eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Remont dróg powiatowychCZĘŚĆ 1. Droga Nr 0390 T Wyszyna Fałkowska - Kołoniec - Maleniec na odcinku od km 6+278 do km 6+578 na długości 300 mb. CZĘŚĆ 2. Droga Nr 0413 T Młotkowice - Cis - Zychy - Podlesie na odcinku od km 0+400 do km 1+400 na długości 1000

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Końskie: Remont dróg powiatowych: CZĘŚĆ 1. Droga Nr 0390 T Wyszyna Fałkowska - Kołoniec - Maleniec na odcinku od km 6+278 do km 6+578 na długości 300 mb. CZĘŚĆ 2. Droga Nr 0413 T Młotkowice - Cis - Zychy - Podlesie na odcinku od km 0+400 do km 1+400 na długości 1000 mb. CZĘŚĆ 3. Droga Nr 0433 T Giełzów - Bernów - Kurzacze - (Przysucha) na odcinku od km 7+755 do km 7+985 na długości 230 mb.
Numer ogłoszenia: 63654 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, fax 0-41 372 83 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych: CZĘŚĆ 1. Droga Nr 0390 T Wyszyna Fałkowska - Kołoniec - Maleniec na odcinku od km 6+278 do km 6+578 na długości 300 mb. CZĘŚĆ 2. Droga Nr 0413 T Młotkowice - Cis - Zychy - Podlesie na odcinku od km 0+400 do km 1+400 na długości 1000 mb. CZĘŚĆ 3. Droga Nr 0433 T Giełzów - Bernów - Kurzacze - (Przysucha) na odcinku od km 7+755 do km 7+985 na długości 230 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie remontów dróg powiatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka i Gowarczów. Zamówienie podzielono na trzy części (każdy odcinek drogi stanowi odrębną część). Remonty poszczególnych odcinków dróg /części/ wykonane będą w oparciu o przedmiary robót do wykonania sporządzone przez zamawiającego. A)Odcinki dróg na terenie Gminy Ruda Maleniecka: CZĘŚĆ 1. Droga Nr 0390 T Wyszyna Fałkowska - Kołoniec - Maleniec na odcinku od km 6+278 do km 6+578 na długości 300 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wykonanie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej na istniejącej nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej przy średniej ilości wbudowanej masy 50 kg na m2 - do wbudowania 77 Mg masy. 2.Wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-1 na powierzchni 1528 m2. 3.Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 mm. Średnia grubość warstwy uzupełnienia - 4 cm. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 600 m2. CZĘŚĆ 2. Droga Nr 0413 T Młotkowice - Cis - Zychy - Podlesie na odcinku od km 0+400 do km 1+400 na długości 1000 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym frakcji 0 do 63 mm stabilizowanym mechanicznie - grubość warstwy 15 cm - na powierzchni 5100 m2. 2.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-1 na powierzchni 5000 m2. 3.Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 mm. Średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 20 cm. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 2000 m2. B)Odcinek drogi na terenie Gminy Gowarczów: CZĘŚĆ 3. Droga Nr 0433 T Giełzów - Bernów - Kurzacze - (Przysucha) na odcinku od km 7+755 do km 7+985 na długości 230 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wykonanie koryta w gruncie III-IV kat. średniej głębokości 10 cm z przemieszczeniem ziemi na pobocze z późniejszym rozplantowaniem i zagęszczeniem - do wykonania koryto na powierzchni 1173 m2. 2.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 18 cm z tłucznia frakcji 31,5 do 63 mm - na powierzchni 1173 m2. 3.Wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa łamanego frakcji 0 do 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - na powierzchni 1173 m2. 4.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-1 na powierzchni 1150 m2. 2.Wymagania dotyczące zasad wykonania i odbioru robót przewidzianych do wykonania, Zamawiający określił w załączonych do SIWZ szczegółowych specyfikacjach technicznych D-04.01.01, D-04.04.02, D-04.04.04, D-05.03.05 i D-06.03.02. 3.Roboty objęte zamówieniem w całości sfinansowane będą przez Zamawiającego. 4.Zamawiający dokonując podziału zamówienia na części dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną bądź wszystkie części zamówienia. Wykonawca w składanej ofercie zobowiązany jest wykazać jaki rodzaj i zakres robót zamierza wykonać przy udziale podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podzlecenia podwykonawcy wykonania nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej. 5.Wykonawca robót zobowiązany będzie do: -protokolarnego przejęcia odcinka (odcinków) drogi, na której realizował będzie roboty, -bezpiecznego prowadzenia robót - wymagania określone w załączniku do SIWZ - Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym, -realizowania robót zgodnie z założoną technologią, -stosowanie materiałów spełniających wymagania jakościowe określone w szczegółowych specyfikacjach technicznych, -zgłaszania i uczestniczenia w odbiorach robót ulegających zakryciu, odbiorów końcowych i odbioru pogwarancyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A)OPIS WARUNKÓW O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Nie są wykluczeni z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp. 3. Spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 3.1. Wykonawca wykazać musi, że dysponuje osobą , której powierzy funkcję kierownika robót legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami do pełnienia tej funkcji. Wskazana osoba posiadać musi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami objętymi zamówieniem, oraz posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z datą ważności obejmującej okres realizacji zamówienia. 3.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 tys. zł. 3.3. Wykonawca wyrazi zgodę na warunki rozliczeń i zapłaty za zrealizowane zamówienie (potwierdzenie w złożonej ofercie) a)zrealizowane i odebrane zamówienie dotyczy każdej części zamówienia rozliczone zostanie jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym b)zapłata należności w formie przelewu bankowego nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia doręczenia faktury zamawiającemu. 3.4. Wykonawca na wykonaną nawierzchnię z masy mineralno-bitumicznej udzieli gwarancji na okres 24 m-ce. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokółu odbioru końcowego (stosowny zapis w formularzu złożonej oferty). 4. Postanowienia dotyczące wykonawców składających wspólną ofertę. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć tylko jedną ofertę w tym postępowaniu (dotyczy każdej części zamówienia). 2.Ustanowić muszą pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia w tym: -podpisania oferty (ofert), -podpisania kosztorysu ofertowego (kosztorysów ofertowych), -zawarcia umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo ( oryginał ) w formie pisemnej podpisanej przez wszystkich partnerów, z którego wynikać powinien zakres umocowania dla pełnomocnika - załączyć należy do oferty. Wszelka korespondencja miedzy zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającym się o zamówienie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie - jako najkorzystniejszej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda przedłożenia kserokopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców w realizacji zmówienia objętego niniejszym postępowaniem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2.Dokumenty wymienione powyżej w punkcie 1a i 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym złożone być muszą wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. B) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty (ofert). 2.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny wynikać musi, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. 3.W toku badania i oceny ofert zamawiający może: a)na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy Pzp żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, b)na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy Pzp poprawić w tekście ofert oczywiste omyłki pisarskie, oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art.88 ust. 1 ustawy Pzp. 4.Ocena spełnienia warunków opisanych w niniejszym rozdziale dokonana zostanie na zasadzie - spełnia lub nie spełnia - na arkuszu oceny druk ZP-17 załączniku do protokółu postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej ofert (na każdą część zamówienia obowiązuje odrębna oferta) - wzór formularza ofert i kosztorysów ofertowych Zamawiający załączył do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty na każdą część zamówienia następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ. 4.Wykaz osób przewidzianych do bezpośredniego nadzoru nad robotami objętymi postępowaniem jakimi dysponuje Wykonawca - wykazać należy minimum osobę, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika robót legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami do pełnienia tej funkcji. Do wykazu należy załączyć kserokopie: -posiadanych uprawnień budowlanych, -dokumentu stwierdzającego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z datą ważności obejmującą okres realizacji zamówienia, Wykonawca składający oferty na część 1, 2, 3 zamówienia może wykazać dla każdej części tą samą osobę kierownika, która będzie odpowiedzialna za realizację robót. Wzór wykazu Zamawiający załączy do SIWZ. 5.Kserokopie dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, gdy Wykonawca do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów upoważni pracownika firmy (pracownik nie jest wymieniony w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wówczas do oferty załączony być musi oryginał upoważnienia imiennego pracownika. Dokument zawierać musi opisany zakres upoważnienia pracownika oraz okres ważności upoważnienia. Zamawiający uzna również kserokopię upoważnienia poświadczoną, za zgodność z oryginałem, przez notariusza. Wykonawcy składający wspólną ofertę (oferty) zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale dokument ustanowienia pełnomocnika (zgonie z opisem w pkt. 4 rozdział V podpunkt A), a ponadto: -dokument wymieniony w poz. 1 - załącza do ofert każdy z wykonawców składający ofertę (oferty) wspólną. Przynajmniej z jednego dokument wynikać musi, że Wykonawca uprawniony jest do wykonania robót objętych postępowaniem, -oświadczenie wymienione w poz. 2 - podpisują wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną załączając do ofert oświadczenie w jednym egzemplarzu, -oświadczenie wymienione w poz. 3 - podpisuję i załącza do ofert każdy z Wykonawców, -wykaz osób wymienionych w poz. 4 sporządza i załącza do ofert wykonawca, który dysponuję wymaganą osobą (osobami) -kserokopie dokumentu wymienionego w poz.5 - załącza każdy z wykonawców posiadający taki dokument Spełnienie warunków opisanych w punkcie 3 podpunkt 3.1. i 3.2. w rozdziale V A przez Wykonawców składających wspólną ofertę rozpatrywane będzie łącznie. Wykonawcy składający wspólną ofertę: -w formularzu oferty wpisują dane ustanowionego pełnomocnika , -formularz oferty, oraz wypełniony i wyceniony kosztorys ofertowy - podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik. Gdy w prowadzonym postępowaniu oferta (oferty) złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia okaże się najkorzystniejszą, wówczas zamawiający przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zażąda dostarczenia kserokopii umowy zawartej przez Wykonawców regulującej zasady współpracy oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH UL. SPACEROWA 72 26 - 200 KOŃSKIE Nr telefonu (041) 375 08 50, ( 041) 375 08 52 Nr faksu (041) 372 27 29 e-mail: postmaster@zdp.konskie.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH UL. SPACEROWA 72 26 - 200 KOŃSKIE pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Droga Nr 0390 T Wyszyna Fałkowska - Kołoniec - Maleniec na odcinku od km 6+278 do km 6+578 na długości 300 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0390 T Wyszyna Fałkowska - Kołoniec - Maleniec na odcinku od km 6+278 do km 6+578 na długości 300 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wykonanie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej na istniejącej nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej przy średniej ilości wbudowanej masy 50 kg na m2 - do wbudowania 77 Mg masy. 2.Wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-1 na powierzchni 1528 m2. 3.Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 mm. Średnia grubość warstwy uzupełnienia - 4 cm. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 600 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga Nr 0413 T Młotkowice - Cis - Zychy - Podlesie na odcinku od km 0+400 do km 1+400 na długości 1000 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0413 T Młotkowice - Cis - Zychy - Podlesie na odcinku od km 0+400 do km 1+400 na długości 1000 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym frakcji 0 do 63 mm stabilizowanym mechanicznie - grubość warstwy 15 cm - na powierzchni 5100 m2. 2.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-1 na powierzchni 5000 m2. 3.Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 mm. Średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 20 cm. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 2000 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Droga Nr 0433 T Giełzów - Bernów - Kurzacze - (Przysucha) na odcinku od km 7+755 do km 7+985 na długości 230 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0433 T Giełzów - Bernów - Kurzacze - (Przysucha) na odcinku od km 7+755 do km 7+985 na długości 230 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wykonanie koryta w gruncie III-IV kat. średniej głębokości 10 cm z przemieszczeniem ziemi na pobocze z późniejszym rozplantowaniem i zagęszczeniem - do wykonania koryto na powierzchni 1173 m2. 2.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 18 cm z tłucznia frakcji 31,5 do 63 mm - na powierzchni 1173 m2. 3.Wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa łamanego frakcji 0d0 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - na powierzchni 1173 m2. 4.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-1 na powierzchni 1150 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.