eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU ZAPLECZA TECHNICZNEGO POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Gdańsk: ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU ZAPLECZA TECHNICZNEGO POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 63865 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38031 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU ZAPLECZA TECHNICZNEGO POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu w zakresie robót ogólnobudowlanych budynku Zaplecza Technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1, zmiany sposobu użytkowania parteru i adaptacja nieużytkowych pomieszczeń wyższych kondygnacji na zespół sal konferencyjnych z zapleczem. Roboty budowlane zostały podzielone na następujące elementy i obejmują: A- roboty budowlane poziomu piwnicy, B- wykonanie konstrukcji szybu windowego od parteru do dachu budynku C- klatki schodowej od parteru do 2 piętra D- sale poddasza na III kondygnacji Planowane roboty remontowe ETAP I (kondygnacja poddasza wraz z klatką schodową oraz pomieszczeniami i urządzeniami w piwnicy obsługującymi kondygnacje poddasza) obejmują między innymi: - wykonanie lokalnych zamurowań i wyburzeń w ścianach nośnych i ścianach działowych , - wykonanie nowoprojektowanych nadproży stalowych nad wykonanymi otworami w ścianach nośnych budynku, - wykonanie nowoprojektowanego szybu windowego od poziomu parteru do dachu budynku ( poziom piwnicy i parteru wykonany w 2013 roku ), - rozbiórka i wykonanie nowego stropu nad parterem i I piętrem w obrębie klatki schodowej w osiach 4-5/A-D - wzmocnienie istniejącego stropu typu Kleina nad I piętrem, - wzmocnienie istniejących belek stalowych podciągów stropu nad I piętrem w osiach B/7 -8 : C/7-8 , - wzmocnienie istniejących belek stalowych podciągów stropu nad I piętrem w osiach B/1-2, C/1-2, B/7-8, C/7-8, - zmian konstrukcji dachu , likwidacja części istniejących ram stalowych konstrukcji wsporczej więźby dachowej, jej nowoprojektowanymi ramami stalowymi , - wykonanie wymianów w konstrukcji więźby dachowej w miejsce nowoprojektowanych klap dymowych dwie sztuki , Funkcje obiektu po realizacji niniejszego etapu projektu: piwnica - pomieszczenia techniczne, tj. wentylatornii, pomieszczenia węzła cieplnego, pomieszczenia magazynowe, 2 piętro - dwie sale konferencyjne z możliwością połączenia w jedna przestrzeń wraz z zapleczem socjalnym, Podział na etapy został szczegółowo ujęty w części graficznej wszystkich opracowań projektu wykonawczego . I. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa robót stanowiąca załącznik do niniejszego opisu, na które w dniu 25.03.2013 roku została wydana decyzja pozwolenia na budowę Prezydenta Miasta Gdańska nr WUAiOZ-I-6740.295-3.2013.4-KN.51839 na wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń parteru zaplecza technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku ul. Ołowianka 1 na cele zaplecza sal konferencyjnych na terenie działek 7/1,7/2, 6/6 i 6/15 obręb 99 Gdańsk. Składa się z projektu budowlanego wykonawczego : - architektury - konstrukcji - projektu wyburzeń W zakresie komunikacji pionowej dokumentacja architektoniczno-budowlana przewiduje dźwig osobowy, 4 przystankowy . Do przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych jest również wykonanie szybu windowego. Termin wykonania ww remontowych robót budowlanych w okresie do 100 dni od daty podpisania umowy . 1.1 Oferent winien: również załączyć do składanej oferty harmonogram rzeczowo-finansowy robót, na podstawie którego będzie dokonywana płatność miesięczna wg procentowego zaawansowania robót. A- roboty budowlane poziomu piwnicy, B- wykonanie konstrukcji szybu windowego od parteru do dachu budynku C- klatki schodowej od parteru do 2 piętra D- sale poddasza na III kondygnacji Harmonogram robót będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy : 1.2 Planowane przedsięwzięcie posiada ogólną charakterystykę: - powierzchnia zabudowy 540,9 m2 - powierzchnia całkowita budynku 2099,7 m2 - powierzchnia użytkowa budynku 1630,3 m2 - budynek w rzucie prostokąta o wymiarach 12,0 x 45,0 m - maksymalna wysokość w kalenicy 14,10 m 1.3 Parametry budynku : - funkcja budynek biurowy - kategoria zagrożenia ZL III - ilość kondygnacji 3 ( w tym piwnica ) plus poddasze niskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do niniejszego opisu: 1) Dokumentacji technicznej wraz z opisem 2) Przedmiarze robót 3) Specyfikacji technicznej i wykonania i odbioru robót 1.4 Ponadto w drodze przetargu : Zakres robót obejmuje również zakup materiałów i urządzeń, transport, rozładunek własnymi siłami. W przypadku użytych nazw rozumieć je jako przykładowe - o parametrach, jakości żądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi produktami użytymi do realizacji zamówienia. Zamawiający w takim przypadku będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autorów opisu technicznego, którzy sporządzą stosowną opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Odpady winny być zagospodarowane ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz.U.nr 185 z 2010 poz.1243 ) Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody . Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od godz. 6-00 do 22-00 . Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający użytkownikowi korzystanie z obiektu w czasie prac. Na podstawie z decyzji pozwolenia na budowę nr WUAiOZ-I-6740.295-3.2013.4-KN.51839 Wykonawca na własny koszt powołuje kierownika budowy, kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w odpowiednie specjalności, którzy winien posiadać aktualne uprawnienia budowlane do prowadzenia tego typu przedmiotu zamówienia. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane będą zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załącznik do niniejszego opisu. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przez Zamawiającego podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu windy osobowej obsługującej poziom piwnicy, parteru, I piętra i poddasza . II. Wymagania stawiane Wykonawcy : A) Wymagania przedmiotowe : 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązań zapisanych w umowie, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru, 4. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych, 6. Wykonania niezbędnych prób i rozruchu, badań i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, B) Wymagania organizacyjne: 1. Wykonawca zapewni nadzór techniczny, kierownika budowy i kierowników robót w wymaganych specjalnościach, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny, koordynacje działań wszystkich etapów technologicznych, zabezpiecza placu budowy, oznakuje i zabezpieczy teren budowy, usuwać będzie na bieżąco ewentualne awarie powstałe w okresie prowadzenia budowy. C) Wymagania dotyczące gwarancji : 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres 36 - miesięcy , licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń , 2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, 3. Okres gwarancji na urządzenia musi odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, 4.Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego. Cena złożonej oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji zamówienia, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, w tym regulacji, badania, odbioru oraz niezbędnej . D ) Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy: Wraz z oferta Wykonawca dostarczy: - wykaz robót budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Co najmniej trzy przykłady. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Kierownik Budowy Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej trzech przedsięwzięć budowlanych polegającego na budowie, rozbudowie , remoncie obiektu zabytkowego - sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Inne wymagania : - wykaz posiadanego aktualnie niezbędnego sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia, - załączenie kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego przedmiaru, Załączniki: 1. Projekt budowlany wykonawczy : - architektura - konstrukcja - projekt wyburzeń 2. Rysunki szczegółowe: - Strefa pożarowa - Rzuty, przekroje konstrukcji - Zagospodarowanie terenu - Elewacje - Stolarka drzwiowa - Balustrady - Czerpnie i wyrzutnie - Nadproża - Szkło w balustradach - Rzuty montażowe - Rama stalowa - Szyb widny 3. Opis do projektu konstrukcji 4. Przedmiar Nr 1 architektura 5. Przedmiar Nr 2 konstrukcja 6. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Architektura 7. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Konstrukcja Uwaga! W sytuacji gdy pewien zakres robót przewidziany w projekcie został pominięty w przedmiarze (np. poprzez wskazanie mniejszej ilości m2) lub został ujęty w przedmiarze w mniejszym zakresie, to bezwzględne pierwszeństwo przyznaje się projektowi. Wykonawca jest wówczas zobowiązany do realizacji całego zakresu robót wskazanego w projekcie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Blacharsko - Dekarski i Izolacji Termicznej Zbigniew Rudziński, ul. Wagnera 13, 80-167 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 628485,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 330631,75

  • Oferta z najniższą ceną: 330631,75 / Oferta z najwyższą ceną: 511286,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.