Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-04
Jelenia Góra: Utrzymanie i remonty zieleni miejskiej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 63476 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i remonty zieleni miejskiej w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie utrzymania i remontów zieleni miejskiej w Jeleniej Górze na powierzchni 873 757 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w kwocie nieprzekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego, którego zakres będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 14.000,00 PLN (słownie PLN: czternaście tysięcy 00/00).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu - na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są do potwierdzenia wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: -kompleksowych prac pielęgnacyjnych zieleni, remontów lub budowy terenów zieleni na zsumowanej powierzchni nie mniejszej niż 45 ha/rok i o wartości nie mniejszej niż 600 000zł/rok. Zamawiający nie uzna doświadczenia w zakresie kompleksowego utrzymania i remontów zieleni wykazanych przez wykonawcę robót jeżeli w zakresie tych robót będzie mniej niż 8 spośród 16 rodzajów prac w zieleni wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia - Część III SIWZ. -prac pielęgnacyjnych i remontowych zieleni zabytkowej na powierzchni ogółem min. 5 ha . W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, z podaniem ich przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny, że prace zostały wykonane należycie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać do wykonania niniejszego zamówienia następujący sprzęt specjalistyczny: - kosiarka rotacyjna ciągnikowa - 1 szt. - kosiarka ciągnikowa bijakowa - 1 szt. - kosiarka trawnikowa samobieżna - 3 szt. - kosy spalinowe - 5 szt. - dmuchawa do liści - 2 szt. - glebogryzarka - 1 szt. - wiertnica sadownicza - 1 szt. - frezarka do pni - 1 szt. - piła mechaniczna do ścinki drzew - 3 szt. - pilarka mechaniczna do cięcia żywopłotów i formowania krzewów - 5 szt. - rębak do gałęzi - 1 szt. - odśnieżarki chodnikowe - 3 szt. - samojezdna piaskarko-posypywarka chodnikowa - 1 szt. - samochód dostawczy - 2 szt. - podnośnik balkonowy samojezdny - 1 szt. - samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt. - ciągnik z przyczepą - 1 szt. - koparko - ładowarka - 1 szt. - zamiatarka mechaniczna - 1 szt. - zamiatarka chodnikowa samojezdna - 1 szt. - beczkowóz - 1 szt. - zgrabiarka ciągnikowa - 1 szt. Ponadto wykonawca dysponować musi bazą techniczną na terenie Jeleniej Góry lub okolic (nie dalej niż 15 km od granic miasta), posiadającą dostęp do telefonu stacjonarnego i faksu. Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające możliwość korzystania z bazy w okresie trwania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić: Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: -2 osoby z wykształceniem wyższym lub średnim rolniczym lub ogrodniczym oraz minimum 3 lata praktyki przy pracach w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; -1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania prac konserwacyjnych obiektów zieleni zabytkowej zgodnie z § 8 ust.3 i 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich , robót budowlanych , badań konserwatorskich i architektonicznych , a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (DZ.U. z 2004r Nr 150 poz. 1579), -1 osoba posiadająca ukończony kurs gospodarza zieleni II stopnia lub inspektora nadzoru prac w zieleni na terenach zurbanizowanych, -1 osoba z ukończonym szkoleniem Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa urządzeń na placach zabaw, -1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budownictwa oraz być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, -1 osoba do wykonywania zabiegów z użyciem środków ochrony roślin posiadająca aktualne zaświadczenie o ukończonym szkoleniu w tym zakresie, -1 osoba posiadająca aktualne zaświadczenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego (Komendy Policji) o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, w związku z art.6 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r Nr 108, poz.908, z późn.zm.), - 25 osób na stanowiskach robotniczych, w tym: 3 pilarzy drzew ozdobnych z uprawnieniami II stopnia, 2 operatorów ciągnika Prawo jazdy kat.T, 10 robotników terenów zielonych, 10 robotników do prac różnych. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić: 1)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia i uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje osób oraz posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień i przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: -posiadać zdolność kredytową lub posiadać środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN (słownie PLN: trzysta tysięcy 00/100). -posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres obowiązywania umowy w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty: 1)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p., polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b u.p.z.p., Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, o której mowa powyżej dotyczącej tych podmiotów. 2)aktualną polisę; w przypadku jej wygaśnięcia w trakcie realizacji umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu nową polisę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty wymienione w pkt III.4 .2) powinien złożyć każdy z tych Wykonawców. Wykonawca (Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia), na podstawie art. 44 u.p.z.p., wraz z ofertą złoży (złożą) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra-Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Al.Wojska Polskiego 36, 58-500 Jelenia Góra, SIWZ jest bezpłatna, wydawana na płycie CD..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Al.Wojska Polskiego 36, 58-500 Jelenia Góra, Polska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Zagospodarowanie terenu przy Al. Jana Pawła II 18 w Jeleniej Górze"
- Transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu innych niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (kod odpadu 17 09 04) (...)
- KPN/12/2025 "Modernizacja i rozbudowa systemu przeciwpożarowego w Karkonoskim Parku Narodowym"
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- ,,EW Pilchowice - Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego" - zadanie z zakresu "Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej "
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Gminnego Żłobka w Hamentowie, Hamentów 15
- a). Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru budynku z usługowej na mieszkalną (...) przy ul. Godziskiej15E w Błoniu (...) b) Rozbiórka budynku usługowego (...)
- Rewitalizacja terenów zielonych w miejscowości Dziemiany i Raduń
- Modernizacja i rozbudowa placu zabaw w Kuźnicy Słupskiej
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do Żłobka Miejskiego w Chorzelach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.