eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa licencji oprogramowania antywirusowego



Ogłoszenie z dnia 2005-11-30

POZYCJA 63703

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa licencji oprogramowania antywirusowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, Departament do Spraw Informatyzacji Resortu, do kontaktów: Barbara Szwed, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694-32-85, 6945272, fax 0-22 694-52-68, e-mail: wzp@mofnet.gov.pl, www.mf.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa licencji oprogramowania antywirusowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:1. udzielenie licencji lub sublicencji dla 15.000 użytkowników na oprogramowanie Symantec AntiVirus Enterprise Edition + Symantec Event Manager for AntiVirus w skład którego wchodzą:1) Symantec AntiVirus Corporate Edition - oprogramowanie zapewniające ochronę dla serwerów plików i stacji roboczych pracujących z systemami MS Windows 95/98/Me/NT4.0/2000/XP/2003,2) Symantec Mail Security for Microsoft Exchange - oprogramowanie zapewniające ochronę dla serwerów pracy grupowej i poczty w systemie Microsoft Exchange,3) Symantec AntiVirus for SMTP Gateways - oprogramowanie zapewniające ochronę dla serwerów pocztowych SMTP,4) Symantec Web Security - oprogramowanie zapewniające ochronę bramek dostępowych do internetu,5) Symantec Event Manager for AntiVirus - oprogramowanie zapewniające integrację z istniejącą architekturą raportowania SESA (Symantec Enterprise Security Architecture),lub równoważne oprogramowanie kompatybilne z istniejącą strukturą zarządzania - opartą o SSC (Symantec System Center) oraz raportowania - opartą o system SESA (Symantec Enterprise Security Architecture). Zamawiający dysponuje licencją dla 35.000 użytkowników na ww. oprogramowanie. Szczegółowy opis sposobu udzielenia licencji oraz świadczenia asysty określony jest w załączniku B - wzór umowy.2. Świadczenie 12-miesięcznego wsparcia technicznego do oprogramowania wskazanego w ust. 1, zapewniającego m.in. elektroniczną subskrybcję szczepionek antywirusowych oraz otrzymywanie aktualizacji posiadanego oprogramowania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ministerstwo Finansów RP. Kod NUTS: PL076. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. udzielenie licencji lub sublicencji dla 15.000 użytkowników na oprogramowanie Symantec AntiVirus Enterprise Edition + Symantec Event Manager for AntiVirus lub równoważne oprogramowanie kompatybilne z istniejącą strukturą zarządzania 2. Świadczenie 12-miesięcznego wsparcia technicznego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 22 500,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, wg wartości nominalnej przedmiotu zamówienia. Zapłata będzie dokonana przez Zamawiającego, bez zaliczek, przelewem bankowym na rachunek bankowy Wykonawcy wskazane na fakturze, w ciągu 14 dni od dostarczenia faktury i kodu klienta. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu może wziąć udział wykonawca, który: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; posiada autoryzację właściciela programu do odsprzedaży/udzielenia licencji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych. 7. Zaświadczenie (autoryzacje) od producenta oprogramowania lub jego prawnego przedstawiciela na terenie Polski o prawie do odsprzedaży licencji na oprogramowanie antywirusowe na terenie Polski. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W zależności od wyboru Wykonawcy informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MF/R/B/05/234/DI. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.01.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: opłata nie będzie pobierana. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: bez ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.01.2006, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego pok. 3163.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.