eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUSŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH FILHARMONII ŁÓDZKIEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Łódź: USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH FILHARMONII ŁÓDZKIEJ.
Numer ogłoszenia: 63602 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389076 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina, ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 664 79 18, faks 0-42 664 79 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH FILHARMONII ŁÓDZKIEJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WARUNKI I ZASADY SPRAWOWANIA KONTROLI: 1. Całodobowa ochrona obiektu, mienia, osób uprawnionych do przebywania w budynku od piwnic do VI piętra wraz z dachem oraz zewnętrznego obszaru okalającego budynek wraz z parkingiem podziemnym mająca na celu zapobieżeniu kradzieży mienia, dewastacji mienia, zagrożeniom pożarowym, klęskom żywiołowym oraz bezpośrednim zagrożeniem skutkującym utratą życia bądź pozbawienia zdrowia za pośrednictwem: 1) zainstalowanego systemu telewizji przemysłowej; 2) jednego posterunku stałego (jednoosobowego) zlokalizowanego przy wyjściu głównym dla pracowników, prowadzonego przez odpowiednio przeszkolonego pracownika, umundurowanego w ubiór służbowy i wyposażonego w środki ochrony osobistej oraz profesjonalne środki łączności, które oprócz monitorowania budynku za pomocą sprzętu wymienionego w pkt 1, w godzinach 700 - 2200 będzie dodatkowo pełnił funkcje informacyjne. 3) jednego posterunku stałego (jednoosobowego) zlokalizowanego przy wyjściu do budynku Filharmonii od strony Kina Bałtyk, prowadzonego przez odpowiednio przeszkolonego pracownika, umundurowanego w ubiór służbowy i wyposażonego w środki ochrony osobistej oraz profesjonalne środki łączności od godziny 600 będzie pełnić służbę w zakresie utrzymania porządku i bezpieczeństwa oraz kontroli czy na terenie budynku nie znajdują się osoby nieuprawnione, do czasu zakończenia prób orkiestry, chóru, koncertu lub wynajmu Sali. Po zakończonym dyżurze na tym posterunku pracownik ochrony będzie pełnił funkcję dodatkowego posterunku ruchomego 4) jednego posterunku ruchomego (jednoosobowego) prowadzonego przez odpowiednio przeszkolonego, umundurowanego w ubiór służbowy i wyposażonego w środki ochrony osobistej oraz profesjonalne środki łączności , który patroluje całą dobę budynek wewnątrz i zewnątrz, ze szczególnym uwzględnieniem elewacji budynku i powierzchni szklanych , obserwacji zdarzeń dziejących się wokół budynku. 5) wszystkie posterunki mają obowiązek obserwacji zdarzeń dziejących się wokół budynku i właściwego przewidywania skutków (przebywanie w pobliżu budynku osób nietrzeźwych, awanturujących się, zachowujących się podejrzanie. 2. Obowiązki poszczególnych pracowników ochrony: 1) do obowiązków pracowników ochrony na posterunku stałym należy: a) wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych, technicznych, garderób muzyków oraz sprzątaczkom wykonującym obowiązki w danych pokojach i przyjmowanie ich po zakończonej pracy oraz prowadzenie ewidencji wydawania kluczy- książka, w której musi się znajdować: numer wydawanych kluczy, data i godzina pobrania/ oddania, podpis osoby pobierającej. Bez pisemnego zezwolenia nie wolno wydawać kluczy osobom niezatrudnionych w Filharmonii. b) osoba będąca gościem zostaje odnotowana w książce wejść i otrzymuje identyfikator z napisem Gość, jednocześnie telefoniczne zostaje powiadomiony pracownik, do którego przybył gość. c) gaszenie świateł na klatkach schodowych i pozostawienie oświetlenia niezbędnego. Wyłączniki znajdują się na portierni. d) posiadanie wiedzy w zakresie dozorowania sygnałów przesyłanych w systemach alarmowych istniejących w ochranianym obiekcie oraz powiadamiania o ich niewłaściwej pracy lub uszkodzeniu właściwych pracowników. e) prowadzenie książki z przebiegu służby z informacją pracowników ochrony, że stan ochranianej nieruchomości i parkingu nie budzi zastrzeżeń oraz opisywania szczególnych zdarzeń zaistniałych w czasie pełnienia służby. Notatka winna być podpisana przez zdającego służbę. W przypadku zaistnienia szczególnych zdarzeń należy natychmiast powiadomić Zamawiającego. f) wykonywanie przez pracowników pełniących służbę innych pisemnych dyspozycji zamawiającego niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo chronionego obiektu i nie kolidujących z charakterem służby. 2) do obowiązków pracowników ochrony patrolujących budynek należy prowadzenie stałego obchodu korytarzy budynku, całego budynku wraz z piwnicami i parkingiem podziemnym, patrolowanie budynku i terenu w zakresie utrzymania porządku i bezpieczeństwa oraz kontrola czy na terenie budynku nie znajdują się osoby nieuprawnione, a w szczególności: a) zamykanie i otwieranie klatek schodowych w budynku na każdym piętrze, b) zamykanie i otwieranie wejść głównych do budynku c) podczas obchodów sprawdzanie stanu zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń oraz każdorazowe odnotowywanie spostrzeżeń z tych obchodów w książce raportów d) zapobieganie kradzieżom i włamaniom e) w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia prób kradzieży, włamania, pożaru lub tego typu zdarzeń losowych obowiązek natychmiastowego informowania- zgodnie ze spisem telefonów umieszczonych w portierni f) w przypadku jakiejkolwiek awarii elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej itp., obowiązek natychmiastowego poinformowania zgodnie ze spisem telefonów umieszczonych w portierni oraz podjęcie równocześnie działania zapobiegającego powiększeniu szkody g) nadzorowanie właściwego parkowania samochodów w garażu podziemnym oraz przed budynkiem /pracownicy uprawnieni do wjazdu na parking i teren Filharmonii bądź kina Bałtyk posiadają identyfikatory/ 3) Pracownicy pełniący służbę na posterunkach wymienionych w ust. II pkt 1 i 2 muszą mieć zapewnioną całodobową, bezpośrednią, bezprzewodową łączność z centrum operacyjnym. 4) Nadzór i kontrola ww. pracowników ochrony prowadzona będzie przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego przynajmniej dwa razy na dobę. 5) osoba nadzorująca i kontrolująca pracę pracowników ochrony musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia. 6) W razie wystąpienia zagrożenia chronionych osób lub mienia, pracownicy ochrony podejmują zgodne z prawem działania zmierzające do jego zminimalizowania lub ograniczenia, zatrzymania sprawcy i przekazania go policji. 7) Pracownicy pełniący służbę w chronionym obiekcie muszą mieć zapewnione wsparcie przez grupę interwencyjną wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego w tym broń ostrą oraz środki łączności bezprzewodowej. Grupa interwencyjna przybędzie na teren chronionego obiektu w ciągu 15 minut od wezwania skierowanego do centrum operacyjnego Wykonawcy przez Zamawiającego lub pełniącego służbę pracownika ochrony. 3. 1) Strony ustalają, że Wykonawca zobowiąże pracowników skierowanych do ochrony obiektów objętych niniejszym zamówieniem do nieujawniania osobom trzecim informacji dotyczących zainstalowanych w budynkach systemów zabezpieczenia oraz wszelkich innych informacji uzyskanych w toku pełnionej służby 2) Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do sprawowania nadzoru i kontroli nad pracownikami ochrony: 3) Wykonawca prowadząc ochronę obiektu Filharmonii będzie ponosił pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania obowiązków bądź braku odpowiedniego działania (odpowiedzialność odnosi się również do poszkodowanych osób trzecich). 4) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w obiekcie Filharmonii zasad postępowania w razie awarii urządzeń, pożaru lub innych zagrożeń. 5) W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadamiania Zamawiającego o wszystkich istotnych okolicznościach mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności zmianie osób upoważnionych do prowadzenia kontroli i nadzoru nad pracownikami ochrony. 6) Zamawiający wymaga, aby działania będące przedmiotem umowy były wykonywane prze pracowników sprawnych fizycznie, komunikatywnych, o wysokiej kulturze osobistej. 7) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie realizowania umowy nie dokonywał wymiany pracowników (poza przypadkami losowymi) skierowanych do ochrony poszczególnych obiektów. W przypadku zaistnienia okoliczności wymiany, nowy pracownik przed objęciem służby musi być przedstawiony kierownikowi jednostki organizacyjnej (osobie uprawnionej) w celu zapoznania ze specyfiką pracy w obiekcie Filharmonii. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo niedopuszczenia do pełnienia służby pracownika nie spełniającego wymagań określonych powyżej lub żądania w każdym czasie zmiany pracowników ochrony w przypadku stwierdzenia, iż w sposób niewłaściwy wykonują swoje obowiązki (po dwukrotnym pisemnym powiadomieniu). 4. 1) W przypadku dodatkowych imprez organizowanych przez Zamawiającego Wykonawca zagwarantuje dodatkowy personel w celu wzmocnienia ochrony obiektu Filharmonii lub dodatkowy personel w celu ochrony imprez organizowanych przez Zamawiającego poza obiektem Filharmonii. 2) Zamawiający ustala możliwość zwiększenia zakresu umowy o 5.000 dodatkowych roboczogodzin w ramach prawa opcji. 3) W tym czasie do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: ochrona osób bądź mienia zgodnie z określonymi przez Wykonawcę potrzebami. 4) Wartość usługi stanowi wartość największego możliwego zakresu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji, a więc maksymalne wynagrodzenie, jakie może otrzymać Wykonawca z tytułu umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Ochrony Security Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151430,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 186259,10

  • Oferta z najniższą ceną: 186259,10 / Oferta z najwyższą ceną: 254515,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.