eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługi szkoleniowe - wizyty studyjne, realizowane w ramach Projektu pt.NEW. Zwiększenie konkurencyjności studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego na rynku pracy przez rozwój ich kompetencji zawodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Katowice: Usługi szkoleniowe - wizyty studyjne, realizowane w ramach Projektu pt.: NEW. Zwiększenie konkurencyjności studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego na rynku pracy przez rozwój ich kompetencji zawodowych
Numer ogłoszenia: 63805 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe - wizyty studyjne, realizowane w ramach Projektu pt.: NEW. Zwiększenie konkurencyjności studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego na rynku pracy przez rozwój ich kompetencji zawodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe - wizyty studyjne, realizowane w ramach projektu pt.: NEW. Zwiększenie konkurencyjności studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego na rynku pracy przez rozwój ich kompetencji zawodowych.
2) Wymagania Zamawiającego:
a) Zajęcia będą przeprowadzone zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wizyt studyjnych.
b) Godziny zajęć dostosowane będą do planu zajęć studentów.
c) Wszystkie wizyty powinny odbywać się w przedziale godzinowym pomiędzy 8:00-21:00 od poniedziałku do niedzieli.
d) Zamawiający przewiduje, że 1 wizyta studyjna dla 1 grupy zostanie zrealizowana w ciągu 1 dnia;
e) Wizyty studyjne będą przeprowadzane w grupach:
- Wizyta studyjna: Park Naukowo Technologiczny - 2 grupy, z których każda liczyć będzie maksymalnie 15 osób;
- Wizyta studyjna: Laboratorium Akredytowane - 2 grupy z których każda liczyć maksymalnie 15 osób.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, będący integralną część SIWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie następujących części zamówienia:
Część A: Wizyta studyjne: Park Naukowo-Technologiczny -8 godzin zegarowych (60 min.)/1 grupa, Razem 2 grupy = 16 godzin; max 15 osób w 1 grupie
Część B: Wizyta studyjna: Laboratorium akredytowane - 6 godzin zegarowych (60 min.)/ 1 grupa; Razem 2 grupy = 12 godzin; max 15 osób w 1 grupie;
5) Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części):
- Grupa pierwsza: do dnia 15.07.2016 r.
- Grupa druga: listopad 2016 r.
6) Miejsce realizacji usługi.
Miejsce/-a wskazane przez Wykonawcę w ofercie, spełniające wymagania Zamawiającego określone poniżej.
W celu prawidłowego wykonania usługi Wykonawca winien zapewnić: w zakresie części A:
a) budynek wybudowany w standardzie budynku pasywnego (ilekroć w dokumentacji niniejszego postępowania jest mowa o budynku pasywnym, należy przez to rozumieć budynek, którego zapotrzebowanie na energię do ogrzewania jest niższe niż 15 kWh/m2/rok), w którym będzie prowadził zajęcia, wyposażony w co najmniej 1 instalację pozyskującą energię ze źródeł odnawialnych oraz system automatyki budynkowej pozwalający na monitorowanie pracy instalacji budynku (w tym instalacji wykorzystującej OZE) oraz archiwizację danych, zlokalizowany w promieniu do 110 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice (Rektorat);
b) laboratorium oraz aparaturę badawczo-pomiarową do testowania urządzeń wykorzystujących OZE oraz laboratorium do diagnostyki właściwości cieplnych budynków i badania klimatu wewnątrz pomieszczeń, celem prowadzenia w nich zajęć teoretyczno-praktycznych, zlokalizowane w promieniu do 110 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice (Rektorat).
W zakresie części B:
a) Zapewnić laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji lub inną równoważną jednostkę akredytującą, w zakresie spełniania wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025 oraz aparaturę naukowo-badawczą, celem prowadzenia w nich zajęć teoretyczno-praktycznych, zlokalizowane w promieniu do 110 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice (Rektorat). Laboratorium winno posiadać:
- Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego wystawiony przez PCA lub inną równoważną jednostkę akredytującą, w zakresie spełnienia wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025, co najmniej od 3 lat,
- zakres akredytacji dla badań mikrobiologicznych i/lub dla badań biologicznych i biochemicznych i/lub dla badań fizykochemicznych, związanych z ochroną środowiska i/lub dla badań kosmetyków i chemii gospodarczej i/lub dla badań środków spożywczych,
- akredytację co najmniej 20 metod badawczych.
Uwaga! Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówek od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowej http://www.odleglosci.info/.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zasobami kadrowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. : w zakresie części A (Wizyta studyjna: Park Naukowo-Technologiczny):
      1) co najmniej jedną osobą, która łącznie spełnia poniższe wymagania:
      a) posiada co najmniej stopień naukowy doktora lub wyższy naukowy w dziedzinie nauk o ziemi (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011r w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych, Dz. U. Nr 179 poz. 1065 z późn. zm.) oraz
      b) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w monitorowaniu pracy budynku pasywnego lub energooszczędnego;
      2) co najmniej dwoma osobami, z których każda: posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z instalacjami wykorzystującymi OZE
      (Uwaga! wśród osób wskazanych w ppkt 2) powyżej może znaleźć się osoba, o której mowa w ppkt 1) powyżej o ile posiada takie doświadczenie)
      w zakresie części B (Wizyta studyjna: Laboratorium akredytowane):
      co najmniej jedną osobą, która łącznie spełnia poniższe wymagania:
      a) posiada co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie z dziedziny nauk biologicznych i/lub chemicznych (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych, Dz. U. Nr 179 poz. 1065 z późn. zm.), oraz
      b) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w laboratorium akredytowanym przez PCA lub inną równoważną jednostkę akredytującą, posiadającym:
      - certyfikat akredytacji laboratorium badawczego w zakresie spełnienia wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025 co najmniej od 3 lat,
      - zakres akredytacji dla badań mikrobiologicznych i/lub dla badań biologicznych i biochemicznych i/lub dla badań fizykochemicznych związanych z ochroną środowiska i/lub dla badań kosmetyków i chemii gospodarczej i/lub dla badań środków spożywczych,
      Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę w zakresie więcej niż jednej części postępowania Wykonawca może wskazać w tych częściach - te same osoby - pod warunkiem, że będą ona spełniały określone dla tych części wymagania.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
      Ocenę spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający przeprowadzi w oparciu o następujące dokumenty i oświadczenia, t. j.:
      a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1B do SIWZ), oraz
      b) wykaz osób (przykładowy formularz wykazu usług do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 1E do SIWZ)
      - o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) i 2) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) w zakresie części A: Oświadczenie Wykonawcy, iż w celu realizacji zajęć zapewni budynek wybudowany w standardzie budynku pasywnego, w rozumieniu SIWZ, w którym prowadzone będą zajęcia, wyposażony w co najmniej 1 instalację pozyskującą energię ze źródeł odnawialnych oraz system automatyki budynkowej pozwalający na monitorowanie pracy instalacji budynku (w tym instalacji wykorzystującej OZE) oraz archiwizację danych, zlokalizowany (z podaniem dokładnego adresu) w promieniu (odległość w linii prostej) do 110 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice (Rektorat).
    Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia zgodnie z ust. 12 pkt 1) Formularza oferty
    UWAGA: Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówki od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowej http://www.odleglosci.info/.
    2) w zakresie części A: Oświadczenie Wykonawcy, iż w celu realizacji zajęć zapewni: laboratorium oraz aparaturę badawczo-pomiarową do testowania urządzeń wykorzystujących OZE oraz laboratorium do diagnostyki właściwości cieplnych budynków i badania klimatu wewnątrz pomieszczeń, celem prowadzenia w nich zajęć teoretyczno-praktycznych, zlokalizowane (z podaniem dokładnego adresu) w promieniu (odległość w linii prostej) do 110 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice (Rektorat).
    Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia zgodnie z ust. 12 pkt 2) Formularza oferty
    UWAGA: Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówki od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowej http://www.odleglosci.info/.
    3) w zakresie części A: Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje danymi z co najmniej rocznego monitoringu pracy instalacji stanowiących wyposażenie budynku pasywnego (co najmniej instalacja grzewczo-chłodząca, wentylacja) oraz instalacji pozyskujących energię z OZE.
    Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia zgodnie z ust. 13 Formularza oferty;
    4) w zakresie części B: Oświadczenie Wykonawcy, iż w celu realizacji zajęć zapewni laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji lub inną równoważną jednostkę akredytującą w zakresie spełniania wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025 oraz aparaturę naukowo-badawczą, celem prowadzenia w nich zajęć teoretyczno-praktycznych, zlokalizowane (z podaniem dokładnego adresu) w promieniu (odległość w linii prostej) do 110 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice (Rektorat).
    UWAGA: Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówki od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowej http://www.odleglosci.info/.
    Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia zgodnie z ust. 12 Formularza oferty;
    5) w zakresie części B: Oświadczenie Wykonawcy, iż laboratorium, w którym prowadzone będą zajęcia posiada:
    a) certyfikat akredytacji laboratorium badawczego wystawiony przez PCA lub inną równoważną jednostkę akredytującą, w zakresie spełnienia wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025 co najmniej od 3 lat,
    b) zakres akredytacji dla badań mikrobiologicznych i/lub dla badań biologicznych i biochemicznych i/lub dla badań fizykochemicznych związanych z ochroną środowiska i/lub dla badań kosmetyków i chemii gospodarczej i/lub dla badań środków spożywczych,
    c) akredytację co najmniej 20 metod badawczych.
    Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia zgodnie z ust. 13 Formularza oferty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Zatrudnienie osób niepełnosprawnych - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku:
1) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy,
2) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3) konieczności zmiany miejsca świadczenia usługi, z zastrzeżeniem, iż proponowane miejsce będzie spełniało wymagania określone w dokumentacji postępowania nr DZP.381.17.2016.UG,
4) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej kwalifikacji wymaganych od osób uczestniczących w wykonywaniu usługi, określonych w dokumentacji postępowania DZP.381.17.2016.UG, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności (z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie może prowadzić do zmiany Wykonawcy),
5) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
6) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 11 wzoru umowy, z zastrzeżeniem postanowień §1 ust. 12 wzoru umowy (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców),
7) w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron,
8) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty z podatkiem VAT, o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy,
9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie Projektu w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski w Katowicach
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
pok. 69 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Śląski w Katowicach
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
pok. 69 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Niniejsze postępowanie jest współfinansowane z Projektu: NEW. Zwiększenie konkurencyjności studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego na rynku pracy przez rozwój ich kompetencji zawodowych, współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym, nr wniosku POWR.03.01.00-00-K340/15.
2) Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2a ustawy Pzp (przesłanka wykluczenia Wykonawcy została opisana szczegółowo w załączniku nr 1C do SIWZ)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.