beskidzkiej



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Wadowice: Udzielenie dodatkowego zamówienia publicznego do udzielonego zamówienia podstawowego objętego postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, Prez. SG 213-7/2013/SB, P - 3/2013 pn. Malowanie pomieszczeń, urządzenie Punktu Obsługi Interesanta i czytelni akt w budynkach Zamiejscowych Wydziałów Sądu Rejonowego w Wadowicach z siedzibą w Suchej Beskidzkiej
Numer ogłoszenia: 63876 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Wadowicach, ul. Żwirki i Wigury 9, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 33 875 70 40, faks 33 875 70 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie dodatkowego zamówienia publicznego do udzielonego zamówienia podstawowego objętego postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, Prez. SG 213-7/2013/SB, P - 3/2013 pn. Malowanie pomieszczeń, urządzenie Punktu Obsługi Interesanta i czytelni akt w budynkach Zamiejscowych Wydziałów Sądu Rejonowego w Wadowicach z siedzibą w Suchej Beskidzkiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zamówienia dodatkowego do udzielonego zamówienia podstawowego w uprzednio prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, nr Prez. SG 213 - 7/2013/SB, P-3/2013 pod nazwą: Malowanie pomieszczeń, urządzenie Punktu Obsługi Interesanta i czytelni akt w budynkach Zamiejscowych Wydziałów Sądu Rejonowego w Wadowicach z siedzibą w Suchej Beskidzkiej, które obejmuje wykonanie dodatkowych robót remontowych w pokoju nr 2 i pokoju nr 4 budynku głównego Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Wadowicach z siedzibą w Suchej Beskidzkiej, przy ul. Mickiewicza 11..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa Wojciech PUSTELNIK, os. Beskidzkie 9/2, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6995,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8604,53

  • Oferta z najniższą ceną: 8604,53 / Oferta z najwyższą ceną: 8604,53

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W czasie prowadzenia robót remontowych w pomieszczeniach budynku sądu, po dokonaniu robót rozbiórkowych stwierdzono konieczność wykonania prac dodatkowych określonych szczegółowo w protokołach konieczności z dni 13, 19 i 27 listopada 2013 roku. Prace te nie mogły zostać przewidziane przy wykonywaniu kosztorysu inwestorskiego bez badań niszczących które nie były wykonywane bo nie istniały przesłanki dla konieczności ich wykonania. W związku z powyższym Zamawiający na postawie art. 67 ust 1 pkt 5 ppkt b ustawy - Prawo Zamówień Publicznych udzielił dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, ponieważ wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.