eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków oraz żarówek samochodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Warszawa: dostawa materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków oraz żarówek samochodowych
Numer ogłoszenia: 63774 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5644 , ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 687 75 50, faks 22 687 85 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków oraz żarówek samochodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków samochodowych oraz żarówek samochodowych. - Szampon myjąco-woskujący o parametrach nie gorszych niż K2 Perfect EXPRESS PLUS op. 1L - Litr. 350 - Szampon samochodowy do myjek ręcznych i automatycznych o właściwościach nie gorszych niż SUNNYCAR PROFESSIONAL Auto Shampoo opakowanie 5L- Litr.350 - Płyn do spryskiwaczy zapachowy letni op. 5 L - Litr.2000 Płyn do spryskiwaczy zimowy zapachowy o temp. -22oC op. 5L - Litr. 2400 Płyn do mycia szyb op. 0,5L- Op.500 Preparat przeciw parowaniu szyb o parametrach nie gorszych niż K2 FOX opak. 200ml- Op.100 Preparat do czyszczenia elementów plastikowych i deski rozdzielczej typu PLAK -spray op. 600ml - Op.250 Odmrażacz do szyb w pojemniku pod ciśnieniem z rozpylaczem o parametrach nie gorszych niż Mors Autoland op. 600ml - Op.240 Odmrażacz do szyb z rozpylaczem (atomizer) o parametrach nie gorszych niż K2 Alaska op. 700ml- Op.100 Odmrażacz do zamków - spray op 50 ml- Op.100 Zapach zawieszka - typu choinka zapachowa- Szt.250 Zapach typu -DEO SMILE lub podobny do K2 CARAT- Szt.200 Odświeżacz powietrza głośnik z wkładem Zapach samochodowy- Szt. 200 Środek czyszczący do mycia elementów silnika - spray op. 500ml - Op. 100 Wosk na mokro do karoserii w atomizerze o parametrach nie gorszych niż preparat typu SPIDWAX K2 op. 700ML- Op150 Preparat do czyszczenia aluminium typu FORLEGA op 750ml- Op.50 Silikon do konserwacji uszczelek samochodowych- Op. 100 Preparat typu - WD-40 op 200ml- Szt. 150 Odrdzewiacz penetrujący w sprey op 200ml lub 400 m l- Szt.100 Gąbka do mycia samochodów ciężarowych (duża)- Szt. 150 Gąbka pokryta syntetyczną irchą ok. 12x8 x 4- Szt.100 Gąbka pokryta naturalną irchą - ok. 12x8 x 4 -Szt.100 Płyny do mycia opon i felg typu K2 FELIX op. 700ml - Op.50 Środek antykorozyjny Elektrosol - Szt. 100 Szczotka do zmiatania ręczna tzw. Zmiotka- Szt. 120 Szczotka do mycia sam. (duże włosie) - Szt.50 Szczotka zmiotka ze skrobakiem do szyb nakładanym- Szt.80 Szczotka do mycia sam. z uchwytem teleskopowym (dł. 1,8m do 2,8m ) z podłączeniem wody- Szt.50 Skrobaczka do szyb do sam. osobowych mała - Szt.50 Ściągaczka do wody TOP DRY -Szt.100 Opaska kablowa zaciskająca do wiązek kablowych z PCV 3,6x140 op. 100 szt. Białe- Szt.1700 Opaska kablowa zaciskająca do wiązek kablowych z PCV 2,6x200 op. 100 szt. Białe- Szt.1600 Opaska kablowa zaciskająca do wiązek kablowych z PCV 3,6x370 op. 100 szt. Białe-Szt.1900 Żarówka dwuśw. 12V 21/5W kulka BAY15D-Szt. 50 Żarówka 12V 21W kulka Ba15s-Szt.20 Żarówka 12V 21W pomarańczowa Ba15s - Szt.20 Żarówka jednośw. 12V 5W Ba15s - Szt.30 Żarówka 12V 5W do tablicy rejestracyjnej (całoszklana) W5W W2,1 - Szt.40 Żarówka 12V 55W H7 Px26d - Szt.150.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.15.00 - Samochodowe środki czyszczące 31.53.11.00 - Żarówki oświetleniowe .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia - bez cen.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisywania oferty (dokumentów, oświadczeń itd.) przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo dla zachowania ważności złożonej oferty winno być dołączone do oferty. Z treści złożonej oferty powinno wynikać wprost, iż osoba podpisującą ofertę (dokumenty) jest do tego prawnie umocowana.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl/

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.przetargi.jw5644.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Informacje o obowiązkowej rejestracji na platformie licytacyjnej. Dotyczy wykonawców nie zarejestrowanych na platformie licytacyjnej. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie osoby zarejestrowane w systemie. Obowiązek rejestracji obejmuje zarówno zamawiających, jak i wykonawców przy czym: wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z ww. wnioskiem winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie. Wszelkie informacje podawane w toku rejestracji można w każdej chwili zmienić, korzystając ze znajdującej się po lewej stronie ekranu zakładki ustawienia konta. System nie pozwala na zarejestrowanie się jednocześnie zarówno jako zamawiający, jak i wykonawca, w ramach jednego konta. W przypadku konieczności zmiany statusu podmiotu zarejestrowanego, prosimy o dokonanie ponownej rejestracji z odmiennie zaznaczonym polem rola. Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, że oznaczenie wpisane w polu LOGIN musi być unikatowe. W przypadku wpisania przez Państwa LOGINU już wcześniej zarejestrowanego w systemie, zostaniecie Państwo poinformowani o tym fakcie i poproszeni o wprowadzenie innego oznaczenia. Wszystkie pozostałe pola, w tym hasło i e-mail mogą powtarzać się w systemie. Po wpisaniu wszystkich danych należy nacisnąć przycisk zarejestruj. Spowoduje to wygenerowanie wiadomości e-mail, która zostanie przesłana na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail. W celu zakończenia procesu rejestracji, należy nacisnąć na podany w wiadomości link aktywacyjny. Licytacja będzie prowadzona na bazie platformy UZP pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl.

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w warunkach licytacji. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 15 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego JW5644, ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa (budynek nr 78 pokój nr 8 - kancelaria jawna).

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 05.03.2013 o godzinie 10:00 Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta. Licytacja zostanie automatycznie zamknięta po upływie czasu przewidzianego dla niej.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

zamawiający nie wymaga wniesienia

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Tytułem realizacji niniejszej umowy po realizacji dostawy przedmiotu zamówienia WYKONAWCY przysługuje wynagrodzenie w kwocie złotych brutto, (słownie złotych brutto). Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 przekazywane będzie na rachunek bankowy WYKONAWCY na podstawie faktury VAT wystawionej po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz przyjęciu go bez uwag przez przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO, w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez ZAMAWIAJĄCEGO faktury VAT. Zamawiający zapłaci za towar fizycznie dostarczony. WYKONAWCA zobowiązuje się do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1, w razie opóźnienia w wykonaniu umowy, powstałej na skutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, bądź jej niewykonania przez Wykonawcę w całości jak i w części oraz niezachowania przez Wykonawcę terminu o którym mowa w § 3 ust. 1. Przekroczenie przez Wykonawcę terminu, o którym mowa w § 3 ust. 2 o 5 dni powoduje rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym i uprawnia Zamawiającego do domagania się (poza karami umownymi) odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego. Kwota kar umownych będzie w szczególności potrącona z kwoty faktury należnej WYKONAWCY, zgodnie z art. 498, 499 Kodeksu Cywilnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.