Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Ostrów Wielkopolski: przetarg nieograniczony na dostawy środków dezynfekcyjnych i myjących
Numer ogłoszenia: 63779 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5951118, faks 062 7362909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawy środków dezynfekcyjnych i myjących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych i myjących dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i obejmuje następujące części (pakiety): Pakiet nr 1 - Preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni. Pakiet nr 2 - Preparaty do dezynfekcji endoskopów. Pakiet nr 3 - Preparaty do dezynfekcji inkubatorów. Pakiet nr 4 - Preparaty do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Pakiet nr 5 - Preparaty do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk w jednorazowym opakowaniu. Pakiet nr 6 - Preparaty do dezynfekcji ran, błon śluzowych i skóry. Pakiet nr 7 - Preparaty do odkażania skóry przed iniekcjami, Pakiet nr 8 - Preparat do mycia ciała, Pakiet nr 9 - Preparaty do mycia utensyliów szpitalnych, Pakiet nr 10 - Preparaty dezynfekcyjne i myjące do Kuchni Szpitalnej, Pakiet nr 11 - Preparaty dezynfekcyjne i myjące do Centralnej Sterylizacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia oraz określił wymagania w tym zakresie w załączniku do siwz nr 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Formularz załącznika należy wypełnić zgodnie z opisem, podpisać i złożyć wraz z ofertą. 2.Zamawiający wymaga, by wyroby lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia były wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z póź. zm.). 3.Zamawiający wymaga, by wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia były wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. 2004.93.896. z póź. zm.). 4.W celu potwierdzenia wymogu opisanego w pkt. XII ppkt 2 i 3 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą stosownego oświadczenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Formularz załącznika należy, podpisać i złożyć wraz z ofertą. 5.Do oferty należy dołączyć karty charakterystyki zaoferowanych preparatów oraz ulotki informacyjne o zaoferowanych środkach dezynfekcyjnych potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego określone w załączniku nr 2. 6.Na podstawie dokumentów określonych w pkt XII SIWZ zamawiający dokona oceny spełniania przez przedmiot zamówienia wymagań określonych w siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Limanowskiego 20/22
63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Limanowskiego 20/22 63-400 Ostrów Wielkopolski sekretariat - pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różnego rodzaju preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni. Zamówienie obejmuje 2 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Preparaty do dezynfekcji endoskopów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różnego rodzaju preparaty do dezynfekcji endoskopów. Zamówienie obejmuje 2 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Preparaty do dezynfekcji inkubatorów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest preparat do dezynfekcji inkubatorów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Preparaty do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różnego rodzaju preparaty do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Zamówienie obejmuje 2 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Preparaty do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk w jednorazowym opakowaniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje różnego rodzaju preparaty do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk w jednorazowym opakowaniu. Zamówienie obejmuje 2 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Preparaty do dezynfekcji ran, błon śluzowych i skóry..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różnego rodzaju preparaty do dezynfekcji ran, błon śluzowych i skóry. Zamówienie obejmuje 2 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.31.60.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Preparaty do odkażania skóry przed iniekcjami..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są preparaty do odkażania skóry przed iniekcjami. Zamówienie obejmuje 2 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Preparat do mycia ciała,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest preparat do mycia ciała. Zamówienie obejmuje 1 pozycję asortymentową..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Preparaty do mycia utensyliów szpitalnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są preparaty do mycia utensyliów szpitalnych. Zamówienie obejmuje 2 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Preparaty dezynfekcyjne i myjące do Kuchni Szpitalnej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różnego rodzaju preparaty dezynfekcyjne i myjące do Kuchni Szpitalnej. Zamówienie obejmuje 12 pozycji asortymentowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Preparaty dezynfekcyjne i myjące do Centralnej Sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różnego rodzaju preparaty dezynfekcyjne i myjące do Centralnej Sterylizacji. Zamówienie obejmuje 8 pozycji asortymentowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa ulicy Wysokiej w Ostrowie Wielkopolskim (odcinek od posesji nr 27 do ul. Krętej)
- Usługa utrzymania czystości w hali 3mk Arena Ostrów oraz terenu przyległego
- Przebudowa drogi nr 5310P w miejscowości Biskupice Ołoboczne na odc. dł. ok. 500m
- Wykonanie remontów i napraw, nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych, brukowcowych w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wlkp.
- Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
- Remont posadzki w budynku E w CKZ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ BŁON ŚLUZOWYCH W P. I ORAZ PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH ORGANICZNIE W P. II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZOZ W DĘBICY
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i kosmetyków do Działu Farmacji Szpitalnej.
- Dostawa preparatów do mycia w myjniach oraz środków do dezynfekcji
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH W OKRESIE 12 MIESIĘCY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.