Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Busko-Zdrój: zamówienie na sukcesywną dostawę oleju napędowego (120 000 dm sześc., oleju opałowego lekkiego (7000 dm sześc., benzyny Pb/95 (11 000 dm sześc., gazu LPG (3 000 dm sześc. oraz pozostałych olei i smarów (5 100 dm sześc.) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejsko Gminny Zakład Komunalny, do kontaktów: Wiesław Marzec, ul. Łagiewnicka 25, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782477 wew. 22, fax 041 3784944, e-mail: mgzk@complex.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: samorządowy zakład budżetowy; usługi komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie na sukcesywną dostawę oleju napędowego (120 000 dm sześc., oleju opałowego lekkiego (7000 dm sześc., benzyny Pb/95 (11 000 dm sześc., gazu LPG (3 000 dm sześc. oraz pozostałych olei i smarów (5 100 dm sześc.). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Baza MGZK, ul. Łagiewnicka 25 w Busku-Zdroju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywną dostawę oleju napędowego (120 000 dm sześc., oleju opałowego lekkiego (7000 dm sześc., benzyny Pb/95 (11 000 dm sześc., gazu LPG (3 000 dm sześc. oraz pozostałych olei i smarów (5 100 dm sześc.) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe określone w niniejszym ogłoszeniu sekcja III 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.12.00 - Paliwo Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.42.00 - Paliwo diesla Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Oryginalny kod CPV: 23.20.00.00 - Gazy ropopochodne i inne węglowodory gazowe, z wyjątkiem gazu ziemnego Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.00.00 - Paliwa gazowe Oryginalny kod CPV: 23.12.36.20 - Oleje smarowe wewnętrzne Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.16.20 - Oleje smarowe wewnętrzne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełniać wymogi: - Art. 22 ust. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ust. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ust. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ust. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone przez wykonawcę oświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia jakich zamawiający żąda od wykonawcy: 1) Oferta wykonawcy wg wzoru załączonego do SIWZ podpisana przez przedstawiciela uprawnionego. 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo: spółki cywilne - umowa spółki. 3) Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie o akceptacji SIWZ . 7) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym 9) Referencje
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.busko.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.01.2007, godzina 13:10, Świetlica Miejskiego Gminnego Zakładu Komunalnego, ul. Łagiewnicka 25, 28-100 Busko-Zdrój.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.12.2006.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa folii termokurczliwej PE bezbarwnej dla potrzeb Zakładu Produkcji Zdrojowej
- Dostawa fabrycznie nowego elektrycznego samochodu śmieciarki
- Usługi ubezpieczenia podmiotu Uzdrowisko Busko-Zdrój S.A. - 3 części
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Busko-Zdrój"
- Wewnętrzne roboty malarskie w obiektach Uzdrowiska Busko-Zdrój S.A.
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w latach 2025-2027.
- Dostawa paliw: benzyny bezołowiowej do pojazdów i maszyn spalinowych na potrzeby Gminy Chocianów w systemie sprzedaży bezgotówkowej w latach 2025-2027 - Wydział Organizacji i Kadr
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do ogrzewania budynku Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych
- Dostawa oleju opałowego lekkiego.
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
więcej: Paliwa gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.