eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Dostawa sprzętu 1 x użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Sucha Beskidzka: Dostawa sprzętu 1 x użytku
Numer ogłoszenia: 63541 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, fax (033) 872 31 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu 1 x użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu 1 x użytku (pakietów 17)- igły, strzykawki, kaniule, cewniki urologiczne, układy oddechowe, rurki intubacyjne, itp...)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.71.00 - 33.11.71.00 33.14.16.64 - 33.14.16.64 33.14.33.10 - 33.14.33.10 Oryginalny kod CPV: 33.41.00.00 - Okulary i soczewki Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.00.00 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykaz pięciu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców , potwierdzonych referencjami 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowe-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych w wysokości min. 30% wartości złożonej oferty 4. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości Do potwierdzenia oświadczeniem 5. Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego 6. Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 8. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) Przedmiotowe: 1. Wymagane świadectwa Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wszystkich wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi: -Dla wyrobów klasy I- deklaracja zgodności CE -Dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i II a - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności -Dla wyrobów klas : II b i III- deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania Zamawiający wymaga , aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień składania ofert. Dokumenty, które stracą ważność w trakcie trwania umowy należy uzupełnić aktualnymi. W/w dokumenty opisane nr pakietu i pozycji której dotyczą należy dołączyć do oferty, .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Wykaz pięciu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców , potwierdzonych referencjami 3.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowe-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych w wysokości min. 30% wartości złożonej oferty 4. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 5 Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego 6 Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 8 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) Przedmiotowe: 1 Wymagane świadectwa Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wszystkich wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi: -Dla wyrobów klasy I- deklaracja zgodności CE -Dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i II a - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności -Dla wyrobów klas : II b i III- deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania Zamawiający wymaga , aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień składania ofert. Dokumenty, które stracą ważność w trakcie trwania umowy należy uzupełnić aktualnymi. W/w dokumenty opisane nr pakietu i pozycji której dotyczą należy dołączyć do oferty, .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Koszt kredytowania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zespół Opieki Zdrowotnej 34-200 Sucha Beskidzka ul. Szpitalna 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Seretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka Blok C, pierwsze piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły różne - baseny, kaczki, szkiełka , wzierniki ginekologiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do retransfuzji krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do retransfuzji krwi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły do znieczulań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły i zestawy do znieczulań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Strzykawki, igły, kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki,igły,kaniule,kraniki itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-0, 33.14.12.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki,rurki,maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do odsysania,rurki intubacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podwójne cewniki do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podwójne cewniki do odsysania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyrządy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetoczeń krwi i płynów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cewniki urologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Cuvelera,Foleya,Nelatony,Tiemany,Dufory,worki do zbiórki moczu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cewniki urologiczne specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki moczowodowe,dufory,koszyczki Dormia,zestawy do nefrostomii, zestawy do szynowania moczowodów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Klipsy do laparoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy do laparoskopii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do odsysania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy i końcówki do odsysaniania pola operacyjnego,noże wymienne,wkłady workowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dreny Redona i łączniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny Redona i łączniki,pojemniki do odsysania ran.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Igły do biopsji,zestawy do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji,zestawy do drenażu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zgłębniki i cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki żołądkowe,dreny Kehra,cewniki do embolektomii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt noworodkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do resuscytacji noworodków, worki do żywienia pozajelitowego, zestawy do wkłuć centralnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Filtry i układy oddechowe do aparatów do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry i układy oddechowe do aparatów do znieczuleń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Materiały diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery do EKG,KTG,EEG,żele,elektrody.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. koszt kredytowania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.