eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Kompleksowa termomodernizacja obiektów MOSIR w Stalowej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63622 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Stalowa Wola: Kompleksowa termomodernizacja obiektów MOSIR w Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego 2014 - 2020, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 372572-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5773-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, krajowy numer identyfikacyjny 830409086, ul. ul. Wolności  7, 37-450   Stalowa Wola, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 156 433 456, faks 156 433 412, e-mail dhofman@stalowawola.pl, rkozlowski@stalowawola.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.stalowawola.pl/
Adres profilu: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa termomodernizacja obiektów MOSIR w Stalowej Woli

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OKZ-V.271.68.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja obiektów MOSiR w Stalowej Woli. Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 - 2010, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego obejmuje roboty budowlane w zakresie termomodernizacji obiektów MOSiR w Stalowej Woli m.in.: - ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą (oprócz ścian basenów już ocieplonych), - ocieplenie stropodachów części administracyjnej i łączników, - wymianę ślusarki stalowej, - wymianę okien PCV, - wykonanie opaski wokół budynku, - wykonanie szklanych zadaszeń nad niektórymi wejściami, - wymianę orynnowania i obróbek blacharskich, - częściowe malowanie istniejącej elewacji, - inne drobne prace termomodernizacyjne, oraz roboty instalacyjne: - instalację odzysku ciepła z kanalizacji oraz wód popłucznych, - instalację solarną, - instalację paneli fotowoltaicznych, - instalację centralnego ogrzewania, - wentylację mechaniczną, - wymianę oświetlenia wewnętrznego, - wymianę oświetlenia zewnętrznego, - instalację oświetlenia elewacji, - instalację odgromową. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. 2. Roboty będą realizowane w trakcie funkcjonowania obiektów MOSiR. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z użytkownikiem obiektu kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposów, aby była możliwość użytkowania obiektów MOSiR. 3. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 4. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 5. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15, działki nr ew. 26/41, 26/11 w obrębie 0006, jednostce ew. 18180_1 Stalowa Wola. 6. Warunki dostępności dla osób niepełnosprawnych. Elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektu poprzez istniejącą pochylnię przy wejściu do części administracyjnej obiektu i do basenu. 7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Zakres robót, które wykonywać będą pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę: - roboty remontowo-budowlane, - roboty instalacyjne - instalacja odzysku ciepła z kanalizacji oraz wód popłucznych, - roboty instalacyjne - instalacja solarna, - roboty instalacyjne - instalacja paneli fotowoltaicznych, - roboty instalacyjne - instalacja c.o., - roboty instalacyjne - instalacja wentylacji mechanicznej, - roboty instalacyjne - instalacje elektryczne. 8. Unieważnienie postepowania. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45421000-4, 45260000-7, 45111100-9, 45223200-8, 45330000-9, 45331100-7, 09332000-5, 09331100-9, 44622000-6, 09331200-0, 45310000-3, 45315100-9, 45311000-1, 45314310-7, 45315700-5, 51111200-5, 51900000-1, 45311000-0, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10458610.07
Walutapolski złoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SkorutSystemy Solarne Sp. z o. o,  ,  ul. Wybickiego 71,  32-400,  Myślenice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9318632.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9318632.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10503475.53
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje wykonanie przy pomocy podwykonawcy robót w zakresie termomodernizacji i branży elektrycznej.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.