eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa materiałów opatrunkowych - ZP 4/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Bielsko-Biała: Dostawa materiałów opatrunkowych - ZP 4/2011
Numer ogłoszenia: 63446 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych - ZP 4/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SZPITALA OGÓLNEGO im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej przy ul. Wyspiańskiego 26 z podziałem na 45 zadań w obrębie 21 pakietów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zapotrzebowane ilości zawierają formularze asortymentowo-cenowe oraz formularze parametrów -załącznik A1/C do U1/P do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy: 1.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 1.2. Posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.3. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 1.4. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy: 2.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.2. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy: 3.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.2. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy: 3.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.2. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy: 4.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , 4.2. posiadają polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.3. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 4.4. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    2.W celu potwierdzenia, bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów medycznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty (potwierdzające zgodność z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 r): a) Deklarację Zgodności Producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich klas b) Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III c) dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn, W przypadku wątpliwości Zamawiający będzie wymagał pod rygorem nieważności certyfikatu jednostki notyfikującej d) w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mający miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu, e) w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium - powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu. f) Kompletne karty charakterystyki produktu, wydane przez producenta lub oryginalne strony katalogowe (lub ich kserokopie). g) Karty techniczne wystawione przez producenta, zgodnie z kartami parametrów granicznych. h) Kserokopie etykiet opakowań, zgodnie z punktem 2.2. i) Do produktów sterylnych sterylizowanych parą wodną należy załączyć raport walidacji procesu sterylizacji wystawiony przez producenta . W przypadku uzasadnionych wątpliwości Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku niestosowania numerów katalogowych do oferty należy dołączyć oświadczenie producenta o ich niestosowaniu. 2.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 ppkt. a-i winny być umieszczone w ofercie przetargowej w miejscu pod danym pakietem, którego dotyczą i powinny być opisane w następujący sposób: W prawym górnym rogu dokumentu należy wpisać numer pakietu i numer pozycji danego pakietu . Przykład : Dotyczy Pakietu nr : 00 pozycja nr : 00 2.2. Wszystkie opakowania mają być w języku polskim, ich kserokopie należy załączyć do oferty zgodnie z pkt 2 ppkt h. 2.3. Wymogi zawarte w parametrach granicznych należy udokumentować konkretnym dokumentem np. Deklaracją Zgodności. Załączone dokumenty muszą w jednoznaczny sposób potwierdzać spełnienie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W/w dokumenty proszę złożyć we wskazanej kolejności oznaczając je odpowiednio jako kolejne załączniki, poprzedzając je ponadto spisem treści ze wskazaniem strony oferty, na której załączniki te są dostępne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.1. złożą ważną, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89. ust. 1, zgodną z zapisami w SIWZ ofertę -wybrany formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr A1/C do U1/C i -formularz parametrów - zał. nr A1/P do U1/P do SIWZ - oferowanego zadania, w formie pisemnej i dodatkowo elektronicznej (płyta CD). W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.2. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ -wybrany formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr A1/C do U1/C i -formularz parametrów - zał. nr A1/P do U1/P do SIWZ - oferowanego zadania, w formie pisemnej i dodatkowo elektronicznej (płyta CD). 6.2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość waloryzacji ceny w następujących udokumentowanych przypadkach: - zmian stawek celnych i/lub podatkowych na przedmiot umowy. - innych związanych z decyzją urzędów państwowych, Zmiana wysokości ceny uwzględniającej zmiany wysokości podatku VAT i cen urzędowych nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę lub cenę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - pok. zamówień publicznych , I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Lignina arkusze i rolki Zał. nr A1 / C A1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Lignina rolki - typu Pur-zellin Zał. nr A2 / C A2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Wata opatrunkowa Zał. nr B1 / C B1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Opaski dziane Zał. nr C1 / C C1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Opaski elastyczne z zapinką Zał. nr C2 / C C2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Opaski super elastyczne typu Peha-crepp Zał. nr C3 / C C3 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Opaski gipsowe Zał. nr C4 / C C4 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Hypoalergiczna, włókninowa taśma chirurgiczna typu MIKROPORE Zał. nr D1 / C D1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Hypoalergiczny, włókninowy przylepiec typu ALBUPORE Zał. nr D2 / C D2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Hypoalergiczny, przeźroczysty przylepiec typu TRANSPORE Zał. nr D3 / C D3 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Hypoalergiczna, taśma chirurgiczna, samoprzylepna, na podłożu włókninowym, typu HYPAFIX/MEPORE Zał. nr D4 / C D4 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Hypoalergiczna, taśma chirurgiczna z opatrunkiem, samoprzylepna, na podłożu włókninowym, typu MEPORE Zał. nr D5 / C D5 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Hypoalergiczny przylepiec na tkaninie Zał. nr E1 / C E1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Hypoalergiczny, wyjałowiony opatrunek pooperacyjny typu COSMOPOR Zał. nr F1 / C F1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Hypoalergiczny, wyjałowiony opatrunek do venflonów (port) typu VENA-PLAST Zał. nr G1 / C G1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Jałowy, foliowy, wodoodporny opatrunek, o zwiększonej przepuszczalności pary wodnej z wyspowo naniesionym hypoalergicznym klejem akrylowym służący mocowania i ochrony kateterów, typu OpSite IV 3000 new Zał. nr H1 / C H1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych, z ramką ułatwiającą aplikację, zaokrąglonymi brzegami, metką do oznaczenia, o wysokiej odporności na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, z klejem akrylowym równomiernie naniesionym na całej powierzchni, typu Tegaderm Zał. nr H2 / C H2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Jałowy, aktywny opatrunek do ran przewlekłych, zakażonych i usuwania tkanek martwiczych typu Tender Wet 24 Zał. nr I1 / C I1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Hypoalergiczny, elastyczny, jałowy, foliowy wodoodporny opatrunek, przepuszczający parę wodną typu FLEXIGRID Zał. nr J1 / C J1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Opatrunek alaninowy do ran krwawiących typu KALTOSTAT Zał. nr K1 / C K1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Jałowy, gazowy opatrunek z włókien alginianów wapnia typu SORBALGON Zał. nr K2 / C K2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie3 Jałowy, hydrowłóknisty opatrunek żelujacy do ran z dużym wysiękiem Zał. nr K3 / C K3 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Jałowy, siatkowy opatrunek z maścią, napylony srebrem Zał. nr K4 / C K4 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Jałowy, hydrokoloidowy opatrunek typu GRANUFLEX Zał. nr L1 / C L1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Jałowy, hydroaktywny opatrunek piankowy do ran z dużym wysiękiem Zał. nr L2 / C L2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Hypoalergiczny, jałowy opatrunek do zabezpieczania utworzonej tkanki i ochrony gojącej się rany typu HYDROSORB Zał. nr Ł1 / C Ł1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Opatrunki specjalistyczne do mocowania cewników Zał. nr M1 / C M1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Jałowa folia chirurgiczna Zał. nr N1 / C N1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Gaza - mb Zał. nr O1 / C O1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Gaza niejałowa Zał. nr O2 / C O2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Gaza jałowa Zał. nr O3 / C O3 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Gaza składana (seton) Zał. nr O4 / C O4 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Kompresy niejałowe Zał. nr P1 / C P1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Kompresy jałowe Zał. nr P2 / C P2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Kompresy włókninowe Zał. nr P3 / C P3 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Kompresy gazowe, jałowe w pakietach wieloelementowych Zał. nr P4 / C P4 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Kompresy wysokochłonne Zał. nr P5 / C P5 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Serwety operacyjne gazowe Zał. nr R1 / C R1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Tupfery gazowe niejałowe Zał. nr R2 / C R2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Sterylny przylepiec do łączenia brzegów rany typu STRIP Zał. nr S1 / C S1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Serwety operacyjne włókninowe sterylne Zał. nr T1 / C T1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Jednorazówka włókninowa sterylna Zał. nr T2 / C T2 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Jednorazówka włókninowa niesterylna Zał. nr T3 / C T3 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Jednorazowe zestawy zabiegowe Zał. nr T4 / C T4 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Pakiet 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Pieluchomajtki dla dorosłych Zał. nr U1 / C U1 / P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.