Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Gdańsk: Świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 63745 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, fax 0-58 32-66-112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja i naprawa kserokopiarek z podziałem na trzy zadania: Zadanie 1 - Canon - 31 sztuk,Toshiba - 23 sztuki, Sharp - 21 sztuk, Nashuatec - 2 sztuki, Gestetner CS 225 - 1 sztuka; Zadanie 2 - Minolta - 31 sztuk; Zadanie 3 - Toschiba - 8 sztuk, Sharp - 3 sztuki, Canon - 5 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług objętych zamówieniem tj.: należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług lub usługę polegającą na konserwacji lub/i naprawie sprzętu biurowego, w tym kserokopiarek, o wartości brutto nie mniejszej niż: Zadanie 1: 100 000,00 zł Zadanie 2: 70 000,00 zł Zadanie 3: 30 000,00 zł W przypadku usług wykonywanych i niezakończonych do daty wszczęcia niniejszego postępowania: 1) wykonawca zobowiązany jest wykazać wartość usługi wykonanej do daty wszczęcia niniejszego postępowania oraz 2) wartość usługi wykonanej do daty wszczęcia niniejszego postępowania musi potwierdzać spełnienie ww. warunku. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca winien jest spełnić warunek w stosunku do tych zadań łącznie, tj. wykazać wykonanie lub wykonywanie usługi lub usług o wartości stanowiącej sumę wartości wskazanych powyzej odpowiednio do zadań, na które jest składana oferta, np. Zadanie 1 i 2 - 170 000, 00 itd. 2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.2 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie, wyszczególnionych w pkt 6.0 SIWZ. 3.3 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne było by unieważnienie postępowania. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3.4 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 3.5 Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku wskazanego w pkt. II.2 ppkt 1 sporządzony wg zał. nr 4 do SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, iż usługa wskazana w wykazie sporządzonym wg zał. nr 4 do SIWZ została wykonana należycie tj. referencje. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 musi być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 - 4 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3 W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2. 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1: 1) ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0
- 2. Cena za konserwację - 55
- 3. Cena za naprawę - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalnyw Gdańsku, Dział Zamówień Publicznych, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, pok. 218.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:45, miejsce: ppup Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul.Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, pok. 208 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca naprawa i konserwacja kserokopiarek : Canon - 31 sztuk, Toshiba - 23 sztuki, Sharp - 21 sztuk, Nashuatec - 2 sztuki, Gestetner CS 225 - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0
- 2. Cena za konserwację - 55
- 3. Cena za naprawę - 45
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca naprawa i konserwacja kserokopiarek Minolta - 31 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0
- 2. Cena za konserwację - 55
- 3. Cena za naprawę - 45
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usłyg konserwacji i naprawy kserokopiarek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca naprawa i konserwacja kserokopiarek: Toschiba - 8 sztuk, Sharp - 3 sztuki, Canon - 5 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0
- 2. Cena za konserwację - 55
- 3. Cena za naprawę - 45
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa usług wsparcia technicznego, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Kompleksowa obsługa serwisowo- eksploatacyjna dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i risografu, udostępnienie drukarek i kserokopiarek oraz oprogramowania (...)
- Usługi konserwacji i napraw stacji roboczych, laptopów, monitorów, drukarek, zasilaczy awaryjnych, telefaksów, skanerów, ploterów, urządzeń VoIP/VTC, urządzeń sieciowych oraz innych urządzeń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





